Ostatnia zmiana: 2021-11-28
Wyślij nowe pliki »
Zgadzam się z warunkami wysyłki i publikacji zdjęć .
Jakie zdjęcia przesyłać?
Bardzo prosimy o staranny wybór zdjęć do bazy. Ze względu na oglądających powinniśmy stawiać na jakość, a nie ilość.
Prosimy nie wrzucać zdjęć nieostrych, źle oświetlonych, wielu niemal takich samych ujęć tego samego obiektu, oraz taboru kolejowego (chyba, że w jakiś sposób jest on w tym miejscu one
wyjątkowy).
Galerie dużo przyjemniej przegląda się, jeśli zdjęcia są różnorodne i dobrej jakości.
Bardzo prosimy również o niewysyłanie zdjęć, bez zgody ich autorów.
Dziękujemy bardzo.
Wg wieku
Wg czasu dodania
|
[Wersja podstawowa ]
infrastruktura
tabor
infrastruktura i tabor
budynki do obsługi taboru
budynki związane z prowadzeniem ruchu
infrastruktura do obsługi taboru
infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
perony/rampy/place/zadaszenia
przejazdy i przejścia naziemne (drogowe)
sygnalizacja/słupki/znaki itp.
szlak (trasa)/pojedyncze tory
tabor
wnętrza
bez tagów
Eurologistyka
Przemysław Więcek
Odsłon (od 12 maja 2014): 615
powiększ
Autor:
Eurologistyka
Przesłał:
Darek ; data:
2011 ;
Pojazdy po załadunku na platformy kolejowe.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia, tabor
Odsłon (od 12 maja 2014): 544
powiększ
Autor:
Eurologistyka
Przesłał:
Darek ; data:
przed 2011-07-21 ;
Tagi: infrastruktura do obsługi taboru , tabor
Odsłon (od 12 maja 2014): 310
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-08-03 ;
Normalnotorowa linia Hurko - Krówniki. Semafor wjazdowy stacji Krówniki od strony początku linii, Hurka. Widok w kierunku końca linii, Krównik. 0,4 km.
Tagi: sygnalizacja/słupki/znaki itp., szlak (trasa)/pojedyncze tory
Odsłon (od 12 maja 2014): 431
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-08-03 ;
Po prawej normalnotorowa linia Hurko - Krówniki. Po lewej tor wyciągowy. Widoczny semafor wjazdowy stacji Krówniki od strony początku linii, Hurka. Widok w kierunku początku linii, Hurka. 0,5 km.
Tagi: sygnalizacja/słupki/znaki itp., szlak (trasa)/pojedyncze tory
Odsłon (od 12 maja 2014): 282
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-08-03 ;
Po lewej normalnotorowa linia Hurko - Krówniki. Po prawej tor wyciągowy. Widoczny budynek mieszkalny przy ul. Skolimowskiej 15. Widok w kierunku końca linii, Krównik. 0,5 km/ 0,9 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Odsłon (od 12 maja 2014): 462
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-08-03 ;
Po lewej tory normalne, po prawej tory szerokie. Po prawej tarcza ostrzegawcza odnosząca się do semafora wjazdowego stacji Hurko. Widok w kierunku początku linii, Hurka. 0,6 km/1,0 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Odsłon (od 12 maja 2014): 433
: 1
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-08-03 ;
Po lewej tory normalne, po prawej tory szerokie. Po prawej tarcza ostrzegawcza odnosząca się do semafora wjazdowego stacji Hurko. Widok w kierunku początku linii, Hurka. 0,6 km/1,0 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Odsłon (od 12 maja 2014): 506
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-08-03 ;
Po prawej budynek mieszkalny przy ul. Skolimowskiej 15. Po prawej nieczynna nastawnia dla torów normalnych. Po prawej tory normalne, po lewej tory szerokie. W oddali po prawej normalnotorowa bocznica do zakładów drzewnych. Widoczny semafor wyjazdowy dla torów normalnych. Widok w kierunku końca linii, Krównik. 0,6 km/1,0 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Odsłon (od 12 maja 2014): 414
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-08-03 ;
Nieczynna nastawnia dla torów normalnych. Widok w kierunku końca linii, Krównik. 0,6 km/1,0 km.
Tagi: budynki związane z prowadzeniem ruchu
Odsłon (od 12 maja 2014): 367
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-08-03 ;
Po lewej widoczny budynek mieszkalny przy ul. Skolimowskiej 15. Po lewej nieczynna nastawnia dla torów normalnych. Po lewej normalnotorowa bocznica do zakładów drzewnych. Po lewej tory normalne, po prawej tory szerokie. W oddali po prawej tarcza ostrzegawcza odnosząca się do semafora wjazdowego stacji Hurko. Widok w kierunku początku linii, Hurka. 0,7 km/1,1 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Odsłon (od 12 maja 2014): 374
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-08-03 ;
Semafor wyjazdowy dla torów normalnych. Po lewej tory normalne, po prawej tory szerokie. W oddali po lewej budynek mieszkalny przy ul. Skolimowskiej 15. W oddali po lewej nieczynna nastawnia dla torów normalnych. W oddali po prawej tarcza ostrzegawcza odnosząca się do semafora wjazdowego stacji Hurko. Widok w kierunku początku linii, Hurka. 0,7 km/1,1 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, sygnalizacja/słupki/znaki itp.
