Bielsko-Biała Północ
Ostatnia zmiana: 2025-07-14
| Opis ogólny |
|---|
|
Opis ogólny: Ciekawostka - wschodnia strona peronu B-B Zachód oraz południowa strona peronu B-B Północ znajdują się w odległości 200m - tyle, że na różnych poziomach. Linia Bielsko Biała Główna - Cieszyn poprowadzona jest ponad linią do Katowic (info: Arek Jonderko, 2005-06-15) Przystanek posiada przejście podziemne wyłącznie dla pracowników (FIATa) obecna nazwa Fiat Auto Poland. Bocznia fiata znajdowała się między przyst. Czechowice Dz Południe, a Bielsko-Biała Komorowice. (info: krzych, 2006-11-22) |
| Dane tabelaryczne | ||
|---|---|---|
| Województwo: | śląskie | |
| dodatkowe tory: | nie ma i nie było | |
| budynki dworcowe: | zamknięty zdewastowany | |
| budynki obsługi taboru: | nie ma i nie było | |
| zadaszenie peronów: | mała wiata przystankowa | |
| semafory: | nie ma i nie było | |
| dojście na perony (przejścia nad i podziemne, windy…): |
Schody ruchome: brak; Winda: czynna; Przejście podziemne: czynne; Przejście nadziemne: czynne. |
|
| kasa/biletomat: |
Kasa: zlikwidowana lub nieczynna; Biletomat: brak. |
|
| nastawnie, strażnice, posterunki: | brak | |
| wieża wodna: | nie ma i nie było | |
| perony: |
Perony: 1 Krawędzie peronowe: 2 |
|
| kody: |
EPA:5100926 HAFAS:5100383 IBNR:4039 |
|
| informacja pasażerska: |
Dynamiczna: brak; Statyczna: gabloty, peronowe tablice małe i duże. |
|
| inne budynki: | brak | |
| Linie przechodzące przez stację | |||
|---|---|---|---|
| [Pokaż/ukryj poza zasięgiem] | |||
| 54,348 | Katowice – Zwardoń (139) | ||
| Stan linii « Pokaż/ukryj | |
|---|---|
| ruch pasażerski i towarowy | |
| ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
| ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
| ruch towarowy i turystyczny | |
| ruch pasażerski | |
| ruch towarowy | |
| ruch pasażerski sezonowy | |
| ruch pasażerski weekendowy | |
| ruch turystyczny | |
| ruch drezynowy | |
| nieczynna | |
| nieprzejezdna | |
| rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
| rozebrana | |
| w budowie/nie ukończona | |
| projektowana/nie zrealizowana | |
| brak danych | |
| odcinek jeszcze nie powstał | |
| linia wielotorowa | |
| | | linia zelektryfikowana |
| Nazwa | punkt czynny |
| Nazwa | punkt nieczynny |
| Nazwa | punkt zlikwidowany |
| węzeł lub odejście torów | |
| galeria | |
| Znajdź stacje w pobliżu |
|---|
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
DAN
(2022-05-05 13:56:02)
Czy po przebudowie została zachowana możliwość korzystania przez pracowników z przejścia podziemnego?
-
#2
sprężarka w kiblu
(2024-08-26 21:49:21)
Do momentu zakończenia przebudowy jest pewne prawdopodobieństwo, że po Fiacie śladu nie zostanie.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Bielsko-Biała Północ
Ogólnopolska Baza Kolejowa