Wielowieś
Ostatnia zmiana: 2023-04-13
| Opis ogólny |
|---|
| Jest to miejsce rozejścia się dwóch biegnących obok siebie torów. (info: Łukasz Kośla, 2005-04-28). |
| Dane tabelaryczne | ||
|---|---|---|
| Województwo: | podkarpackie | |
| dodatkowe tory: | nie ma i nie było | |
| budynki dworcowe: | adaptowany do innych celów | |
| budynki obsługi taboru: | nie ma i nie było | |
| zadaszenie peronów: | nie ma i nie było | |
| semafory: | nie ma i nie było | |
| dojście na perony (przejścia nad i podziemne, windy…): |
Przejście podziemne: nie ma i nie było Przejście nadziemne: nie ma i nie było |
|
| kasa/biletomat: | zlikwidowana | |
| nastawnie, strażnice, posterunki: | ||
| wieża wodna: | nie ma i nie było | |
| perony: |
Perony: 2 Krawędzie peronowe: 2 |
|
| kody: | IBNR:5682 | |
| Linie przechodzące przez stację | |||
|---|---|---|---|
| [Pokaż/ukryj poza zasięgiem] | |||
| 244,885 | Łódź Kaliska – Dębica (25) | ||
| 3,793 | Sandomierz – Grębów (78) | ||
| Stan linii « Pokaż/ukryj | |
|---|---|
| ruch pasażerski i towarowy | |
| ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
| ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
| ruch towarowy i turystyczny | |
| ruch pasażerski | |
| ruch towarowy | |
| ruch pasażerski sezonowy | |
| ruch pasażerski weekendowy | |
| ruch turystyczny | |
| ruch drezynowy | |
| nieczynna | |
| nieprzejezdna | |
| rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
| rozebrana | |
| w budowie/nie ukończona | |
| projektowana/nie zrealizowana | |
| brak danych | |
| odcinek jeszcze nie powstał | |
| linia wielotorowa | |
| | | linia zelektryfikowana |
| Nazwa | punkt czynny |
| Nazwa | punkt nieczynny |
| Nazwa | punkt zlikwidowany |
| węzeł lub odejście torów | |
| galeria | |
| Znajdź stacje w pobliżu |
|---|
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
Sławek
(2018-12-25 14:49:35)
Przystanek został wybudowany w 1927 roku dla linii Sandomierz - Tarnobrzeg i dopiero w 1946 dobudowano peron dla linii Sandomierz - Grębów.
-
#2
Filip
(2020-07-21 16:41:24)
Prawdopodobne jest, że tuż przed rozejściem się linii kolejowych znajdował się posterunek odgałęźny z trapezowym przejściem rozjazdowym. Wskazuje na to układ pozostałych słupów, między innymi bramki i 4 stalowe słupy, obecnie podtrzymujące jedynie LPN. Na jednym ze słupów który obecnie nadal podtrzymuje sieć jest też odciąg który dodatkowo potęguje podejrzenia. Również przęsła naprężenia są ułożone w charakterystyczny sposób - tak aby można było odłączać od zasilania poszczególne odcinki. Niestety żadnych innych informacji, ani wzmianek o istnieniu takiego posterunku na razie nie znalazłem.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Wielowieś
Ogólnopolska Baza Kolejowa