Ostatnia zmiana: 2025-05-08
Wyślij nowe pliki »
Zgadzam się z warunkami wysyłki i publikacji zdjęć .
Jakie zdjęcia przesyłać?
Bardzo prosimy o staranny wybór zdjęć do bazy. Ze względu na oglądających powinniśmy stawiać na jakość, a nie ilość.
Prosimy nie wrzucać zdjęć nieostrych, źle oświetlonych, wielu niemal takich samych ujęć tego samego obiektu, oraz taboru kolejowego (chyba, że w jakiś sposób jest on w tym miejscu one
wyjątkowy).
Galerie dużo przyjemniej przegląda się, jeśli zdjęcia są różnorodne i dobrej jakości.
Bardzo prosimy również o niewysyłanie zdjęć, bez zgody ich autorów.
Dziękujemy bardzo.
Wg wieku
Wg czasu dodania
|
[Wersja podstawowa ]
infrastruktura
tabor
infrastruktura i tabor
|
--- wszystkie ---
Wieża wodna
budynki do obsługi taboru
budynki dworcowe
budynki towarzyszące (inne)
budynki związane z prowadzeniem ruchu
ciekawostki
infrastruktura do obsługi taboru
infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
inne
mosty/wiadukty/estakady/przepusty
panoramy/widoki ogólne
perony/rampy/place/zadaszenia
pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne
przejazdy i przejścia naziemne (drogowe)
sygnalizacja/słupki/znaki itp.
szlak (trasa)/pojedyncze tory
tabor
wieże wodne
wydarzenia i ludzie
bez tagów
Jarosław Lizak
Marcin Kulinicz
Michał Dymek
Przemysław Więcek
Stanisław Wąsik
Odsłon (od 12 maja 2014): 1104
powiększ
Autor:
Stanisław Wąsik
data:
2007-05-05 ;
Tagi: budynki związane z prowadzeniem ruchu
Odsłon (od 12 maja 2014): 1274
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-05-04 ;
Semafor wjazdowy stacji Medyka od strony Przemyśla. Od lewej szerokotorowa linia Przemyśl - Lwów, normalnotorowa łącznica Hurko - Medyka. Widok w kierunku Lwowa. 251,2 km/ 7,0 km/ 0,3 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, sygnalizacja/słupki/znaki itp.
Odsłon (od 12 maja 2014): 1137
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-05-04 ;
Przepust (dawniej tor szlakowy był mniej oddalony na południe od stacji towarowej). Normalnotorowa bocznica ciepłowni i terminalu przeładunkowego. W lewo Przemyśl, w prawo Lwów. 251,4 km/ 7,2 km/ 0,5 km.
Tagi: mosty/wiadukty/estakady/przepusty
Odsłon (od 12 maja 2014): 859
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-05-04 ;
Po lewej nastawnia wykonawcza MdA4. Od tyłu szerokotorowa linia Przemyśl - Lwów (tor przelotowy), normalnotorowa bocznica punktu przestawiania wagonów, normalnotorowa łącznica Hurko - Medyka, grupa pięciu torów głównych. W lewo Przemyśl, w prawo Lwów. 251,6 km/ 7,4 km/ 0,7 km.
Tagi: budynki związane z prowadzeniem ruchu, infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Odsłon (od 12 maja 2014): 749
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-05-04 ;
Normalnotorowa bocznica ciepłowni i terminalu przeładunkowego. Widok w kierunku Przemyśla. 251,5 km/ 7,3 km/ 0,6 km.
Tagi: szlak (trasa)/pojedyncze tory
Odsłon (od 12 maja 2014): 816
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-05-04 ;
Normalnotorowa bocznica ciepłowni i terminalu przeładunkowego. Widok w kierunku Przemyśla. 251,5 km/ 7,3 km/ 0,6 km.
Tagi: szlak (trasa)/pojedyncze tory
Odsłon (od 12 maja 2014): 755
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-05-04 ;
Od lewej szerokotorowa linia Przemyśl - Lwów (tor przelotowy), normalnotorowa bocznica punktu przestawiania wagonów, normalnotorowa łącznica Hurko - Medyka, grupa pięciu torów głównych. W lewo Przemyśl, w prawo Lwów. 251,6 km/ 7,4 km/ 0,7 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Odsłon (od 12 maja 2014): 845
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-05-04 ;
Bocznica ciepłowni i terminalu przeładunkowego. Widok w kierunku Lwowa. 251,6 km/ 7,4 km/ 0,7 km.
