OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Krówniki

Ostatnia zmiana: 2021-11-28

Wyślij nowe pliki »

| [Wersja podstawowa]

Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 615
powiększ
Autor: Eurologistyka
Przesłał: Darek; data: 2011;
Pojazdy po załadunku na platformy kolejowe.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia, tabor
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 544
powiększ
Autor: Eurologistyka
Przesłał: Darek; data: przed 2011-07-21;
Suwnica o udżwigu 12t.
Tagi: infrastruktura do obsługi taboru , tabor
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 310
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Normalnotorowa linia Hurko - Krówniki. Semafor wjazdowy stacji Krówniki od strony początku linii, Hurka. Widok w kierunku końca linii, Krównik. 0,4 km.
Tagi: sygnalizacja/słupki/znaki itp., szlak (trasa)/pojedyncze tory
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 431
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Po prawej normalnotorowa linia Hurko - Krówniki. Po lewej tor wyciągowy. Widoczny semafor wjazdowy stacji Krówniki od strony początku linii, Hurka. Widok w kierunku początku linii, Hurka. 0,5 km.
Tagi: sygnalizacja/słupki/znaki itp., szlak (trasa)/pojedyncze tory
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 282
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Po lewej normalnotorowa linia Hurko - Krówniki. Po prawej tor wyciągowy. Widoczny budynek mieszkalny przy ul. Skolimowskiej 15. Widok w kierunku końca linii, Krównik. 0,5 km/ 0,9 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 462
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Po lewej tory normalne, po prawej tory szerokie. Po prawej tarcza ostrzegawcza odnosząca się do semafora wjazdowego stacji Hurko. Widok w kierunku początku linii, Hurka. 0,6 km/1,0 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 433
: 1
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Po lewej tory normalne, po prawej tory szerokie. Po prawej tarcza ostrzegawcza odnosząca się do semafora wjazdowego stacji Hurko. Widok w kierunku początku linii, Hurka. 0,6 km/1,0 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 506
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Po prawej budynek mieszkalny przy ul. Skolimowskiej 15. Po prawej nieczynna nastawnia dla torów normalnych. Po prawej tory normalne, po lewej tory szerokie. W oddali po prawej normalnotorowa bocznica do zakładów drzewnych. Widoczny semafor wyjazdowy dla torów normalnych. Widok w kierunku końca linii, Krównik. 0,6 km/1,0 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 414
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Nieczynna nastawnia dla torów normalnych. Widok w kierunku końca linii, Krównik. 0,6 km/1,0 km.
Tagi: budynki związane z prowadzeniem ruchu
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 367
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Po lewej widoczny budynek mieszkalny przy ul. Skolimowskiej 15. Po lewej nieczynna nastawnia dla torów normalnych. Po lewej normalnotorowa bocznica do zakładów drzewnych. Po lewej tory normalne, po prawej tory szerokie. W oddali po prawej tarcza ostrzegawcza odnosząca się do semafora wjazdowego stacji Hurko. Widok w kierunku początku linii, Hurka. 0,7 km/1,1 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 374
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Semafor wyjazdowy dla torów normalnych. Po lewej tory normalne, po prawej tory szerokie. W oddali po lewej budynek mieszkalny przy ul. Skolimowskiej 15. W oddali po lewej nieczynna nastawnia dla torów normalnych. W oddali po prawej tarcza ostrzegawcza odnosząca się do semafora wjazdowego stacji Hurko. Widok w kierunku początku linii, Hurka. 0,7 km/1,1 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, sygnalizacja/słupki/znaki itp.
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 411
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Po prawej tory normalne, po lewej tory szerokie. Widok w kierunku końca linii, Krównik. 0,9 km/1,3 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 380
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Po lewej tory normalne, po prawej tory szerokie. W oddali semafor wyjazdowy dla torów normalnych. Widok w kierunku początku linii, Hurka. 1,0 km/1,4 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 328
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Przejazd drogowy w Krównikach (północny). Po prawej tory normalne, po lewej tory szerokie. Widok w kierunku końca linii, Krównik. 1,1 km/1,5 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne, przejazdy i przejścia naziemne (drogowe)
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 323
