Ostatnia zmiana: 2024-11-24
Wyślij nowe pliki »
Zgadzam się z warunkami wysyłki i publikacji zdjęć .
Jakie zdjęcia przesyłać?
Bardzo prosimy o staranny wybór zdjęć do bazy. Ze względu na oglądających powinniśmy stawiać na jakość, a nie ilość.
Prosimy nie wrzucać zdjęć nieostrych, źle oświetlonych, wielu niemal takich samych ujęć tego samego obiektu, oraz taboru kolejowego (chyba, że w jakiś sposób jest on w tym miejscu one
wyjątkowy).
Galerie dużo przyjemniej przegląda się, jeśli zdjęcia są różnorodne i dobrej jakości.
Bardzo prosimy również o niewysyłanie zdjęć, bez zgody ich autorów.
Dziękujemy bardzo.
Wg wieku
Wg czasu dodania
|
[Wersja podstawowa ]
infrastruktura
tabor
infrastruktura i tabor
|
--- wszystkie ---
Dworzec
Nastawnia Su2
Nastawnia dysponująca
Nastawnia wykonawcza Su1
Obrotnica
Parowozownia
Wieża wodna
Żuraw wodny (1)
Żuraw wodny (2)
budowy/remonty/rozbiórki
budynki do obsługi taboru
budynki dworcowe
budynki towarzyszące (inne)
budynki związane z prowadzeniem ruchu
ciekawostki
detale
dokumenty/bilety/mapy
infrastruktura do obsługi taboru
infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
inne
mosty/wiadukty/estakady/przepusty
panoramy/widoki ogólne
perony/rampy/place/zadaszenia
pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne
przejazdy i przejścia naziemne (drogowe)
przejścia nad/podziemne, windy
sygnalizacja/słupki/znaki itp.
szlak (trasa)/pojedyncze tory
tablice informacyjne/plakaty/ogłoszenia
tabor
wieże wodne
wnętrza
wydarzenia i ludzie
bez tagów
Adam Skowroński
Adolf Nowak de Piaskowski
Bolesław Wojtyniak
Damian Jankowiak
DB
Ed Kaas
Gerson
haskell77
Kamil Baran
Keith Wilde
KkS MK (Kamil)
Marcin Majdański
Marek Potocki
Matthias Sitte
Michal__TG
Mirek Janczewski
Miłosz Telesinski - Zbąszynek
Miłosz Telesiński - Zbąszynek
Motyw Kolejowy
nieznany
octanq
Pawel Urbanowicz
Paweł Ukole
Paweł Urbanowicz
Paweł Wawrzynowski
Pedro
Prochiron
Radosław Kopras
Robert Kotowski
wasiukibic
X. Piast II Chrobry
Odsłon (od 12 maja 2014): 1346
powiększ
Autor:
nieznany
Przesłał:
FotoPolska ; data:
pomiędzy 1900 a 1917 ;
Stara pocztówka. Z lewej peron 2. Z prawej peron 1 i budynek dworca. Widok w kierunku północno-wschodnim (Zbąszynek, Wolsztyn).
Tagi: budynki dworcowe, perony/rampy/place/zadaszenia
Odsłon (od 12 maja 2014): 1131
powiększ
Autor:
nieznany
Przesłał:
Andrzej Michalski ; data:
1906 ;
Stara pocztówka. Widok na stację od strony wjazdów ze Zbąszynka i Wolsztyna, w kierunku południowo-zachodnim. Z lewej strony budynek dworca z peronem 1, z prawej strony magazyn towarowy.
Tagi: budynki dworcowe, perony/rampy/place/zadaszenia
Odsłon (od 12 maja 2014): 1135
powiększ
Autor:
nieznany
data:
pomiędzy 1918 a 1945 ;
Widok na stację od strony wjazdów ze Zbąszynka i Wolsztyna, w kierunku południowo-zachodnim. Od prawej peron 4, 3, 2 (wszystkie zadaszone) i 1 z budynkiem dworca.
Tagi: budynki dworcowe, perony/rampy/place/zadaszenia
Odsłon (od 12 maja 2014): 1117
powiększ
Autor:
nieznany
Przesłał:
Paweł Urbanowicz ; data:
pomiędzy 1918 a 1945 ;
Zabytkowe zdjęcie ukazujące budynek dworca, widoczne nieistniejące dziś słupy teletechniczne oraz wiata nad wejściem, na peronie 1. Wjazdy od strony Zbąszynka i Wolsztyna. Widok w kierunku południowo-zachodnim.
