Gaj
Ostatnia zmiana: 2021-10-16
| Opis ogólny |
|---|
|
Opis ogólny: Posterunek odgałęźny, umożliwiający szybki wyjazd ze stacji Prokocim Towarowy w kierunku Tarnowa, i na odwrót. (info: Marcin Dziedzic, 2006-10-26) Opis infrastruktury: Posterunek odg. Gaj posiada urządzenia przekaźnikowe typu E. Łączy linię Kraków Główny- Medyka (blokada SBL trójstawna) oraz linię z Kraków Prokocim Towarowy, blokada elektromechaniczna typu C. Ciekawostką jest to, że od strony Bieżanowa nie ma wymaganej drogi hamowania i aby wypuścić pociąg z Bieżanowa w stronę Rzeszowa/Przemyśla należy najpierw podać semafor wjazdowy na Gaj, wtedy dyżurny ruchu może wypuścić pociąg z Bieżanowa (info: Łukasz, 10-09-2009) Opis budynków: (Pół)piętrowa, murowana nastawnia. (info: Marcin Dziedzic, 2006-10-26) Nastawnia parterowa, brak wody w budynku. WC rozwiązane w postaci Toi Toi stojącego przy nastawni. (info: Łukasz, 10-09-2009) |
| Dane tabelaryczne | ||
|---|---|---|
| Województwo: | małopolskie | |
| dodatkowe tory: | są, zdatne do eksploatacji | |
| budynki dworcowe: | używany zgodnie z przeznaczeniem | |
| budynki obsługi taboru: | nie ma i nie było | |
| zadaszenie peronów: | nie ma i nie było | |
| semafory: | świetlne | |
| dojście na perony (przejścia nad i podziemne, windy…): |
Przejście podziemne: nie ma i nie było Przejście nadziemne: nie ma i nie było |
|
| kasa/biletomat: | nie ma i nie było | |
| nastawnie, strażnice, posterunki: | ||
| wieża wodna: | nie ma i nie było | |
| perony: | ||
| Linie przechodzące przez stację | |||
|---|---|---|---|
| [Pokaż/ukryj poza zasięgiem] | |||
| 10,037 | Kraków Główny Osobowy – Medyka (91) | ||
| 19,045 | Kraków Mydlniki – Kraków Bieżanów (100) | ||
| Stan linii « Pokaż/ukryj | |
|---|---|
| ruch pasażerski i towarowy | |
| ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
| ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
| ruch towarowy i turystyczny | |
| ruch pasażerski | |
| ruch towarowy | |
| ruch pasażerski sezonowy | |
| ruch pasażerski weekendowy | |
| ruch turystyczny | |
| ruch drezynowy | |
| nieczynna | |
| nieprzejezdna | |
| rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
| rozebrana | |
| w budowie/nie ukończona | |
| projektowana/nie zrealizowana | |
| brak danych | |
| odcinek jeszcze nie powstał | |
| linia wielotorowa | |
| | | linia zelektryfikowana |
| Nazwa | punkt czynny |
| Nazwa | punkt nieczynny |
| Nazwa | punkt zlikwidowany |
| węzeł lub odejście torów | |
| galeria | |
| Znajdź stacje w pobliżu |
|---|
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
Maciej96
(2022-05-03 19:18:56)
Nastawnia Gaj to już tylko wspomnienie :(
-
#2
ciekawy96
(2024-02-13 16:09:57)
Czy ktoś orientuje się, czym są pozostałe przyczółki wiaduktów w okolicy stacji Kraków Złocień i wiadukt nad ulicą Złocieniową?
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Gaj
Ogólnopolska Baza Kolejowa