OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Katowice – Legnica (137) (galeria)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2019-11-07 (historia)

Aby zobaczyć wszystkie, lub dodać nowe zdjęcia, przejdź do galerii szczegółowej »

Obraz
fot. nieznany (pomiędzy 1900 a 1910)
opis ⇵
Obraz
fot. nieznany (1903)
opis ⇵
Obraz
fot. Werner & Hansjörg Brutzer (1981-06-11)
opis ⇵
Obraz
fot. dariusz rzeziński (2007-07-28)
opis ⇵
Obraz
fot. Damian Stupień (2009-06-17)
opis ⇵
Obraz
fot. Damian Stupień (2011-10-27)
opis ⇵
Obraz
fot. Kajto$ (2016-02-07)
opis ⇵
Obraz
fot. Jarosław Lizak (2016-06-03)
opis ⇵
Obraz
fot. Damian Stupień (2016-10-08)
opis ⇵

Aby zobaczyć wszystkie, lub dodać nowe zdjęcia, przejdź do galerii szczegółowej »

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

  • #1 Łukasz Kiąca (2018-10-23 12:03:42)
    Remont wiaduktu kolejowego między Ząbkowicami a Piławą Górną w okolicach km 188
    https://www.youtube.…
  • #2 Łukasz Kiąca (2019-06-05 21:24:58)
    Pomiędzy Dzierżoniowem Śl. a Piławą Górną niedawno przeprowadzono rewitalizację 4,5 km toru szlakowego, w tym wymianę rozjazdu do kopalni kruszywa w Piławie. Wczoraj jechałem tą trasą i widziałem, że na tym odcinku prowadzone są prace przy usypywaniu podtorza w miejscu, gdzie biegł kiedyś drugi tor.
  • #3 Łukasz Kiąca (2019-06-12 09:03:15)
    Aktualnie realizowane są prace nad dokumentacją projektową w ramach projektu pn.: "Prace na linii kolejowej 137 na odcinku Kędzierzyn Koźle - Kamieniec Ząbkowicki - Legnica wraz z elektryfikacją". W zakresie zadania projektowane są prace na stacji Piława Górna oraz na odcinku Piława Górna - PO Piława Dolna od km 197,801 do km 202,200.
    W ramach dokumentacji projektowej przewiduje się zakres prac:
    - budowę 3 torów wraz z podtorzem, odwodnieniem i pozostałą infrastrukturą kolejową od km 198,350 do km 202,200
    - budowę dwóch torów wraz z podtorzem, odwodnieniem i pozostałą infrastrukturą kolejową od km 198,350 do km 202,200
    - przebudowę przepustu w km 197,802
    - elektryfikację torów i rozjazdów
    - przebudowę przepustu w km 198,153
    - przebudowę wiaduktu w km 198,485
    - przebudowę wiaduktu w km 198,710
    - przebudowę przepustu w km 198,749
    - przebudowę wiaduktu w km 198,924
    - przebudowę przepustu w km 199,174
    - przebudowę wiaduktu w km 199,431
    - przebudowę posterunku bocznicowego PBSZ Piława Górna ZPKŁ w km 199,627
    - przebudowę przepustu w km 199,889
    Projekt pod nazwą: "Rewitalizacja linii kolejowej nr 137 na odcinku Legnica - Dzierżoniów Śląski", wpisany na listę podstawową w Krajowym Programie Kolejowym (zał. 3 poz. 14 nr. 3.014), nie będzie realizowany. Szacunkowa wartość projektu miała wynosić ok 65 mln zł, a finansowanie miało
    być zapewnione z Regionalnych Programów Operacyjnych.

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Katowice – Legnica (137)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...