Poznań Golęcin
Ostatnia zmiana: 2024-02-05
| Dane tabelaryczne | ||
|---|---|---|
| Województwo: | wielkopolskie | |
| budynki dworcowe: | był, ale już nie istnieje | |
| budynki obsługi taboru: | nie ma i nie było | |
| zadaszenie peronów: | nie ma i nie było | |
| semafory: | świetlne i/lub kształtowe zlikwidowane | |
| dojście na perony (przejścia nad i podziemne, windy…): |
Przejście podziemne: nie ma i nie było Przejście nadziemne: nie ma i nie było |
|
| kasa/biletomat: | nie ma i nie było | |
| nastawnie, strażnice, posterunki: | ||
| wieża wodna: | nie ma i nie było | |
| perony: | ||
| kody: | ||
| Linie przechodzące przez stację | |||
|---|---|---|---|
| [Pokaż/ukryj poza zasięgiem] | |||
| 2,780 | Poznań Główny PoD – Piła Główna (354) | ||
| Stan linii « Pokaż/ukryj | |
|---|---|
| ruch pasażerski i towarowy | |
| ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
| ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
| ruch towarowy i turystyczny | |
| ruch pasażerski | |
| ruch towarowy | |
| ruch pasażerski sezonowy | |
| ruch pasażerski weekendowy | |
| ruch turystyczny | |
| ruch drezynowy | |
| nieczynna | |
| nieprzejezdna | |
| rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
| rozebrana | |
| w budowie/nie ukończona | |
| projektowana/nie zrealizowana | |
| brak danych | |
| odcinek jeszcze nie powstał | |
| linia wielotorowa | |
| | | linia zelektryfikowana |
| Nazwa | punkt czynny |
| Nazwa | punkt nieczynny |
| Nazwa | punkt zlikwidowany |
| węzeł lub odejście torów | |
| galeria | |
| Znajdź stacje w pobliżu |
|---|
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
Adolf Nowak de Piaskowski
(2020-07-13 20:48:08)
Z tym że faktyczna stacja Poznań - Golęcin miała swój główny budynek tu: https://goo.gl/maps/…
obok torów bocznych składu węgla, czyli kilometr dalej na południe, w kierunku Głównego.
Budyneczek na tym zdjęciu był tylko posterunkiem bocznicowym: https://www.bazakole…
Tory stacji dochodziły aż do ul. Golęcińskiej w tym miejscu: https://goo.gl/maps/…
Było kiedyś widać na skarpie, jadąc dołem ulicą, kozły końca toru.
W sumie stacja na odcinku między ul. Lutycką a Golęcińską miała 750 metrów długości, nie licząc dojazdu od Podolan gdzie był ten właśnie posterunek.
Sam dojazd do ul. Lutyckiej licząc od Podolan miał 500 metrów długości. -
#2
X. Piast II Chrobry
(2024-04-03 13:58:00)
"Rusza budowa drugiego wyczekiwanego wiaduktu w Poznaniu.
Chodzi o wiadukt w ciągu ulicy Golęcińskiej. - Wykonawca przejął plac budowy i rozpoczął pierwsze prace przygotowawcze przy budowie bezkolizyjnego skrzyżowania na ul. Golęcińskiej w Poznaniu. Początek zasadniczych robót planowany jest jeszcze w kwietniu."
https://epoznan.pl/n… -
#3
Błażej Kopka
(2024-04-03 20:00:58)
A który wiadukt był pierwszy wyczekiwany, w takim razie?
-
#4
(odp. na #3)
X. Piast II Chrobry
(2024-05-15 16:34:02)
Budowa wiaduktów w ciągu ulic Lutyckiej i Golęcińskiej w Poznaniu.
https://epoznan.pl/n…
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Poznań Golęcin
Ogólnopolska Baza Kolejowa