Bytom (galeria)
Ostatnia zmiana: 2025-05-02
Aby zobaczyć wszystkie, lub dodać nowe zdjęcia, przejdź do galerii szczegółowej »
Aby zobaczyć wszystkie, lub dodać nowe zdjęcia, przejdź do galerii szczegółowej »
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
[pokaż/ukryj starsze ⇅]
-
#28
Karol Ziętek
(2022-07-21 15:39:06)
Perony numer 1 i 2 zamknięte w związku modernizacja linii 131 oraz tory 7,5,3 z tego samego powodu. Natomiast tory 10 i 12 zamknięte skuli zapadnięcia.
-
#29
Bogdan
(2023-06-11 18:40:02)
Coś mi się tu nie zgadza z tą wiatą na peronie 3. Pracuje w Bytomiu na kolei od 78r. i nie pamiętam żeby tam była wiata. Tym bardziej, że to by było bez sensu, bo przecież w Bytomiu jest jedna z 3 w Polsce hal peronowych, na peronach 2 do 4. Przypuszczam, że zadaszenie w TG wzięło się z Chorzowa Miasta, bo tam kiedyś było takie zadaszenie, uwiecznione na jednym z polskich filmów
-
#30
(odp. na #29)
Xiążę Piast II Chrobry
(2023-06-12 01:51:12)
To masz chyba ze 100 lat. A Wilusia czasem nie pamietasz?
-
#31
abc
(2023-06-13 14:39:18)
A na Nakle Śl. wiaty są z Zbrosławic, czy z ich okolic.
-
#32
Mszkl
(2024-07-23 09:22:07)
Czy ja dobrze widzę, że przed remontem hali/peronów pod główną halą były 4 tory, a obecnie jest 5?
-
#33
(odp. na #32)
wasiukibic
(2024-07-25 09:01:44)
Dobrze widzisz. Modernizacja hali wraz z układem torowym spowodowała likwidację peronu bagażowego, położonego pomiędzy peronami 3 i 4, tak więc pod halą znalazło się miejsce na dodatkowy tor, obsługujący jedną z krawędzi nowego peronu 1 (starego 2). Druga krawędź nowej 1 (starej 2) będzie tak, jak przed remontem, poza halą. Z resztą, przed remontem, ztcp, 2 była peronem w ogóle nieużywanym w ruchu pasażerskim, 3 sporadycznie, 4 dla wahadeł KŚ S18 do Gliwic , a 1 była najintensywniej użytkowania, przez wahadła KŚ S8 do Londyńca + pośpiechy. Przez okres zawieszenia ruchu pasażerskiego na odcinku Gliwice - Bytom hala była w zasadzie martwa. Po remoncie stara 1 nie zostanie odtworzona, a obsługę ruchu do Londyńca przejmie pewno nowa 1, w miejscu dawnej 2.
-
#34
Mszkl
(2024-07-28 15:08:42)
Dziękuję Wasiu za potwierdzenie. Troszkę moim zdaniem szkoda dawnej symetryczności peronów względem hali, ale wiadomo, że kwestie ruchowe ważniejsze niż stricte ...artystyczne ;-)
-
#35
Wojciech Piech
(2024-09-04 19:37:38)
Takie pytanie mam. Kiedy zlikwidowano MD Bytom?
-
#36
Stefan
(2024-10-25 18:52:58)
Jakie połączenia kolejowe odbywały się z dworca w latach 80?
-
#37
(odp. na #36)
Przemek Nowak
(2025-02-06 21:49:33)
Do Tarnowskich Gór, Katowic, Łodzi Fabrycznej, Gdyni, Poznania..... tyle pamiętam
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Bytom