Pilawa
Ostatnia zmiana: 2024-01-11
Opis ogólny |
---|
Opis ogólny: Stan budynku stacyjnego nie jest na oko najlepszy wydaje się czynny ale nie całą dobę - w każdym razie lekko zdewastowany. Lokomotywownia istnieje - wielka hala na 6 długich kanałów - oczywiście zdewastowana ale mury są całe nie straszy dziurami w ścianach - podobnie inne budynki gospodarcze w dawnej lokomotywowni. W punkcie nawęglania zamknięty jakiś tender w stanie tragicznym. Wszystkie tory do lokomotywowni zarośnięte chaszczami - nie przejezdne. Wieża wodna zamknięta zdewastowana ale chyba jeszcze się nie zawali - na oko... (info: kolejdojazdowamarecka) Budynek lokomotywowni w kompletnej ruinie-zwłaszcza, że zawalił się dach. Tabliczki na peronach głoszą, że peron 1 używany był w ruchu pasażerskim na linii Skierniewice-Łuków a peron 2 na linii Warszawa-Dęblin. Obecnie peronu drugiego używają pociągi jadące w kierunku Dęblina i Otwocka. Peron 1 używany jest tylko przez pociągi jadące w kierunku Mińska Maz czyli najczęściej pociągi w kierunku Warszawy omijające Otwock (info: Karol Romaniuk, 2005-09-02) Opis infrastruktury: Perony nr. 3 i 4 znacznie węższe od pozostałych i od dawna nieużywane. Położone bliżej budynku stacji. (info: Karol Romaniuk, 2006-09-04) |
Dane tabelaryczne | ||
---|---|---|
Województwo: | mazowieckie | |
dodatkowe tory: | są, zdatne do eksploatacji | |
budynki dworcowe: | używany zgodnie z przeznaczeniem | |
budynki obsługi taboru: | nieużywana zdewastowana | |
zadaszenie peronów: | wiaty peronowe | |
semafory: | świetlne | |
dojście na perony (przejścia nad i podziemne, windy…): |
Przejście podziemne: czynne Przejście nadziemne: nie ma i nie było |
|
kasa/biletomat: | czynna | |
nastawnie, strażnice, posterunki: |
"Pl" - Lokalne Centrum Sterowania Pilawa "PLA" - nieczynna "PLB" - nieczynna |
|
wieża wodna: | nieużywana wieża wodna znajduje się ok. 300m na północy zachód od budynku dworca; stan zewnętrzny wieży - dość dobry: nieznaczne ubytki w tynku, mała część okienek wybita i część zasłonięta, brak wskaźnika poziomu wody, metalowe drzwi dobrym stanie, zamknięte na kłódkę, ściany przybrudzone; stan wewnętrzny - nierozpoznany; na wieży zamontowane są przekaźniki. (info: Przemysław Warczyński, 2024-01-09) | |
perony: |
Perony: 2 Krawędzie peronowe: 4 |
|
kody: |
EPA:5100574 HAFAS:5100189 IBNR:150 |
|
informacja pasażerska: | Statyczna. Peronowe tablice małe i duże. Megafon. |
Linie przechodzące przez stację | |||
---|---|---|---|
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem] | |||
54,020 | Warszawa Wschodnia – Dorohusk (7) | ||
99,285 | Skierniewice – Łuków (12) | ||
56,334 | Krusze – Pilawa (13) | ||
Pilawa – bocznice i łącznice |
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
brak danych | |
odcinek jeszcze nie powstał | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Znajdź stacje w pobliżu |
---|
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Pilawa