OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Gorzów Wielkopolski Zieleniec – Chyrzyno (414)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2023-12-18 (historia)

[Pokaż/ukryj więcej elementów]
Punkt (województwo) km km taryfowy
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem]
0,000
 
   
  Łagodzin   (F)
2,600
 
   
  Ulim   (F)
5,318
 
   
  Krasowiec   (F)
7,700
 
    9,178
 
    0,000
 
   
  Łąków   (F)
 
   
  Kołczyn   (F)
3,818
 
   
  Dębokierz   (F)
 
   
  Krasnołęg   (F)
8,549
 
   
  Krzeszyce   (F)
13,055
 
   
  Muszkowo   (F)
16,919
 
   
  Lemierzyce   (F)
20,531
 
   
 
   
  Radawsko   (F)
 
   
  Słońsk   (F)
28,365
 
   
  Czarnów   (F)
31,665
 
   
  Twardoszek   (F)
34
 
   
  Żabczyn   (F)
38
 
Obraz
Stan linii « Pokaż/ukryj

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

[pokaż/ukryj starsze ⇅]

  • #3 Jacek (2019-05-24 12:35:12)
    Torowisko było w bardzo dobrym stanie na 60km/h , podkłady strunobetonowe z całymi pierścieniami sprężystymi,szyny też dobrej grubości jedynie podkłady drewniane do wymiany ze względu na czas.
  • #4 Darek Nowak (2020-02-21 15:24:19)
    60 kilometrów w 3,5 godziny?
    Prawdziwa droga przez mękę.
    (na podstawie: https://www.bazakole… )
  • #5 (odp. na #4) Przemysław Biały (2020-06-16 21:37:45)
    Najszybsze pociągi jechały 2h40min, więc te powolne to jakieś tow-osy musiały być.
  • #6 Jacek (2020-06-17 07:16:13)
    Piszesz to o latach osiemdziesiątych, przed remontem linii ze zmianą kierunku w Rudnicy, a nie o latach dziewięćdziesiątych, po remoncie linii, gdzie czas jazdy był krótszy, bez manewrów z wagonami towarowymi. Osobno jeździły osobówki i osobno zdawki.
  • #7 (odp. na #6) Przemysław Biały (2020-06-17 09:54:01)
    Dokładnie, po dobudowaniu po ponad 40 latach (od końca wojny i rozbiórki linii Rudnica-Kniazin) łącznicy w Rudnicy i braku bezsensownej zmiany czoła na dworcu głównym Rudnica, czas przejazdu był 1h36min na te 60km, więc całkiem nieźle.
  • #8 malacz91 (2021-03-02 18:17:36)
    Jakiś czas temu, linia 414 była odwzorowywana w symulatorze "Maszyna". Prace stanęły, ale w niedługim czasie będę się starał pomóc autorowi w dokończeniu scenerii. Marzy mi się przejazd tą trasą. :)
    poniżej link do forum z linią 414 w symulatorze Maszyna :)

    https://eu07.pl/foru…
  • #9 (odp. na #8) djSon (2021-03-02 22:07:21)
    Jeżeli tak bardzo będziesz chciał ją odtwarzać to pamiętaj, że jest częścią "Polski Zachodniej". Także dobrze by było, byś skontaktował się również ze mną. Chyba, że ma wyjść jako osobny projekt.
  • #10 malacz91 (2021-03-03 18:42:26)
    Odpisałem Ci na Maszynie :)
  • #11 Z Leszczyn (2021-08-05 15:43:07)
    @malacz91 Jak ze scenerią (na forum na razie nie toczy się dyskusja)?
  • #12 Robert (2024-08-24 19:14:27)
    Mój ojciec był w Kołczynie zawiadowcą stacji. Stacja była całą w kwiatach i dużo ludzi tymi pociągami jeździło. Mieszkałem tam jako dziecko, od 1953 do 1967 roku. Tylko dureń podjął decyzję o likwidacji tej linii. Ryszard

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Gorzów Wielkopolski Zieleniec – Chyrzyno (414)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...