Rudniki Dwór I
Ostatnia zmiana: 2025-08-26
Opis ogólny |
---|
Krawędź peronowa zachowana w stanie dobrym pod grubą warstwą ziemi i roślinności. Istnieje też co najmniej jedna lampa peronowa. (info: Michał Wydra, 13-04-2011). Wygląd przystanku na 02.07.2019r: Obecnie po przystanku w zaroślach została lampa peronowa,krawędź peronowa i fundamenty po wiacie przystankowej. |
Dane tabelaryczne | ||
---|---|---|
Województwo: | wielkopolskie | |
dodatkowe tory: | rozebrano | |
budynki dworcowe: | rozebrany | |
budynki obsługi taboru: | nie ma i nie było | |
zadaszenie peronów: | rozebrano małą wiatę przystankową | |
semafory: | nie ma i nie było | |
dojście na perony (przejścia nad i podziemne, windy…): |
Przejście podziemne: nie ma i nie było Przejście nadziemne: nie ma i nie było |
|
kasa/biletomat: | nie ma i nie było | |
nastawnie, strażnice, posterunki: | ||
wieża wodna: | nie ma i nie było | |
perony: |
Perony: 1; obecnie: 0 Krawędzie peronowe: 1 |
Linie przechodzące przez stację | |||
---|---|---|---|
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem] | |||
3,910 | Opalenica Wąskotorowa – Lwówek Wąskotorowy | ||
0,000 | Rudniki Dwór – Sędziny |
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
brak danych | |
odcinek jeszcze nie powstał | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Znajdź stacje w pobliżu |
---|
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
ZenobeK
(2018-11-18 19:16:13)
Prześledziłem sobie w RJP historię nazwy. I tak:
od 1922 - Rudniki Dom.,
od lata 1929 - Rudniki I,
od lata 1939 - Rudniki Zach.,
w 1944 (może przez całą okupację) - Ruhenhelm Gut,
od lata 1946 - Rudniki Dwór,
od zimy 1949/50 - Rudniki Dwór I.
W RJP 1999/2000 brak połączeń osobowych na stacji.
W pierwszej nazwie jest ewidentnie skrót Dom. Od czego? -
#2
(odp. na #1)
Marek Potocki
(2018-11-18 20:52:53)
Dzięki za przekopanie się prze archiwalia. Dla uściślenia – od 1996 roku nie było ruchu pasażerskiego (jeździł autobusowy ersatz).
-
#3
(odp. na #2)
ZenobeK
(2018-11-18 22:10:52)
Masz rację. Nie zwróciłem uwagi na ten dopisek.
-
#4
Robert
(2018-11-19 00:22:50)
Rudniki Dominium :)
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Rudniki Dwór I