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Po lewej tory normalne, po prawej tory szerokie. W oddali semafor wyjazdowy dla torów normalnych. Widok w kierunku początku linii, Hurka. 1,2 km/1,6 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 356
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Za drzewami nieczynna nastawnia dla torów normalnych i szerokich. Po prawej tory normalne, po lewej tory szerokie. Widok w kierunku końca linii, Krównik. 1,2 km/1,6 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 346
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Po prawej nieczynna nastawnia dla torów normalnych i szerokich. Po prawej tory normalne, po lewej tory szerokie. Widok w kierunku końca linii, Krównik. 1,2 km/1,6 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 458
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Po lewej nieczynna nastawnia dla torów normalnych i szerokich. Po lewej tory normalne, po prawej tory szerokie. Widok w kierunku początku linii, Hurka. 1,3 km/1,7 km.
Tagi: budynki związane z prowadzeniem ruchu, infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 401
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Po prawej tory normalne, po lewej tory szerokie. Po prawej poza kadrem nieczynna nastawnia dla torów normalnych i szerokich. Widok w kierunku końca linii, Krównik. 1,3 km/1,7 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 378
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Nieczynna nastawnia dla torów normalnych i szerokich. Widok w kierunku końca linii, Krównik. 1,3 km/1,7 km.
Tagi: budynki związane z prowadzeniem ruchu
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 405
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Nieczynna nastawnia dla torów normalnych i szerokich. Widok w kierunku początku linii, Hurka. 1,3 km/1,7 km.
Tagi: budynki związane z prowadzeniem ruchu, wnętrza
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 349
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Po lewej nieczynna nastawnia dla torów normalnych i szerokich. Po lewej tory normalne, po prawej tory szerokie. Widok w kierunku początku linii, Hurka. 1,4 km/1,8 km.
Tagi: szlak (trasa)/pojedyncze tory
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 329
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Po lewej tory normalne, po prawej tory szerokie. W oddali po lewej nieczynna nastawnia dla torów normalnych i szerokich. Widok w kierunku początku linii, Hurka. 1,5 km/1,9 km.
Tagi: szlak (trasa)/pojedyncze tory
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 327
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Po prawej tory normalne, po lewej tory szerokie. Widok w kierunku końca linii, Krównik. 1,5 km/1,9 km.
Tagi: szlak (trasa)/pojedyncze tory
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 331
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Po lewej tory normalne, po prawej tory szerokie. Widok w kierunku początku linii, Hurka. 1,7 km/2,1 km.
Tagi: szlak (trasa)/pojedyncze tory, tabor
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 343
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Po prawej tory normalne, po lewej tory szerokie. W oddali lokomotywownia z torem normalnym. Widok w kierunku końca linii, Krównik. 1,9 km/2,3 km.
Tagi: szlak (trasa)/pojedyncze tory
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 325
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Po lewej tory normalne, po prawej tory szerokie. Po lewej poza kadrem nieczynna nastawnia dla torów normalnych i szerokich. Widok w kierunku początku linii, Hurka. 2,1 km/2,5 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 345
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Po lewej tory normalne, po prawej tory szerokie. Po lewej poza kadrem nieczynna nastawnia dla torów normalnych i szerokich. Widok w kierunku początku linii, Hurka. 2,1 km/2,5 km.
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 365
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Po prawej tory normalne, po lewej tory szerokie. Widoczna lokomotywownia z torem normalnym. Po prawej nieczynna nastawnia dla torów normalnych i szerokich. Widok w kierunku końca linii, Krównik. 2,1 km/2,5 km.
Tagi: budynki do obsługi taboru, infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne
Obraz
Odsłon (od 12 maja 2014): 359
powiększ
Autor: Przemysław Więcek
data: 2013-08-03;
Nieczynna nastawnia dla torów normalnych i szerokich. W prawo początek linii, Hurko, w lewo koniec linii, Krówniki. 2,1 km/2,5 km.
Tagi: budynki związane z prowadzeniem ruchu

Zdjęcia publikowane w tym serwisie w większości otrzymujemy od internautów i zakładamy, że mają oni prawo do ich przesyłania. Jeżeli trafisz na materiały naruszające Twoim zdaniem czyjeś prawa autorskie, skontaktuj się z nami (adres w stopce).

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Stacja kolejowa Krówniki

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...