OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Święta Katarzyna – Wrocław Kuźniki (349)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2024-08-28 (historia)

[Pokaż/ukryj więcej elementów]
Punkt (województwo) km km taryfowy
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem]
|  
| |
|   3,083
|
|   5,890
|
|   6,390
|
|   12,285
|
|   12,460
|
|  
  Stadion   (D)
13,134
|
| | 17,024
|
|   18,822
|
Obraz

Odcinki alternatywne

Nazwa odcinkaOdDo
Tor niewłaściwy LK349 (Wrocław Brochów): Rozejście torów LK349 - Zejście torów LK349
LK349 tor niewłaściwy (Stadion – Gądów): Początek LK756 - LK349 zejście torów (Gądów)
LK349 Święta Katarzyna – Wrocław Kuźniki (Kuźniki, tor niewłaściwy): Rozejście toru LK349 (Wrocław Kużniki) - Koniec LK349
Stan linii « Pokaż/ukryj

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

  • #1 Adolf Nowak de Piaskowski (2021-07-05 20:59:52)
    W sumie nadal jest 4-ro torowa na odcinku 1,5 km od Hallera na północ, za wiadukt nad linią 274.
  • #2 Mszkl (2021-07-06 08:12:45)
    Biegnie równolegle po nasypie z lk. 750- też wg. Bazy jednotorową, coś z liczbą torów nie pasuje.
  • #3 (odp. na #2) Adolf Nowak de Piaskowski (2021-12-24 16:00:56)
    Na Wiki piszą: "Po zakończeniu drugiej wojny światowej, w 1945 roku 3 i 4 tor rozebrano. Dopiero w latach 80. XX wieku rozpoczęto ich odbudowę lecz w latach 90. XX wieku prace te przerwano[1]." https://pl.wikipedia…
    Z powietrza widać jednak inaczej.
    Może miejscowe chłopaki podzielą się swoją wiedzą.
  • #4 (odp. na #3) wasiukibic (2021-12-24 19:18:18)
    Tor 3 odbudowano (wraz z elektryfikacją) na początku XXI wieku. Tor 4 nie został odbudowany do dziś i nie ma planów na jego odbudowę. Były deklaracje/propozycję, aby obwodnicę towarową wykorzystać na cele kolei aglomeracyjnej, przy partycypacji miasta w kosztach, ale miasto nie było zainteresowane tematem.

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Święta Katarzyna – Wrocław Kuźniki (349)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...