Linia Gorzów Wielkopolski Zieleniec – Chyrzyno (414)
Ostatnia zmiana: 2020-09-30 (historia)
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
-
#1
Kacper Kurowski
(2018-10-07 14:07:03)
Przejazd parowozu Ol-49-85 linią 414:
https://www.youtube.… -
#2
DB
(2019-05-24 08:46:38)
Film rewelacja z przejazdu dziś śladu nie ma po tym szlaku lub znikome punkty - SUPER
-
#3
Jacek
(2019-05-24 12:35:12)
Torowisko było w bardzo dobrym stanie na 60km/h , podkłady strunobetonowe z całymi pierścieniami sprężystymi,szyny też dobrej grubości jedynie podkłady drewniane do wymiany ze względu na czas.
-
#4
Darek Nowak
(2020-02-21 15:24:19)
60 kilometrów w 3,5 godziny?
Prawdziwa droga przez mękę.
(na podstawie: https://www.bazakole… ) -
#5 (odp. na #4)
Przemysław Biały
(2020-06-16 21:37:45)
Najszybsze pociągi jechały 2h40min, więc te powolne to jakieś tow-osy musiały być.
-
#6
Jacek
(2020-06-17 07:16:13)
Piszesz to o latach osiemdziesiątych, przed remontem linii ze zmianą kierunku w Rudnicy, a nie o latach dziewięćdziesiątych, po remoncie linii, gdzie czas jazdy był krótszy, bez manewrów z wagonami towarowymi. Osobno jeździły osobówki i osobno zdawki.
-
#7 (odp. na #6)
Przemysław Biały
(2020-06-17 09:54:01)
Dokładnie, po dobudowaniu po ponad 40 latach (od końca wojny i rozbiórki linii Rudnica-Kniazin) łącznicy w Rudnicy i braku bezsensownej zmiany czoła na dworcu głównym Rudnica, czas przejazdu był 1h36min na te 60km, więc całkiem nieźle.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Linia kolejowa Gorzów Wielkopolski Zieleniec – Chyrzyno (414)