OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Chrośnica

Ostatnia zmiana: 2025-08-08

Wyślij nowe pliki »

| [Wersja podstawowa] |

Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 728
powiększ
Autor: Miłosz Telesiński - Zbąszynek
Przesłał: Miłosz Telesiński Zbaszynek; data: 1992-01-18;
Stacja Chrościna od strony Zbąszynka przed remontem.
Tagi: budynki dworcowe, perony/rampy/place/zadaszenia
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 551
powiększ
Autor: Maciej Grzywaczewski
data: 2007-05-03;
Chrośnica peron.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia, tablice informacyjne/plakaty/ogłoszenia
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 581
powiększ
Autor: Łukasz Zawadzki
data: 2009-05-02;
Chrośnica. Budynek dworca.
Tagi: budynki dworcowe, perony/rampy/place/zadaszenia
Obraz
Odsłon : 758
: 1
powiększ
Autor: Kierowca
data: 2009-09-23;
Chrośnica - zamknięty przejazd kolejowy.
Tagi: przejazdy i przejścia naziemne (drogowe), tabor
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 498
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2011-10-21;
Bocznica tartaku. Tarcza OSP. Widok w kierunku Zbąszynka. 370,6 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 519
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2011-10-21;
Bocznica tartaku. Tarcza OSP. Widok w kierunku Nowego Tomyśla. 370,6 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, sygnalizacja/słupki/znaki itp.
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 565
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2011-10-21;
Bocznica tartaku. W oddali semafory posterunku bocznicowego. Widok w kierunku Zbąszynka. 370,7 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 453
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2011-10-21;
Tory szlakowe (bliżej). Bocznica tartaku. Drenaż. W prawo Nowy Tomyśl, w lewo Zbąszynek. 370,7 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 489
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2011-10-21;
Bocznica tartaku. W oddali semafory posterunku bocznicowego. Widok w kierunku Zbąszynka. 370,9 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 539
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2011-10-21;
Tory szlakowe (po lewej). Bocznica tartaku. Widok w kierunku Nowego Tomyśla. 370,9 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 482
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2011-10-21;
Bocznica tartaku. W oddali semafory posterunku bocznicowego. Widok w kierunku Zbąszynka. 370,9 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 577
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2011-10-21;
Teren tartaku Drewgór. W prawo Nowy Tomyśl, w lewo Zbąszynek. 370,9 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 537
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2011-10-21;
Semafory posterunku bocznicowego. Tory szlakowe (po lewej). Bocznica tartaku. Widok w kierunku Zbąszynka. 371,3 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, sygnalizacja/słupki/znaki itp.
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 610
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2011-10-21;
Semafor posterunku bocznicowego. Tory szlakowe (po lewej). Bocznica tartaku. W oddali semafory SBL dla toru nr 2. Widok w kierunku Zbąszynka. 371,4 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, sygnalizacja/słupki/znaki itp.
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 450
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2011-10-21;
Teren tartaku Drewgór. Semafory posterunku bocznicowego. Tory szlakowe (po lewej). Bocznica tartaku. Widok w kierunku Zbąszynka. 371,3 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 518
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2011-10-21;
Tory szlakowe (po prawej). Bocznica tartaku. Po lewej teren tartaku Drewgór. W oddali semafory posterunku bocznicowego. Widok w kierunku Nowego Tomyśla. 371,4 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 440
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2011-10-21;
Tory szlakowe (po prawej). Bocznica tartaku. Semafory posterunku bocznicowego. Widok w kierunku Nowego Tomyśla. 371,4 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 504
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2011-10-21;
Semafory SBL dla toru nr 2. Po prawej teren tartaku Drewgór. Widok w kierunku Zbąszynka. 371,5 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, sygnalizacja/słupki/znaki itp.
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 406
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2011-10-21;
Tory szlakowe (po lewej). Bocznica tartaku. Semafory SBL dla toru nr 2. Widok w kierunku Zbąszynka. 371,5 km.
Tagi: sygnalizacja/słupki/znaki itp., szlak (trasa)/pojedyncze tory
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 630
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2011-10-21;
Tory szlakowe (po lewej). Bocznica tartaku. W oddali peron dla pociągów w kierunku Zbąszynka. Widok w kierunku Zbąszynka. 371,5 km.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia, szlak (trasa)/pojedyncze tory
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 475
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2011-10-21;
Budynek gospodarczy. Teren tartaku Drewgór. W prawo Nowy Tomyśl, w lewo Zbąszynek. 371,6 km.
Tagi: budynki towarzyszące (inne)
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 449
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2011-10-21;
Budynek gospodarczy. Teren tartaku Drewgór. W lewo Nowy Tomyśl, w prawo Zbąszynek. 371,6 km.
Tagi: budynki towarzyszące (inne)
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 456
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2011-10-21;
Peron dla pociągów w kierunku Zbąszynka. W oddali budynek dworcowy. Widok w kierunku Zbąszynka. 317,7 km.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 473
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2011-10-21;
Tory szlakowe (po prawej). Bocznica tartaku. Semafory SBL dla toru nr 2. W oddali semafory posterunku bocznicowego. Widok w kierunku Nowego Tomyśla. 317,6 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, sygnalizacja/słupki/znaki itp., szlak (trasa)/pojedyncze tory
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 491
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2011-10-21;
Peron dla pociągów w kierunku Zbąszynka. W oddali semafory SBL dla toru nr 2. Widok w kierunku Nowego Tomyśla. 371,7 km.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 539
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2011-10-21;
Peron dla pociągów w kierunku Zbąszynka. Widok w kierunku Zbąszynka. 371,7 km.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 464
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2011-10-21;
Bocznica tartaku. Po prawej peron dla pociągów w kierunku Zbąszynka. Widoczny teren tartaku Drewgór. Widoczny budynek gospodarczy. Widok w kierunku Nowego Tomyśla. 371,8 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, perony/rampy/place/zadaszenia
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 715
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2011-10-21;
Budynek dworcowy. Peron dla pociągów w kierunku Zbąszynka. W prawo Nowy Tomyśl, w lewo Zbąszynek. 371,9 km.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia, budynki dworcowe
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 428
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2011-10-21;
Budynek dworcowy. Peron dla pociągów w kierunku Zbąszynka. Widok w kierunku Zbąszynka. 371,9 km.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia, budynki dworcowe
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 451
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2011-10-21;
Budynek dworcowy. W lewo Nowy Tomyśl, w prawo Zbąszynek. 371,9 km.
Tagi: budynki dworcowe

Zdjęcia publikowane w tym serwisie w większości otrzymujemy od internautów i zakładamy, że mają oni prawo do ich przesyłania. Jeżeli trafisz na materiały naruszające Twoim zdaniem czyjeś prawa autorskie, skontaktuj się z nami (adres w stopce).

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Stacja kolejowa Chrośnica

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...