Tagi: budynki dworcowe, perony/rampy/place/zadaszenia
powiększ
Autor:
nieznany
Przesłał:
Stanisław Pikul ; data:
przed 1945 (???) ;
Stacja kolejowa w Sulechowie. Z prawej obecny peron 2, z lewej peron 1 i budynek dworca. Wjazdy od strony Zbąszynka i Wolsztyna. Widok w kierunku południowo-zachodnim.
Tagi: budynki dworcowe, infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, perony/rampy/place/zadaszenia
Odsłon (od 12 maja 2014): 1747
powiększ
Autor:
Miłosz Telesiński - Zbąszynek
data:
1986-12-13 ;
Stacja Sulechów w dniu 13.12.1986 - elektryfikacja odcinka Zbąszynek - Czerwieńsk. Scenka rodzajowa na peronie 2. W tle nastawnia dysponująca. Widok w kierunku południowo-zachodnim (Zielona Góra/Czerwieńsk, kiedyś także Świebodzin i Konotop).
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia, wydarzenia i ludzie, tabor
Odsłon (od 12 maja 2014): 1664
powiększ
Autor:
Miłosz Telesiński - Zbąszynek
data:
1986-12-13 ;
Stacja Sulechów w dniu 13.12.1986 - elektryfikacja odcinka Zbąszynek - Czerwieńsk. Jednostka wjeżdża na peron 2. Z lewej strony peron 3. Widok od strony wjazdów z Zielonej Góry/Czerwieńska, niegdyś także Świebodzina i Konotopu.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia, wydarzenia i ludzie, tabor
Odsłon (od 12 maja 2014): 1992
: 7
powiększ
Autor:
Miłosz Telesiński - Zbąszynek
data:
1986-12-13 ;
Stacja Sulechów w dniu 13.12.1986 - elektryfikacja odcinka Zbąszynek - Czerwieńsk. Północno-wschodnia głowica stacji. Widok z peronu 2 w kierunku północno-wschodnim (Zbąszynek, Wolsztyn).
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, wydarzenia i ludzie, sygnalizacja/słupki/znaki itp.
Odsłon (od 12 maja 2014): 2044
powiększ
Autor:
Miłosz Telesinski - Zbąszynek
Przesłał:
Miłosz Telesiński - Zbąszynek ; data:
1986-12-13 ;
Stacja Sulechów w dniu 13.12.1986 - elektryfikacja odcinka Zbąszynek - Czerwieńsk. Jednostka oczekuje na odjazd z peronu 2. Z lewej strony peron 3. Widok od strony wjazdów z Zielonej Góry/Czerwieńska, niegdyś także Świebodzina i Konotopu.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia, wydarzenia i ludzie, tabor
Odsłon (od 12 maja 2014): 1554
powiększ
Autor:
Miłosz Telesiński - Zbąszynek
data:
1986-12-13 ;
Stacja Sulechów w dniu 13.12.1986 - elektryfikacja odcinka Zbąszynek - Czerwieńsk. Jednostka oczekuje na odjazd z peronu 2.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia, wydarzenia i ludzie, tabor
Odsłon (od 12 maja 2014): 1185
powiększ
Autor:
Miłosz Telesiński - Zbąszynek
data:
1986-12-13 ;
Tablica na czole jednostki. Elektryfikacja odcinka Zbąszynek - Czerwieńsk.
Tagi: tablice informacyjne/plakaty/ogłoszenia, wydarzenia i ludzie
Odsłon (od 12 maja 2014): 1395
powiększ
Autor:
Miłosz Telesiński - Zbąszynek
data:
1986-12-13 ;
Stacja Sulechów w dniu 13.12.1986 - elektryfikacja odcinka Zbąszynek - Czerwieńsk. Widok na peron 1 i budynek dworca w kierunku północno-wschodnim (Zbąszynek, Wolsztyn).
Tagi: budynki dworcowe, perony/rampy/place/zadaszenia
Odsłon (od 12 maja 2014): 1590
powiększ
Autor:
Miłosz Telesiński - Zbąszynek
data:
1988-09-03 ;
ET22 wjeżdża do Sulechowa z Czerwieńska. Z lewej tor do Konotopu. Widok wiaduktu kolejowego do Świebodzina.
