Skołyszyn
Ostatnia zmiana: 2020-01-01
| Dane tabelaryczne | ||
|---|---|---|
| Województwo: | podkarpackie | |
| dodatkowe tory: | są, zdatne do eksploatacji | |
| budynki dworcowe: | używany zgodnie z przeznaczeniem | |
| budynki obsługi taboru: | nie ma i nie było | |
| zadaszenie peronów: | mała wiata przystankowa | |
| semafory: | świetlne | |
| dojście na perony (przejścia nad i podziemne, windy…): |
Przejście podziemne: nie ma i nie było Przejście nadziemne: nie ma i nie było |
|
| kasa/biletomat: | zlikwidowana lub nieczynna | |
| nastawnie, strażnice, posterunki: | ||
| wieża wodna: | nie ma i nie było | |
| perony: |
Perony: 1 Krawędzie peronowe: 2 |
|
| kody: | IBNR:3276 | |
| Linie przechodzące przez stację | |||
|---|---|---|---|
| [Pokaż/ukryj poza zasięgiem] | |||
| 34,927 | Stróże – Krościenko (108) | ||
| Stan linii « Pokaż/ukryj | |
|---|---|
| ruch pasażerski i towarowy | |
| ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
| ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
| ruch towarowy i turystyczny | |
| ruch pasażerski | |
| ruch towarowy | |
| ruch pasażerski sezonowy | |
| ruch pasażerski weekendowy | |
| ruch turystyczny | |
| ruch drezynowy | |
| nieczynna | |
| nieprzejezdna | |
| rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
| rozebrana | |
| w budowie/nie ukończona | |
| projektowana/nie zrealizowana | |
| brak danych | |
| odcinek jeszcze nie powstał | |
| linia wielotorowa | |
| | | linia zelektryfikowana |
| Nazwa | punkt czynny |
| Nazwa | punkt nieczynny |
| Nazwa | punkt zlikwidowany |
| węzeł lub odejście torów | |
| galeria | |
| Znajdź stacje w pobliżu |
|---|
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
Andrzej Seweryniak
(2022-02-07 14:16:22)
Mam pytanie: na zdjęciach z 2008 roku nastawnia SK1 wyglądała na opuszczoną, jednak stacja wciąż była czynna. W jaki więc sposób prowadzono tam ruch pociągów i obsługiwano rogatki na pobliskim przejeździe (wjazd/wyjazd z/do Biecza odbywał się na Sz/rozkaz pisemny "S", a może urządzenia srk zostały tak przystosowane, że podawano sygnał zezwalający)?
-
#2
(odp. na #1)
Paweł Śliwiński
(2022-02-07 22:44:25)
Skoro jest SK1, to musi być SK, czyli te czynności robiła nast. dysp.
-
#3
KtoTam39
(2022-02-08 10:12:13)
Co do rogatek nie nie mam pojęcia, ale skoro semafory były świetlne jak najbardziej można było podawać sygnał z innej nastawni, w tym przypadku dysp. "SK". Rozjazdy, z tego co mi wiadomo były ręczne, więc tu również problemu nie ma. Takich stacji jest dość dużo, gdzie nastawnia wykonawcza jest nieczynna, a obsługę w jej okręgu zapewnia nastawnia dysponująca. Przykład: stacja Bąk.
-
#4
Andrzej Seweryniak
(2022-02-08 14:58:34)
Dziękuję za odpowiedź.
-
#5
Dawny pobliski mieszkaniec
(2022-03-03 17:07:23)
Przerzedzając tamtędy TLKiem, albo PMł, słyszałem od ludzi w pociągu, że sterowanie semaforami jest z Jasła.
Przejazd na stale ustalany torem głównym.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Skołyszyn
Ogólnopolska Baza Kolejowa