Tagi: szlak (trasa)/pojedyncze tory
Odsłon (od 12 maja 2014): 848
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-05-04 ;
Po prawej budynek biurowy stacji Medyka MdA. Od lewej szerokotorowa linia Przemyśl - Lwów (tor przelotowy), normalnotorowa łącznica Hurko - Medyka, grupa pięciu torów głównych, tor ładunkowy. Widok w kierunku Lwowa. 252,0 km/ 7,8 km/ 1,1 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, perony/rampy/place/zadaszenia
Odsłon (od 12 maja 2014): 741
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-05-04 ;
Od tyłu szerokotorowa linia Przemyśl - Lwów (tor przelotowy), normalnotorowa bocznica punktu przestawiania wagonów, normalnotorowa łącznica Hurko - Medyka, grupa pięciu torów głównych, tor ładunkowy. W lewo Przemyśl, w prawo Lwów. 252,0 km/ 7,8 km/ 1,1 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, tabor
Odsłon (od 12 maja 2014): 841
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-05-04 ;
Wiadukt kolejowy (dawniej tor szlakowy był mniej oddalony na południe od stacji towarowej). Normalnotorowa bocznica ciepłowni i terminalu przeładunkowego. Za nim od tyłu szerokotorowa linia Przemyśl - Lwów (tor przelotowy), normalnotorowa bocznica punktu przestawiania wagonów, normalnotorowa łącznica Hurko - Medyka, grupa pięciu torów głównych. W lewo Przemyśl, w prawo Lwów. 252,0 km/ 7,8 km/ 1,1 km.
Tagi: mosty/wiadukty/estakady/przepusty
Odsłon (od 12 maja 2014): 800
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-05-04 ;
Wiadukt kolejowy (dawniej tor szlakowy był mniej oddalony na południe od stacji towarowej). Normalnotorowa bocznica ciepłowni i terminalu przeładunkowego. W prawo Przemyśl, w lewo Lwów. 252,0 km/ 7,8 km/ 1,1 km.
Tagi: mosty/wiadukty/estakady/przepusty
Odsłon (od 12 maja 2014): 780
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-05-04 ;
Budynek biurowy stacji Medyka MdA. Przepust (dawniej tor szlakowy był mniej oddalony na południe od stacji towarowej). Ciepłociąg. Normalnotorowa bocznica ciepłowni i terminalu przeładunkowego. W lewo Przemyśl, w prawo Lwów. 252,1 km/ 7,9 km/ 1,2 km.
Tagi: budynki towarzyszące (inne), infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Odsłon (od 12 maja 2014): 960
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-05-04 ;
Od prawej szerokotorowa linia Przemyśl - Lwów (tor przelotowy), normalnotorowa bocznica punktu przestawiania wagonów, normalnotorowa łącznica Hurko - Medyka, grupa pięciu torów głównych. Tarcza ostrzegawcza na linii szerokotorowej odnosząca się do semafora wjazdowego stacji Hurko. Wiadukt kolejowy w Hurku. Widok w kierunku Przemyśla. 252,3 km/ 8,1 km/ 1,4 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, tabor
Odsłon (od 12 maja 2014): 867
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-05-04 ;
Wiadukt kolejowy w Hurku. Ciepłociąg. Tarcza ostrzegawcza na linii szerokotorowej odnosząca się do semafora wjazdowego stacji Hurko. Od przodu szerokotorowa linia Przemyśl - Lwów (tor przelotowy), normalnotorowa bocznica punktu przestawiania wagonów, normalnotorowa łącznica Hurko - Medyka, grupa pięciu torów głównych, tor ładunkowy, dwa tory normalne bocznicy ciepłowni i terminalu przeładunkowego. W prawo Przemyśl, w lewo Lwów. 252,3 km/ 8,1 km/ 1,4 km.
Tagi: mosty/wiadukty/estakady/przepusty
Odsłon (od 12 maja 2014): 997
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-05-04 ;
Od prawej szerokotorowa linia Przemyśl - Lwów (tor przelotowy), dwa tory normalne bocznicy punktu przestawiania wagonów, normalnotorowa łącznica Hurko - Medyka, grupa pięciu torów głównych. Po prawej tarcza ostrzegawcza na linii szerokotorowej odnosząca się do semafora wjazdowego stacji Hurko. Po lewej tarcza ostrzegawcza na linii normalnotorowej odnosząca się do semafora wjazdowego posterunku w nastawni MdA4. Widok w kierunku Przemyśla. 252,4 km/8,2 km/1,5 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, sygnalizacja/słupki/znaki itp., tabor
Odsłon (od 12 maja 2014): 903
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-05-04 ;
Widoczna nastawnia wykonawcza MdA3. Tarcza ostrzegawcza na linii normalnotorowej odnosząca się do semafora wjazdowego posterunku w nastawni MdA4. Ciepłociąg. W prawo Przemyśl, w lewo Lwów. 252,4 km/8,2 km/1,5 km.
