Warszawa Zachodnia (peron 9)
Ostatnia zmiana: 2024-05-31
Należy do: Warszawa Zachodnia
| Opis ogólny |
|---|
|
Od 20.05.2012 przystanek Warszawa Wola zostanie włączony do dworca Warszawa Zachodnia jako peron 8. (info: Pawel Wiejek, 19-05-2012) Ruch na stacji sterowany z nastawni WZS (Warszawa Zachodnia). (info: Dominik Pych, 16-09-2012). |
| Dane tabelaryczne | ||
|---|---|---|
| Województwo: | mazowieckie | |
| dodatkowe tory: | nie ma i nie było | |
| budynki dworcowe: | nie ma i nie było | |
| budynki obsługi taboru: | nie ma i nie było | |
| zadaszenie peronów: | Wiata nad peronem | |
| semafory: |
świetlne Pobliskie semafory należą do st. Warszawa Zachodnia. (info: Marek Zienkowicz, 2005-05-04 |
|
| dojście na perony (przejścia nad i podziemne, windy…): |
Przejście podziemne: czynne; Przejście nadziemne: nie ma i nie było. |
|
| kasa/biletomat: | nie ma i nie było | |
| nastawnie, strażnice, posterunki: | ||
| wieża wodna: | nie ma i nie było | |
| perony: |
Perony: 1 Krawędzie peronowe: 2 |
|
| kody: |
HAFAS:5104228 IBNR:1508 |
|
| informacja pasażerska: |
Dynamiczna: wyświetlacze, infokioski, megafony, zegary. Statyczna: gabloty, peronowe tablice małe i duże. |
|
| Linie przechodzące przez stację | |||
|---|---|---|---|
| [Pokaż/ukryj poza zasięgiem] | |||
| 4,600 | Warszawa Główna Towarowa – Warszawa Praga (20) | ||
| Warszawa Wiedeńska – Warszawa Wola | |||
| 3,480 | Warszawa Główna Towarowa – Warszawa Praga (20 – tor 2) | ||
| 4,382 | Warszawa Zachodnia R578 – Warszawa Zachodnia R217 (920) | ||
| Stan linii « Pokaż/ukryj | |
|---|---|
| ruch pasażerski i towarowy | |
| ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
| ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
| ruch towarowy i turystyczny | |
| ruch pasażerski | |
| ruch towarowy | |
| ruch pasażerski sezonowy | |
| ruch pasażerski weekendowy | |
| ruch turystyczny | |
| ruch drezynowy | |
| nieczynna | |
| nieprzejezdna | |
| rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
| rozebrana | |
| w budowie/nie ukończona | |
| projektowana/nie zrealizowana | |
| brak danych | |
| odcinek jeszcze nie powstał | |
| linia wielotorowa | |
| | | linia zelektryfikowana |
| Nazwa | punkt czynny |
| Nazwa | punkt nieczynny |
| Nazwa | punkt zlikwidowany |
| węzeł lub odejście torów | |
| galeria | |
| Znajdź stacje w pobliżu |
|---|
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
Darek Nowak
(2020-02-09 14:03:57)
Bez sensu kolejny remont, jechałem tamtędy rok temu w lutym po otwarciu.
Z Gdańskiej do Zachodniej w godzinach szczytu byłem sam w długim składzie.
To tak jak z JG do Szklarskiej.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Warszawa Zachodnia (peron 9)
Ogólnopolska Baza Kolejowa