Morąg
Ostatnia zmiana: 2024-12-08
Dane tabelaryczne | ||
---|---|---|
Województwo: | warmińsko-mazurskie | |
dodatkowe tory: | są, zdatne do eksploatacji | |
budynki dworcowe: | używany zgodnie z przeznaczeniem | |
budynki obsługi taboru: | Lokomotywownia: była, ale obecnie już nie istnieje. | |
zadaszenie peronów: | małe wiaty przystankowe | |
semafory: | 2016-12: semafory świetlne | |
dojście na perony (przejścia nad i podziemne, windy…): |
Schody ruchome: brak; Windy: brak; Przejście nadziemne: nieczynne; Przejście podziemne: brak. |
|
kasa/biletomat: |
Kasa: nieczynna lub zlikwidowana; Biletomat: brak. |
|
nastawnie, strażnice, posterunki: |
Nastawnia dysponująca: "Mr" (czynna); Nastawnie wykonawcze: "Mr1" (nieczynna). Wyposażone w urządzenia przekaźnikowe. Dodatkowo stacja obsługuje zdalnie mijankę w Żabim Rogu. |
|
wieża wodna: |
2012-10: W sąsiedztwie budynku dworca stoją dwie kolejowe wieże wodne: - starsza wieża wodna nr 1 o rzucie w kształcie ośmiokąta wydłużonego stoi ok. 100 m na zach od budynku dworca, nieużywana, podobne wieże m.in.: Kostrzyn nad Odrą i Szczytno, - nowsza, okrągła wieża wodna nr 2 stoi ok 150 m na pd-zach od budynku dworca przy cmentarzu,także nieużywana. Odległość między wieżami wodnymi ok. 80 m. (info: Bolesław Wojtyniak2) 2006-10: Wieże wodne sztuk 2,w mała obecnie zajmują automatycy i drogowcy z PLK (info: tw1-90) |
|
perony: |
Perony: 2 Krawędzie peronowe: 3 |
|
kody: |
EPA:5100514 HAFAS:5100310 IBNR:127 |
|
informacja pasażerska: |
Dynamiczna: megafony; Statyczna: gabloty, peronowe tablice małe i duże. Tablice z nazwą stacji na budynku dworca. |
|
inne budynki: | Magazyny, rampa. |
Linie przechodzące przez stację | |||
---|---|---|---|
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem] | |||
29,100 | Orneta – Morąg | ||
45,302 | Olsztyn Główny – Bogaczewo (220) | ||
31,559 | Ostróda – Morąg (257) | ||
Morąg – bocznice |
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
brak danych | |
odcinek jeszcze nie powstał | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Znajdź stacje w pobliżu |
---|
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
ireneusz Czepkowski
(2017-02-24 10:40:08)
Obecnie stacja Morąg jest po przebudowie srk na sterowanie elektroniczne,stan od grudnia 2016.
-
#2
Damian
(2018-03-14 17:50:15)
Na peronie 3 została postawiona wiata.
-
#3
Ireneusz Czepkowski
(2020-02-28 20:38:08)
Po remoncie peronów w 2019 r. obecnie mamy 2 perony i 3 krawędzie peronowe, na 1 peron jest przejście naziemne prosto z budynku stacyjnego, natomiast przejście na 2 peron jest na końcu peronu 1 od strony wjazdu ze strony Małdyt.
-
#4
Ireneusz Czepkowski
(2020-09-12 23:47:38)
Kładka nad torami z powodu złego stanu została zamknięta, niestety posypały się nawet jej elementy na jeden z peronów, miasto chce aby kładka dalej istniała i czeka kiedy kolej zdecyduje się na jej remont przy wsparciu z miasta.
-
#5
tomimaki
(2024-11-09 18:49:43)
Hura, nowa kładka powstanie: https://gazetaolszty…
-
#6
(odp. na #4)
X. Piast II Chrobry
(2025-07-18 12:38:07)
"W piątkowym komunikacie PKP PLK poinformowały o podpisaniu umowy z wykonawcą, który przygotuje dokumentację projektową i zbuduje nową kładkę nad torami linii kolejowej nr 220 na stacji Morąg.
Obiekt o długości około 100 m ma zapewnić podróżnym wygodny i bezpieczny dostęp do peronów. Połączy je również z al. Wojska Polskiego i ul. Dworcową. Będzie wyposażony w windy i pochylnie, na czym skorzystają przede wszystkim osoby o ograniczonych możliwościach poruszania się.
Nowa kładka powstanie w odległości kilkudziesięciu metrów od starej, nieczynnej od kilku lat z powodu złego stanu technicznego.
Obiekt będzie kosztował ponad 8,5 mln zł i ma być gotowy w przyszłym roku."
https://stooq.pl/n/?…
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Morąg