Tab. 31: Zakopane – Kraków – Katowice – Poznań/Karsznice – Bydgoszcz – Gdynia (RJP: Polska, zima 1949/1950)
Tabela 31: Zakopane – Kraków – Katowice – Poznań/Karsznice – Bydgoszcz – Gdynia
Linie wyszczególnione w tabeli:
- Chabówka – Zakopane (99) (Chabówka - Zakopane)
- Chorzów Batory – Tczew (131) (Początek LK131 - Tczew)
- Dąbrowa Górnicza Ząbkowice – Kraków Główny Osobowy (133) (Jaworzno Szczakowa - Kraków Główny (Osobowy))
- Gdańsk Główny – Stargard (202) (Gdańsk Główny - Gdynia Główna)
- Jaworzno Szczakowa – Mysłowice (134) (Jaworzno Szczakowa - Mysłowice)
- Kalety – Wrocław Mikołajów (143) (Początek LK143 - Kluczbork)
- Katowice – Legnica (137) (Początek LK137 - Chorzów Batory)
- Kluczbork – Poznań Główny (272) (Początek LK272 - koniec LK272)
- Kraków Główny Osobowy – Medyka (91) (Kraków Główny (Osobowy) - Kraków Płaszów)
- Kraków Płaszów – Kamieniołom Liban (pierwotny przebieg fragmentu 94) (Podgórze Płaszów Filia - Cementownia Nowa Huta)
- Kraków Płaszów – Oświęcim (94) (Kraków Płaszów - Podgórze Płaszów Filia)
- Kraków Płaszów – Oświęcim (94) (Cementownia Nowa Huta - Skawina)
- Nowa Wieś Wielka – Gdynia Port (201) (Maksymilianowo - Gdynia Główna)
- Oświęcim – Katowice (138) (Mysłowice - Katowice)
- Poznań Wschód – Skandawa – (Żeleznodorożnyj) (353/599) (Początek LK 353 - Inowrocław)
- Skawina – Żywiec (97) (Zembrzyce - Sucha Beskidzka)
- Skawina – Żywiec (97) (Początek LK97 - Stryszów)
- Stryszów – Zembrzyce Nowe (szlak przez Jezioro Mucharskie) (Dąbrówka korekta - Zembrzyce Nowe)
- Sucha Beskidzka – Chabówka (98) (Sucha Beskidzka - Chabówka)
- Warszawa Wschodnia – Gdańsk Główny (9) (Tczew - Gdańsk Główny)
- Warszawa Zachodnia – Kunowice (3) (Poznań Wschód - Poznań Główny)
Tabela na stronach:
Rozkład jazdy pociągów Polska, zima 1949/1950