Frankfurt nad Odrą
Ostatnia zmiana: 2025-10-12
| Dane tabelaryczne | ||
|---|---|---|
| Państwo: | Niemcy | |
| dodatkowe tory: | są, zdatne do eksploatacji | |
| budynki dworcowe: | używany zgodnie z przeznaczeniem | |
| budynki obsługi taboru: | była, ale obecnie już nie istnieje | |
| zadaszenie peronów: | hala dworcowa nad peronem 2 i 3, wiata nad peronem 1 | |
| semafory: | świetlne | |
| dojście na perony (przejścia nad i podziemne, windy…): |
Przejście podziemne: czynne Przejście nadziemne: nie ma i nie było |
|
| kasa/biletomat: | czynna | |
| nastawnie, strażnice, posterunki: | ||
| wieża wodna: | nieużywana w stanie dobrym | |
| perony: |
Perony: 3 Krawędzie peronowe: 6 |
|
| Linie przechodzące przez stację | |||
|---|---|---|---|
| [Pokaż/ukryj poza zasięgiem] | |||
| 0,000 | Frankfurt (Oder) - Granica Państwa (Kunowice) (490) | ||
| Frankfurt – bocznice | |||
| Stan linii « Pokaż/ukryj | |
|---|---|
| ruch pasażerski i towarowy | |
| ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
| ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
| ruch towarowy i turystyczny | |
| ruch pasażerski | |
| ruch towarowy | |
| ruch pasażerski sezonowy | |
| ruch pasażerski weekendowy | |
| ruch turystyczny | |
| ruch drezynowy | |
| nieczynna | |
| nieprzejezdna | |
| rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
| rozebrana | |
| w budowie/nie ukończona | |
| projektowana/nie zrealizowana | |
| brak danych | |
| odcinek jeszcze nie powstał | |
| linia wielotorowa | |
| | | linia zelektryfikowana |
| Nazwa | punkt czynny |
| Nazwa | punkt nieczynny |
| Nazwa | punkt zlikwidowany |
| węzeł lub odejście torów | |
| galeria | |
| Znajdź stacje w pobliżu |
|---|
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
Błażej Kopka
(2024-08-30 22:40:05)
Taka ciekawostka - nie wiedziałem gdzie wrzucić, ale może właśnie tu :) Prezes kolei niemieckich DB, (zarabiający ok 990 000 euro rocznie, co jest najwyższym wynagrodzeniem publicznym w Niemczech) musiał się tłumaczyć w parlamencie, dlaczego kilka razy w roku pojechał w podróż służbową samochodem. Richard Lutz w zeszłym roku jeździł samochodem podczas siedmiu podróży służbowych, a także trzykrotnie skorzystał z samolotu. Deutsche Bahn stwierdza, że w 2023 r. członkowie zarządu grupy zasadniczo odbywali podróże służbowe pociągiem. „Tylko jeśli ogólne warunki nie pozwalały na inne rozwiązanie, jako alternatywę stosowano inny środek transportu”.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Frankfurt nad Odrą
Ogólnopolska Baza Kolejowa