Odsłon (od 12 maja 2014): 411
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-08-03 ;
Po prawej tory normalne, po lewej tory szerokie. Widok w kierunku końca linii, Krównik. 0,9 km/1,3 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Odsłon (od 12 maja 2014): 380
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-08-03 ;
Po lewej tory normalne, po prawej tory szerokie. W oddali semafor wyjazdowy dla torów normalnych. Widok w kierunku początku linii, Hurka. 1,0 km/1,4 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Odsłon (od 12 maja 2014): 328
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-08-03 ;
Przejazd drogowy w Krównikach (północny). Po prawej tory normalne, po lewej tory szerokie. Widok w kierunku końca linii, Krównik. 1,1 km/1,5 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, przejazdy i przejścia naziemne (drogowe)
Odsłon (od 12 maja 2014): 323
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-08-03 ;
Po lewej tory normalne, po prawej tory szerokie. W oddali semafor wyjazdowy dla torów normalnych. Widok w kierunku początku linii, Hurka. 1,2 km/1,6 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Odsłon (od 12 maja 2014): 356
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-08-03 ;
Za drzewami nieczynna nastawnia dla torów normalnych i szerokich. Po prawej tory normalne, po lewej tory szerokie. Widok w kierunku końca linii, Krównik. 1,2 km/1,6 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Odsłon (od 12 maja 2014): 346
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-08-03 ;
Po prawej nieczynna nastawnia dla torów normalnych i szerokich. Po prawej tory normalne, po lewej tory szerokie. Widok w kierunku końca linii, Krównik. 1,2 km/1,6 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Odsłon (od 12 maja 2014): 458
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-08-03 ;
Po lewej nieczynna nastawnia dla torów normalnych i szerokich. Po lewej tory normalne, po prawej tory szerokie. Widok w kierunku początku linii, Hurka. 1,3 km/1,7 km.
Tagi: budynki związane z prowadzeniem ruchu, infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Odsłon (od 12 maja 2014): 401
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-08-03 ;
Po prawej tory normalne, po lewej tory szerokie. Po prawej poza kadrem nieczynna nastawnia dla torów normalnych i szerokich. Widok w kierunku końca linii, Krównik. 1,3 km/1,7 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Odsłon (od 12 maja 2014): 378
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-08-03 ;
Nieczynna nastawnia dla torów normalnych i szerokich. Widok w kierunku końca linii, Krównik. 1,3 km/1,7 km.
Tagi: budynki związane z prowadzeniem ruchu
Odsłon (od 12 maja 2014): 405
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-08-03 ;
Nieczynna nastawnia dla torów normalnych i szerokich. Widok w kierunku początku linii, Hurka. 1,3 km/1,7 km.
Tagi: budynki związane z prowadzeniem ruchu, wnętrza
Odsłon (od 12 maja 2014): 349
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-08-03 ;
Po lewej nieczynna nastawnia dla torów normalnych i szerokich. Po lewej tory normalne, po prawej tory szerokie. Widok w kierunku początku linii, Hurka. 1,4 km/1,8 km.
Tagi: szlak (trasa)/pojedyncze tory
Odsłon (od 12 maja 2014): 329
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-08-03 ;
Po lewej tory normalne, po prawej tory szerokie. W oddali po lewej nieczynna nastawnia dla torów normalnych i szerokich. Widok w kierunku początku linii, Hurka. 1,5 km/1,9 km.
Tagi: szlak (trasa)/pojedyncze tory
Odsłon (od 12 maja 2014): 327
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-08-03 ;
Po prawej tory normalne, po lewej tory szerokie. Widok w kierunku końca linii, Krównik. 1,5 km/1,9 km.
Tagi: szlak (trasa)/pojedyncze tory
Odsłon (od 12 maja 2014): 331
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-08-03 ;
Po lewej tory normalne, po prawej tory szerokie. Widok w kierunku początku linii, Hurka. 1,7 km/2,1 km.
Tagi: szlak (trasa)/pojedyncze tory, tabor
Odsłon (od 12 maja 2014): 343
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-08-03 ;
Po prawej tory normalne, po lewej tory szerokie. W oddali lokomotywownia z torem normalnym. Widok w kierunku końca linii, Krównik. 1,9 km/2,3 km.
Tagi: szlak (trasa)/pojedyncze tory
Odsłon (od 12 maja 2014): 325
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-08-03 ;
Po lewej tory normalne, po prawej tory szerokie. Po lewej poza kadrem nieczynna nastawnia dla torów normalnych i szerokich. Widok w kierunku początku linii, Hurka. 2,1 km/2,5 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Odsłon (od 12 maja 2014): 345
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-08-03 ;
Po lewej tory normalne, po prawej tory szerokie. Po lewej poza kadrem nieczynna nastawnia dla torów normalnych i szerokich. Widok w kierunku początku linii, Hurka. 2,1 km/2,5 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Odsłon (od 12 maja 2014): 365
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-08-03 ;
Po prawej tory normalne, po lewej tory szerokie. Widoczna lokomotywownia z torem normalnym. Po prawej nieczynna nastawnia dla torów normalnych i szerokich. Widok w kierunku końca linii, Krównik. 2,1 km/2,5 km.
Tagi: budynki do obsługi taboru, infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Odsłon (od 12 maja 2014): 359
powiększ
Autor:
Przemysław Więcek
data:
2013-08-03 ;
Nieczynna nastawnia dla torów normalnych i szerokich. W prawo początek linii, Hurko, w lewo koniec linii, Krówniki. 2,1 km/2,5 km.
Tagi: budynki związane z prowadzeniem ruchu
Zdjęcia publikowane w tym serwisie w większości otrzymujemy od internautów i zakładamy, że mają oni prawo do ich przesyłania. Jeżeli trafisz na materiały naruszające Twoim zdaniem czyjeś prawa autorskie, skontaktuj się z nami (adres w stopce).
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia ?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy.
Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
Stacja kolejowa Krówniki