Tagi: budynki związane z prowadzeniem ruchu
Odsłon (od 12 maja 2014): 810
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-05-04 ;
Po prawej górka rozrządowa. W oddali na wprost nastawnia wykonawcza MdA2. Po prawej poza kadrem nastawnia wykonawcza MdA3. Od lewej szerokotorowa linia Przemyśl - Lwów (tor przelotowy), dwa tory normalne bocznicy punktu przestawiania wagonów, normalnotorowa łącznica Hurko - Medyka, grupa pięciu torów głównych. Widok w kierunku Lwowa. 252,4 km/8,2 km/1,5 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Odsłon (od 12 maja 2014): 633
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-05-04 ;
Przejazd drogowy. Szerokotorowa linia Przemyśl - Lwów. W oddali po prawej górka rozrządowa. W prawo Przemyśl, w lewo Lwów. 252,5 km/8,3 km/1,6 km.
Tagi: przejazdy i przejścia naziemne (drogowe)
Odsłon (od 12 maja 2014): 870
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-05-04 ;
Przejazd drogowy. Szerokotorowa linia Przemyśl - Lwów. W oddali po lewej nastawnia wykonawcza MdA3. Widok w kierunku Przemyśla. 252,5 km/8,3 km/1,6 km.
Tagi: przejazdy i przejścia naziemne (drogowe)
Odsłon (od 12 maja 2014): 860
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-05-04 ;
Górka rozrządowa. Po lewej poza kadrem grupa kierunkowa stacji rozrządowej złożona z 15 torów w tym łącznicy Hurko - Medyka. W prawo Przemyśl, w lewo Lwów. 252,6 km/8,4 km/1,7 km.
Tagi: budynki związane z prowadzeniem ruchu, sygnalizacja/słupki/znaki itp.
Odsłon (od 12 maja 2014): 721
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-05-04 ;
Wagonownia. W prawo Przemyśl, w lewo Lwów. 252,7 km/8,5 km/1,8 km.
Tagi: budynki do obsługi taboru
Odsłon (od 12 maja 2014): 613
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-05-04 ;
Nastawnia wykonawcza MdA2. Widok w kierunku Lwowa. 252,8 km/8,6 km/1,9 km.
Tagi: budynki związane z prowadzeniem ruchu
Odsłon (od 12 maja 2014): 897
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-05-04 ;
Punkt przestawiania wagonów. Podnośniki. W lewo Przemyśl, w prawo Lwów. 252,8 km/8,6 km/1,9 km.
Tagi: infrastruktura do obsługi taboru , tabor
Odsłon (od 12 maja 2014): 599
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-05-04 ;
Punkt przestawiania wagonów. Suwnica bramowa o rozpiętości ok. 20 m i udźwigu 8 t. Widoczna hala punktu przestawiania wagonów. Widok w kierunku Lwowa. 252,8 km/8,6 km/1,9 km.
Tagi: infrastruktura do obsługi taboru , tabor
Odsłon (od 12 maja 2014): 896
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-05-04 ;
Hala punktu przestawiania wagonów. PKP Cargo Spółka Akcyjna Zakład Taboru w Żurawicy Grupa Robót Komunikacji Przestawczej w Medyce. PKP Cargo Centrum Logistyczne Medyka-Żurawica Sp.z o.o. Sekcja Organizacji Produkcji Terminal T5 Komunikacja Przestawcza Medyka. W lewo Przemyśl, w prawo Lwów. 252,9 km/8,7 km/2,0 km.
Tagi: budynki do obsługi taboru
Odsłon (od 12 maja 2014): 676
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-05-04 ;
Widoczne dwie rampy przeładunkowe o długości ok. 620 m każda. Widok w kierunku Lwowa. 253,0 km/8,8 km/2,1 km.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia
Odsłon (od 12 maja 2014): 672
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-05-04 ;
Podstacja trakcyjna Medyka. W lewo Przemyśl, w prawo Lwów. 253,1 km/8,9 km/2,2 km.
Tagi: budynki towarzyszące (inne)
Odsłon (od 12 maja 2014): 630
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-05-04 ;
Szerokotorowa linia Przemyśl - Lwów. Tarcza ostrzegawcza na linii szerokotorowej odnosząca się do semafora wjazdowego posterunku w nastawni MdB11. Widok w kierunku Lwowa. 253,1 km/8,9 km/2,2 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, sygnalizacja/słupki/znaki itp.
Odsłon (od 12 maja 2014): 650
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-05-04 ;
Od przodu szerokotorowa linia Przemyśl - Lwów, szerokotorowa bocznica punktu przestawiania wagonów. Dwie rampy przeładunkowe o długości ok. 620 m każda. Po prawej grupa kierunkowa stacji rozrządowej złożona z 15 torów w tym łącznicy Hurko - Medyka. Widok w kierunku Przemyśla. 253,6 km/9,4 km/2,7 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Zdjęcia publikowane w tym serwisie w większości otrzymujemy od internautów i zakładamy, że mają oni prawo do ich przesyłania. Jeżeli trafisz na materiały naruszające Twoim zdaniem czyjeś prawa autorskie, skontaktuj się z nami (adres w stopce).
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia ?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy.
Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
Stacja kolejowa Medyka