Tagi: tabor
Odsłon (od 12 maja 2014): 1532
powiększ
Autor:
Miłosz Telesiński - Zbąszynek
data:
1988-09-03 ;
ET22 wyjeżdża z Sulechowa do Czerwieńska
Tagi: tabor
Odsłon (od 12 maja 2014): 1554
: 1
powiększ
Autor:
Miłosz Telesiński - Zbąszynek
data:
1988-09-03 ;
ET22 wjeżdża do Sulechowa z Czerwieńska. Widok tamże oraz do Świebodzina i Konotopu.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, tabor
powiększ
Autor:
Ed Kaas
data:
1990-10 ;
Staruszek Ok22 stoi na peronie 2, gotów do odjazdu z krótkim składem do Wolsztyna. Widok w kierunku południowo-zachodnim (Konotop, Zielona Góra/Czerwieńsk, Świebodzin).
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia, tabor
powiększ
Autor:
Ed Kaas
data:
1990-10 ;
Ty42 z krótkim pociągiem osobowym z Wolsztyna na północno-wschodniej głowicy stacji Sulechów. Widok w kierunku Zbąszynka i Wolsztyna.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, sygnalizacja/słupki/znaki itp., tabor
powiększ
Autor:
Keith Wilde
data:
1993-03-26 ;
Wjazd pociągu osobowego z Wolsztyna z Ol49 na czele. Na pierwszym planie zelektryfikowany tor ze Zbąszynka. Widok w kierunku południowo-zachodnim (perony).
Tagi: szlak (trasa)/pojedyncze tory, tabor
powiększ
Autor:
Matthias Sitte
data:
1993-05-02 ;
Prowizoryczne obrządzanie parowozu Ok22 na torach trakcyjnych lokomotywowni pomocnicznej w Sulechowie. Widok w kierunku południowo-zachodnim (Świebodzin, Czerwieńsk, Konotop).
Tagi: infrastruktura do obsługi taboru , tabor
powiększ
Autor:
Matthias Sitte
data:
1993-05-02 ;
Wieża wodna, lokomotywownia pomocnicza wraz z obrotnicą w Sulechowie. Szopa była już wówczas nieczynna ale talerz używano jeszcze do obracania maszyn parowych, które przyprowadzały tu składy z Wolsztyna. Widok w kierunku południowo-zachodnim (Świebodzin, Czerwieńsk, Konotop).
Tagi: wieże wodne, budynki do obsługi taboru, infrastruktura do obsługi taboru
powiększ
Autor:
Matthias Sitte
data:
1993-05-02 ;
Prowizoryczne obrządzanie parowozu Ok22 na torach trakcyjnych lokomotywowni pomocnicznej w Sulechowie. Widok w kierunku południowym.
Tagi: infrastruktura do obsługi taboru , tabor
Odsłon (od 12 maja 2014): 1400
powiększ
Autor:
Miłosz Telesiński - Zbąszynek
data:
1995-07-01 ;
Stacja Sulechów. Wjazd w perony od strony Zbąszynka i Wolsztyna. Od lewej widoczny peron 3, 2, 1 i budynek dworca. Widok w kierunku południowo-zachodnim.
Tagi: budynki dworcowe, perony/rampy/place/zadaszenia
Odsłon (od 12 maja 2014): 1183
powiększ
Autor:
Miłosz Telesiński - Zbąszynek
data:
1995-08-11 ;
Stacja Sulechów. Widok na peron 1 i budynek dworca w kierunku północno-wschodnim (Zbąszynek, Wolsztyn).
Tagi: budynki dworcowe, perony/rampy/place/zadaszenia
Odsłon (od 12 maja 2014): 1225
powiększ
Autor:
Miłosz Telesinski - Zbąszynek
Przesłał:
Miłosz Telesiński - Zbąszynek ; data:
1995-08-11 ;
Stacja Sulechów. Widok na budynek dworca od strony miasta.
Tagi: budynki dworcowe
Odsłon (od 12 maja 2014): 1290
powiększ
Autor:
Miłosz Telesiński - Zbąszynek
data:
1995-08-11 ;
Nastawnia dysponująca w Sulechowie, stojąca na początku peronu 2. W lewo Zielona Góra/Czerwieńsk, Konotop, Świebodzin.
Tagi: budynki związane z prowadzeniem ruchu
Odsłon (od 12 maja 2014): 1023
powiększ
Autor:
Miłosz Telesiński - Zbąszynek
data:
1995-08-11 ;
Budynek dworca od stron podjazdu.
Tagi: budynki dworcowe
Odsłon (od 12 maja 2014): 979
powiększ
Autor:
Miłosz Telesiński - Zbąszynek
data:
1995-08-11 ;
Budynek dworca od stron podjazdu.
