Karol Miarka
Ostatnia zmiana: 2021-04-02
| Opis ogólny |
|---|
| Posterunek odgałęźny kolei piaskowych "Karol Miarka". |
| Dane tabelaryczne | ||
|---|---|---|
| Województwo: | śląskie | |
| dodatkowe tory: | rozebrano | |
| budynki dworcowe: | adaptowany do innych celów | |
| budynki obsługi taboru: | nie ma i nie było | |
| zadaszenie peronów: | nie ma, być może była | |
| semafory: | były semafory świetlne | |
| dojście na perony (przejścia nad i podziemne, windy…): | nie ma i nie było | |
| kasa/biletomat: | nie ma i nie było | |
| nastawnie, strażnice, posterunki: | nastawnia "KMr" | |
| wieża wodna: | nie ma i nie było | |
| perony: | był przystanek dla pracowników piaskowni/kolei piaskowych | |
| Linie przechodzące przez stację | |||
|---|---|---|---|
| [Pokaż/ukryj poza zasięgiem] | |||
| 2,169 | Zygmunt August – Karol Miarka – Szyb Piast (KWK Polska) (KP 210) | ||
| 10,867 | Michał – Haldex Szombierki – Karol Miarka (KPK-LK 309) | ||
| 0,000 | Karol Miarka – KWK Rozbark (RO) – Bytom (PKP) – KWK Centrum Szombierki (KP 211) | ||
| Karol Miarka – bocznice | |||
| Stan linii « Pokaż/ukryj | |
|---|---|
| ruch pasażerski i towarowy | |
| ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
| ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
| ruch towarowy i turystyczny | |
| ruch pasażerski | |
| ruch towarowy | |
| ruch pasażerski sezonowy | |
| ruch pasażerski weekendowy | |
| ruch turystyczny | |
| ruch drezynowy | |
| nieczynna | |
| nieprzejezdna | |
| rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
| rozebrana | |
| w budowie/nie ukończona | |
| projektowana/nie zrealizowana | |
| brak danych | |
| odcinek jeszcze nie powstał | |
| linia wielotorowa | |
| | | linia zelektryfikowana |
| Nazwa | punkt czynny |
| Nazwa | punkt nieczynny |
| Nazwa | punkt zlikwidowany |
| węzeł lub odejście torów | |
| galeria | |
| Znajdź stacje w pobliżu |
|---|
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
wasiukibic
(2021-01-05 22:07:27)
Na Bazie Kolejowej brak, ale mapa wskazuje, że istniał odcinek torów z posterunku Karol Miarka, w kierunku północnym, do Szybu Karol Miarka, należącego dawniej do KWK Łagiewniki, zlikwidowanej w latach 90. XX wieku. Do wyżej wymienionego szybu dochodził także tor wąski, odgałęziający się gdzieś w okolicy Pola Północnego. Czy ktoś miałby info potwierdzające/obalające tą tezę?
-
#2
Buczek21
(2021-04-03 15:24:45)
Było odgałęzienie. Byłem tam dzisiaj na lekkim rekonesansie 03.04.2021. Jest reszta zarośniętego nasypu.
Reszta dość porządnie opisana na stronie: https://kolejpiaskow…
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Karol Miarka
Ogólnopolska Baza Kolejowa