Pilchowice Zapora
Ostatnia zmiana: 2025-06-11
Dane tabelaryczne | ||
---|---|---|
Województwo: | dolnośląskie | |
dodatkowe tory: | nie ma i nie było | |
budynki dworcowe: | używany zgodnie z przeznaczeniem | |
budynki obsługi taboru: | nie ma i nie było | |
zadaszenie peronów: | wiata nad peronem | |
semafory: | nie ma i nie było | |
dojście na perony (przejścia nad i podziemne, windy…): |
Przejście podziemne: nie ma i nie było Przejście nadziemne: nie ma i nie było |
|
kasa/biletomat: | zlikwidowana lub nieczynna | |
nastawnie, strażnice, posterunki: | ||
wieża wodna: | nie ma i nie było | |
perony: |
Perony: 1 Krawędzie peronowe: 1 |
|
kody: |
HAFAS:5102751 IBNR:6346 |
Linie przechodzące przez stację | |||
---|---|---|---|
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem] | |||
11,168 | Jelenia Góra – Żagań (283) |
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
brak danych | |
odcinek jeszcze nie powstał | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Znajdź stacje w pobliżu |
---|
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
Błażej Kopka
(2024-01-18 22:16:38)
PKP wystawiło stację, wraz z przyległym terenem na sprzedaż. Budynki stacyjne są pod nadzorem konserwatora zabytków.
-
#2
Zuoty
(2024-01-19 12:33:46)
A niech na przekór nikt nie przystąpi do przetargu i PKP będzie musiało zadbać o stacje, na którą mieli wywalone tyle lat.
-
#3
Błażej Kopka
(2024-01-19 18:15:05)
No właśnie czytałem, że tam są dość nieodległe terminy wyznaczone przez konserwatora, co trzeba do kiedy zrobić :) Tylko, czy PKP poniesie jakieś konsekwencje, jak coś?
-
#4
Andrzej Sibilski
(2024-01-20 15:33:01)
A PKP może to zrobić, gdy linia jest w zarządzaniu DSDiK?
-
#5
(odp. na #4)
do re mi
(2024-01-21 00:31:16)
Może. PKP jest właścicielem budynków, DSDiK nie bierze ich pod zarząd.
-
#6
Tomasz
(2025-05-02 18:32:03)
Jak stan torów od Siedlęcina do Wlenia? Zarośnięte, czy ok?
-
#7
Błażej Kopka
(2025-08-15 17:30:02)
Co do opisu stacji "dodatkowe tory: nie ma i nie było" - to chyba nie do końca tak. Są źródła podające, że w trakcie budowy zapory ze stacji odchodziła bocznica i tory dodatkowe do samej korony zapory.
-
#8
(odp. na #7)
octanq
(2025-08-16 11:39:04)
Możesz zmienić opis (po zalogowaniu).
-
#9
Błażej Kopka
(2025-08-16 15:06:54)
Na razie wrzucam jako ciekawostkę - może ktoś ma bliższe informacje, bardziej konkretne, wtedy zmiana opisu byłaby bardziej pewna.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Pilchowice Zapora