Tagi: budynki dworcowe
Odsłon (od 12 maja 2014): 1287
powiększ
Autor:
Miłosz Telesiński - Zbąszynek
data:
1996-02-11 ;
Stacja Sulechów. Jednostka Zbąszynek - Zielona Góra oczekuje na odjazd z peronu 4. Widok od strony wjazdów z Zielonej Góry/Czerwieńska, niegdyś także Świebodzina i Konotopu, w kierunku północno-wschodnim.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia, tabor
Odsłon (od 12 maja 2014): 994
powiększ
Autor:
Miłosz Telesiński - Zbąszynek
data:
1997-08-11 ;
Stacja Sulechów. Widok od strony miasta.
Tagi: budynki dworcowe
Odsłon (od 12 maja 2014): 1511
powiększ
Autor:
Miłosz Telesiński - Zbąszynek
data:
1998-05-11 ;
Stacja Sulechów. Pociąg pośpieszny Poznań - Zielona Góra oczekuje na odjazd z peronu 4. Z prawej strony peron 3 i nastawnia dysponująca, stojąca na początku peronu 2. Widok od strony wjazdów z Zielonej Góry/Czerwieńska, niegdyś także Świebodzina i Konotopu.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia, tabor, budynki związane z prowadzeniem ruchu
Zdjęcia publikowane w tym serwisie w większości otrzymujemy od internautów i zakładamy, że mają oni prawo do ich przesyłania. Jeżeli trafisz na materiały naruszające Twoim zdaniem czyjeś prawa autorskie, skontaktuj się z nami (adres w stopce).
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia ?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy.
Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
#1
Darek Nowak
(2020-01-17 18:20:23)
Niestety ale w latach 2008 - 2019 stacja Sulechów z lokalnego węzłą stała się już tylko przystankiem.
Ale to i tak nieżle bo są przecież liczne węzły podobnej klasy które wogóle przestały istnieć.
Nadawca:
#2
Darek Nowak
(2020-03-08 23:48:27)
We wschodniej części stacji powstała nowa rampa towarowa.
W jej rejonie są składowane tysiące betonowych podkładów do nowego remontu linii.
Nadawca:
#3
(odp. na #2 )
wasiukibic
(2020-03-09 08:32:12)
Z tego, co udało mi się ustalić in situ, to rampa powstała na potrzeby lokalnej jednostki wojskowej (artylerzyści), kiedyś jeszcze ładowano drewno. Sulechów sam nie był nigdy znacznym ośrodkiem przemysłowym ale w okolicy działały/działają przedsiębiorstwa, która niegdyś z usług kolei korzystały (m.in. port i Rockwool w Cigacicach, kopalnia gazu w Mozowie) i to sulechowska stacja była dla nich oknem na świat.
Nadawca:
#4
Błażej Kopka
(2022-12-21 13:08:21)
Wybrano wykonawcę remontu dworca w Sulechowie (wybrano to dużo powiedziane - zgłosiła się jedna firma). PKP podpisało umowę i w ciągu 9 miesięcy dworzec ma być gotowy. Nie należy się jednak spodziewać cudów - poczekalnia i toalety w zmienionym układzie pomieszczeń, to będzie wszystko, co tam powstanie.
Nadawca:
#5
KkS MK (Kamil)
(2023-03-20 21:51:56)
Po modernizacji na stacji Sulechów został z czterech tylko jeden czynny peron, nieoznaczony w terenie żadnym numerem (dawniej peron 3). W rozkładzie jazdy widnieje jako peron 1 i ma długość ponad 400 metrów. Przejście przez tory zostało tylko od dworca do tegoż peronu, dojście do dalszego peronu 4 jest zlikwidowane i zagrodzone. Dawny peron 1 został zlikwidowany, w jego miejscu ustawiono m.in. parkingi rowerowe i płot. Peron 2 został w całości rozebrany aż do ziemi i po zakończeniu prac prawdopodobnie nie będzie po nim śladu. Peron 4 został nieruszony na miejscu, lecz nie będzie mógł być wykorzystywany w ruchu.
W ruchu pasażerskim są używane tylko dwa tory - nr 1 i 4 (dawniej 2). Przejezdne są jeszcze dodatkowe tory za budynkiem dworca w kierunku Czerwieńska. Większość pozostałych torów jest zagrodzona tarczami D1 i nieprzejezdna.
Nadawca:
#6
(odp. na #5 )
Xiążę Piast II Chrobry
(2023-04-13 23:01:44)
Widziałem to wszystko właśnie dzisiaj i potwierdzam.
W dodatku zlikwidowano wiadukt na linii 384 do Świebodzina.
Miejsce to wygląda teraz jak dziura w zębie.
Albo jeszcze gorzej...
Nadawca:
[Dodaj nowy komentarz ]
Nadawca:
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla
wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy
(moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Sulechów