Sulechów (galeria)
Ostatnia zmiana: 2024-11-24
Aby zobaczyć wszystkie, lub dodać nowe zdjęcia, przejdź do galerii szczegółowej »
Aby zobaczyć wszystkie, lub dodać nowe zdjęcia, przejdź do galerii szczegółowej »
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
Darek Nowak
(2020-01-17 18:20:23)
Niestety ale w latach 2008 - 2019 stacja Sulechów z lokalnego węzłą stała się już tylko przystankiem.
Ale to i tak nieżle bo są przecież liczne węzły podobnej klasy które wogóle przestały istnieć. -
#2
Darek Nowak
(2020-03-08 23:48:27)
We wschodniej części stacji powstała nowa rampa towarowa.
W jej rejonie są składowane tysiące betonowych podkładów do nowego remontu linii. -
#3
(odp. na #2)
wasiukibic
(2020-03-09 08:32:12)
Z tego, co udało mi się ustalić in situ, to rampa powstała na potrzeby lokalnej jednostki wojskowej (artylerzyści), kiedyś jeszcze ładowano drewno. Sulechów sam nie był nigdy znacznym ośrodkiem przemysłowym ale w okolicy działały/działają przedsiębiorstwa, która niegdyś z usług kolei korzystały (m.in. port i Rockwool w Cigacicach, kopalnia gazu w Mozowie) i to sulechowska stacja była dla nich oknem na świat.
-
#4
Błażej Kopka
(2022-12-21 13:08:21)
Wybrano wykonawcę remontu dworca w Sulechowie (wybrano to dużo powiedziane - zgłosiła się jedna firma). PKP podpisało umowę i w ciągu 9 miesięcy dworzec ma być gotowy. Nie należy się jednak spodziewać cudów - poczekalnia i toalety w zmienionym układzie pomieszczeń, to będzie wszystko, co tam powstanie.
-
#5
KkS MK (Kamil)
(2023-03-20 21:51:56)
Po modernizacji na stacji Sulechów został z czterech tylko jeden czynny peron, nieoznaczony w terenie żadnym numerem (dawniej peron 3). W rozkładzie jazdy widnieje jako peron 1 i ma długość ponad 400 metrów. Przejście przez tory zostało tylko od dworca do tegoż peronu, dojście do dalszego peronu 4 jest zlikwidowane i zagrodzone. Dawny peron 1 został zlikwidowany, w jego miejscu ustawiono m.in. parkingi rowerowe i płot. Peron 2 został w całości rozebrany aż do ziemi i po zakończeniu prac prawdopodobnie nie będzie po nim śladu. Peron 4 został nieruszony na miejscu, lecz nie będzie mógł być wykorzystywany w ruchu.
W ruchu pasażerskim są używane tylko dwa tory - nr 1 i 4 (dawniej 2). Przejezdne są jeszcze dodatkowe tory za budynkiem dworca w kierunku Czerwieńska. Większość pozostałych torów jest zagrodzona tarczami D1 i nieprzejezdna. -
#6
(odp. na #5)
Xiążę Piast II Chrobry
(2023-04-13 23:01:44)
Widziałem to wszystko właśnie dzisiaj i potwierdzam.
W dodatku zlikwidowano wiadukt na linii 384 do Świebodzina.
Miejsce to wygląda teraz jak dziura w zębie.
Albo jeszcze gorzej...
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Sulechów