OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Nowa Wieś Wielka – Gdynia Port (201) (galeria)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2025-08-30 (historia)

Aby zobaczyć wszystkie, lub dodać nowe zdjęcia, przejdź do galerii szczegółowej »

Obraz
fot. Wojciech Koliński (2005-01-13)
opis ⇵
Obraz
fot. Piotr Pyrkosz (2005-08-08)
opis ⇵
Obraz
fot. Olszowy Sławomir (2010-08)
opis ⇵
Obraz
fot. Wojciech Gralak (2011-07-30)
opis ⇵
Obraz
fot. olszowy sławomir (2014-06-20)
opis ⇵
Obraz
fot. Dawid Jastrzębski (2016-06-19)
opis ⇵
Obraz
fot. Dawid Jastrzębski (2018-09-23)
opis ⇵
Obraz
fot. Dawid Jastrzębski (2018-09-23)
opis ⇵
Obraz
fot. Jacek Drabik (2019-09-09)
opis ⇵

Aby zobaczyć wszystkie, lub dodać nowe zdjęcia, przejdź do galerii szczegółowej »

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

[pokaż/ukryj starsze ⇅]

  • #15 (odp. na #14) Igor13 (2023-05-16 18:38:13)
    Nie wszędzie tak będzie. Niektóre linie CPK mają być na 3 kV. Analizy to przede wszystkim uwzględnienie terenu na którym znajduje się linia (jakość obsługi i możliwości), a co za tym idzie ilością podstacji i mocą pobliskich linii wysokiego napięcia, które odpowiednio przysyłałyby prąd do sieci trakcyjnej.
  • #16 Łukasz Kiąca (2023-05-19 10:31:42)
    Materiał filmowy Mirosława Romańskiego (KOLEJ mrirmur2) poruszający temat różnic pomiędzy systemami 3 kV DC i 25 kV 50 Hz AC, oraz historyczne koncepcje wprowadzenia tego drugiego na sieci PKP z przełomu lat 50/60 tych.
    https://youtu.be/gB-…
  • #17 Igor13 (2024-09-15 15:11:07)
    Wie ktoś może, kiedy rozpoczną się prace na odcinku Somonino - Gdańsk Osowa?
  • #18 (odp. na #17) Igor13 (2024-09-20 21:14:36)
    A jednak mam już odpowiedź: https://www.plk-sa.p…

    Umowa na elektryfikację i przebudowę odcinka Somonino - Gdańsk Osowa oraz elektryfikację odcinka Glincz - Kartuzy linii kolejowej nr 229 została podpisana.
  • #19 (odp. na #17) X. Piast II Chrobry (2024-09-21 16:25:51)
    Wartość prac wyniesie 1 253 589 722,58 zł netto. Horrendalnie drogo. PKM kosztowała bodajże 900 mln.
  • #20 (odp. na #19) Igor13 (2024-09-22 23:05:24)
    Za budowę, elektryfikację, czy oba?
  • #21 (odp. na #20) X. Piast II Chrobry (2024-09-23 08:25:24)
    Za wszystko.
  • #22 Igor13 (2025-01-02 22:55:13)
    Czy jest ktoś, kto posiada schemat projektu przebudowy linii kolejowej nr 201, na odcinku Kościerzyna - Gdańsk Osowa? Szukam informacji w tym temacie, ale nie mogę nigdzie tego znaleźć, a o dokumentach przetargowych PKP PLK to już nawet nie chcę myśleć, gdyż zwariować można przy wyszukaniu takowych.
  • #23 Mikol74 (2025-01-06 16:42:42)
    Zaraz za Maksymilianowem w kierunku na Kościerzynę są ruiny wiaduktu i nasyp, jakby budowano tam jakąś łącznicę. Czy ktos zna historie tego miejsca?
  • #24 Błażej Kopka (2025-01-07 11:59:09)
    Może zwyczajnie niedokończone bezkolizyjne połączenie 201/131? Na nic innego to nie wygląda. Ostatecznie chyba nigdy drugiego toru 131 w tym miejscu tak nie poprowadzono. Doskonale to widać na lidarze.

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Nowa Wieś Wielka – Gdynia Port (201)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...