Szczecin Zdroje
Ostatnia zmiana: 2025-03-29
Opis ogólny |
---|
Opis ogólny: Obok dwóch głównych szlakowych torów jest trzeci, którym można dojechać do stacji Podjuchy lub za przystankiem zjechać na tory główne. W drugą stronę można nim dojechać do stacji Dąbie. (info: Sławomir Rysiak) Perony zlokalizowane na łuku. (info: ocet, 2005-04-16) Przystanek powstał około 1976 roku. Stary (w miejscu obecnego podg. Szczecin Zdroje) był zbyt oddalony od powstających nowych bloków z wielkiej płyty. (info: Kriz8, 2006-05-30) Semafory należą do http://kolej.one.pl/index.php?dzial=stacje&id=15702&okno=start (info: mateu, 02-12-2008) Opis infrastruktury: W połowie długości peronów wiadukt nad ulicą Walecznych, z peronu wyspowego zejście pod wiadukt. Na końcu peronów semafory wjazdowe na podg. Szczecin Zdroje. Są 3 tory szlakowe, 2 linii 351, i 1 linii 428, torów dodatkowych brak. (info: Kriz8, 2006-05-30) Opis budynków: OBECNIE JUŻ NIE MOŻNA WEJŚĆ DO CZĘŚCI, W KTÓREJ BYŁA NIEGDYŚ KASA BILETOWA P.K.P., BO ZNAJDUJE SIĘ TAM FIRMA Z BRANŻY ZDUŃSKO-KOMIN(K)OWEJ. ZDJĘTO NAPIS SZCZECIN ZDROJE (info: MICHAŁ, 18-07-2011) |
Dane tabelaryczne | ||
---|---|---|
Województwo: | zachodniopomorskie | |
dodatkowe tory: | nie ma i nie było | |
budynki dworcowe: | zamknięty dla celów kolejowych w 2006 roku. Później wynajmowany. | |
budynki obsługi taboru: | nie ma i nie było | |
zadaszenie peronów: | wiata nad peronem | |
semafory: | nie ma i nie było | |
dojście na perony (przejścia nad i podziemne, windy…): |
Przejście podziemne: czynne Przejście nadziemne: nie ma i nie było |
|
kasa/biletomat: | zlikwidowana lub nieczynna | |
nastawnie, strażnice, posterunki: | ||
wieża wodna: | nie ma i nie było | |
perony: |
Perony: 2 Krawędzie peronowe: 3 |
|
kody: |
HAFAS:5103404 IBNR:8392 |
Linie przechodzące przez stację | |||
---|---|---|---|
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem] | |||
201,165 | Poznań Główny – Szczecin Główny (351) | ||
2,670 | Szczecin Dąbie – Szczecin Podjuchy (428) |
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
brak danych | |
odcinek jeszcze nie powstał | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Znajdź stacje w pobliżu |
---|
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
B. Michał Hanć
(2020-10-05 12:40:09)
Od jakiegoś roku każdy z dwu peronów wyposażono w elektryczną platformę - monitorowane kamerami - dla przemieszczania się wózków inwalidzkich/ dziecięcych z poziomu chodnika na peron (do pokonania było około 40 schodów).
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Szczecin Zdroje