Tab. 25: Przemyśl/Krynica/Zakopane – Kraków – Wrocław – Poznań – Szczecin/Odra Port (RJP: Polska, lato 1950)
Tabela 25: Przemyśl/Krynica/Zakopane – Kraków – Wrocław – Poznań – Szczecin/Odra Port
Linie wyszczególnione w tabeli:
- Bytom – Wrocław Główny (132) (Opole Groszowice - Koniec LK132)
- Chabówka – Zakopane (99) (Chabówka - Zakopane)
- Dąbrowa Górnicza Ząbkowice – Kraków Główny Osobowy (133) (Jaworzno Szczakowa - Kraków Główny (Osobowy))
- Grabiny – Dębica (dawny przebieg) (Grabiny korekta - Dębica korekta)
- Jaworzno Szczakowa – Mysłowice (134) (Jaworzno Szczakowa - Mysłowice)
- Katowice – Legnica (137) (Początek LK137 - Kędzierzyn-Koźle)
- Kędzierzyn Koźle – Chałupki (151) (Początek LK151 - Chałupki)
- Kędzierzyn Koźle – Opole Groszowice (136) (Początek LK136 - Koniec LK136)
- Kraków Główny Osobowy – Medyka (91) (Kraków Główny (Osobowy) - Grabiny (stacja towarowa))
- Kraków Główny Osobowy – Medyka (91) (Dębica - Przemyśl Główny)
- Kraków Płaszów – Kamieniołom Liban (pierwotny przebieg fragmentu 94) (Podgórze Płaszów Filia - Cementownia Nowa Huta)
- Kraków Płaszów – Oświęcim (94) (Kraków Płaszów - Podgórze Płaszów Filia)
- Kraków Płaszów – Oświęcim (94) (Cementownia Nowa Huta - Skawina)
- Muszyna – Krynica (105) (Muszyna - Krynica-Zdrój)
- Oświęcim – Katowice (138) (Mysłowice - Katowice)
- Poznań Główny – Szczecin Główny (351) (Poznań Główny - Szczecin Główny (Osobowy))
- Skawina – Żywiec (97) (Początek LK97 - Stryszów)
- Skawina – Żywiec (97) (Zembrzyce - Sucha Beskidzka)
- Stryszów – Zembrzyce Nowe (szlak przez Jezioro Mucharskie) (Dąbrówka korekta - Zembrzyce Nowe)
- Sucha Beskidzka – Chabówka (98) (Sucha Beskidzka - Chabówka)
- Szczecin Dąbie – Świnoujście Port (401) (Szczecin Dąbie - Świnoujście Port)
- Tarnów – Leluchów (96) (Tarnów - Muszyna)
- Wrocław Główny – Poznań Główny (271) (Wrocław Główny - Poznań Główny)
Tabela na stronach:
Rozkład jazdy pociągów Polska, lato 1950