Zdjęcia publikowane w tym serwisie w większości otrzymujemy od internautów i zakładamy, że mają oni prawo do ich przesyłania. Jeżeli trafisz na materiały naruszające Twoim zdaniem czyjeś prawa autorskie, skontaktuj się z nami (adres w stopce).
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas. Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy.
Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
[pokaż/ukryj starsze ⇅]
#1
Maciej
(2018-03-15 09:14:57)
Pamiętacie stary dworzec na poznańskich Garbarach? Szkoda, że w galerii nie ma żadnego zdjęcia tego obiektu.
#2(odp. na #1)
Adrian K
(2018-03-15 22:24:24)
Starszy niż ten, który właśnie zburzono?
#3(odp. na #2)
Maciej
(2018-03-16 08:13:09)
Mam na myśli taki barak, który istniał bodajże w latach dziewięćdziesiątych.
#4
Widmo
(2018-11-15 16:41:48)
Tory boczne zlikwidowane
#5
Darek Nowak
(2020-04-21 19:39:03)
Filmy:
1. Pociąg Kolei Wielkopolskich relacji Poznań Główny - Mogilno. https://youtube.com/…
2. Pociąg przyspieszony relacji Wągrowiec - Wolsztyn (albo: Wielki Skok na Bank): https://youtube.com/…
#6(odp. na #4)
Darek Nowak
(2020-04-21 20:26:35)
Tory boczne musiały zostać zlikwidowane przypuszczalnie w latach 2015-2017, kiedy tu mnie nie było.
#7
Givexnine Poznań
(2020-07-21 23:56:12)
Ten przystanek znajduje się znacznie bliżej śródmieścia niż dworzec główny, ma ogromny potencjał. Powinno się wprowadzić postoje pociągów TLK/IC/EIC na tej stacji, naprawdę podróżnym byłoby wygodniej. Gdyby nie zlikwidowano bocznic można by jedną z nich, przy peronie reaktywować i używać jako mijanki. Także, w miarę możliwości dobrze było by wydłużyć tyle, ile się da pociągów osobowych, które kończą bieg w Poznaniu do tej stacji, i używać tego toru dla tych pociągów.
#8(odp. na #7)
Stanisław Pikul
(2020-07-22 10:46:03)
"Powinno się wprowadzić postoje pociągów TLK/IC/EIC ..." - takie rozwiązanie było kiedyś stosowane ale, wbrew oczekiwaniom, korzystanie z niego nie było tak powszechne jak się spodziewano i zaniechano postojów zarówno na Garbarach jak i Dębcu (bo tam też to robiono). Nie sądzę, by to był dobry pomysł by tej klasy pociągi miały uzupełniać komunikację aglomeracyjną.
#9(odp. na #8)
Adolf Nowak de Piaskowski
(2021-10-12 21:07:26)
Za to stają w Swarzędzu.
I nawet widziałem kilku pacjentów.
#10
blakop
(2021-10-13 00:02:36)
Z taką logiką to po co pociągi kwalifikowane stają W Warszawie Zachodniej i Wschodniej? Niech będzie tylko Centralna i tyle. Ludzie nie korzystali, bo pewnie nie wiedzieli, że pośpiechy swego czasu tam się zatrzymywały. Sam pamiętam, że w tamtych latach musiałem raz skorzystać z taxi w dojeździe na dworzec i mówię, że od razu na Garbary proszę, to nawet taryfiarz był zdziwiony, że tam też pośpiechy stają, bo on zawsze ludzi na Główny woził. Perony na Dębcu i Garbarach są nawet specjalnie wydłużone w tym celu.
#11(odp. na #10)
Adolf Nowak de Piaskowski
(2021-10-13 11:37:32)
IC Bałtyk staje teraz na wioskach, jak Smętowo czy Warlubie.
#12
Vinni
(2021-12-03 14:33:01)
Wiele osób wiedziało o postojach na Garbarach, a wymiana podróżnych była śmiesznie miała, pomijając niedzielne wieczorne pociągi "studenckie".
#13
ROPA Poznań
(2021-12-03 19:10:25)
Na logikę, na pewno dobrze byłoby aby poc. IC kończące bieg w Poznaniu zatrzymywały się na stacji P-ń Garbary; na inne IC się nie zgodzi.
#14
Xiążę Piast II Chrobry
(2023-09-02 01:55:33)
Trwają prace przy montażu info-paneli na peronach.
#15
Wrobel1111
(2024-03-04 13:08:12)
W tabelce informacyjnej, w wierszu o semaforach wpisane jest "świetlne, zlikwidowane", jednak perony oddzielają semafory SBLki, czy to nie zalicza się jako semafory? Może chodzi o półsamoczynne, dlatego nie ma o nich informacji?
#16
Błażej Kopka
(2024-03-05 19:18:53)
Myślę, że tabelka semaforów dotyczy się semaforów wjazdowych/wyjazdowych z danej stacji/posterunku. Tutaj jest już tylko przystanek. Semafory SBL dotyczą elementów szlaku, nie konkretnego przystanku po drodze.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla
wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy
(moderację) bez podania przyczyny.