Jelonek
Ostatnia zmiana: 2025-03-23
Dane tabelaryczne | ||
---|---|---|
Województwo: | wielkopolskie | |
dodatkowe tory: | są, zdatne do eksploatacji | |
budynki dworcowe: | adaptowany do innych celów | |
budynki obsługi taboru: | ||
zadaszenie peronów: | ||
semafory: | ||
dojście na perony (przejścia nad i podziemne, windy…): | ||
kasa/biletomat: | ||
nastawnie, strażnice, posterunki: | ||
wieża wodna: | ||
perony: |
Perony: 1 Krawędzie peronowe: 1 |
Linie przechodzące przez stację | |||
---|---|---|---|
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem] | |||
3,750 | Gniezno – Anastazewo |
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
brak danych | |
odcinek jeszcze nie powstał | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Znajdź stacje w pobliżu |
---|
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
Michał Kłosowski
(2018-02-16 03:51:36)
Mijanka w Jelonku zostaje odbudowana, właśnie ogłoszono stosowny przetarg przez władze Gniezna wraz z rewitalizacją 3 km linii wąskotorowej od jej początku, na stacji Gniezno Wąskotorowe, po Jelonek. Niestety oznacza to, że dalej, nad jezioro Powidzkie nic już raczej nie pojedzie - brak finansowania remontu w gminach ościennych, pozostaje się cieszyć, że z gigantycznej sieci łączącej Gniezno, Koło, Nieszawę-Waganiec, Kruszwicę, Sompolno, Dobre, Krośniewice, Ozorków pozostaną przynajmniej marne 3 kilometry, po których raz kiedyś przetoczy się "prawdziwy pociąg", nieekonomiczna w tym przypadku, absurdalna wręcz, Lxd2 z "klasą rumuńską"...
-
#2
Michał Kłosowski
(2018-03-04 20:46:39)
Przetarg unieważniony, nie wpłynęła żadna oferta, eh... :(
-
#3
polo
(2018-11-12 09:47:54)
Dobre i to... Cała reszta linii leży bowiem na łopatkach. Przedwczoraj pokonałem odcinek od Witkowa do Powidza, obserwując kompletnie zarośnięte, zardzewiałe i przysypane piachem na przejazdach drogowych tory. Odpuściłem sobie robienie zdjęć, gdyż byłyby jedynie repliką tych obecnych w Bazie. Jako niepoprawny optymista, poczekam na lepsze czasy :)
-
#4
polo
(2019-01-05 12:36:29)
Będąc niepoprawnym optymistą, doczekałem pierwszej jaskółki lepszych czasów :)http://gniezno24.com…
-
#5
(odp. na #4)
Maciej
(2019-01-05 17:02:22)
Bardzo się cieszę! A jednak można rewitalizować stary szlak. Ciekawe co na to powiedzieliby dewastatorzy linii kolejowych z Lubuskiego (Wolsztyn - Nowa Sól)? Wielkopolska i Dolny Śląsk jakoś nie wstydzą się swoich kolejowych korzeni...
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Jelonek