Linia Wrocław Główny – Poznań Główny (271)
Ostatnia zmiana: 2022-05-18 (przebieg)
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
brak danych | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
[pokaż/ukryj starsze ⇅]
-
#21
(odp. na #20)
wasiukibic
(2021-12-19 11:49:59)
"A KD to jest już chyba na bakier absolutnie ze wszystkimi." - co jest absolutnym skandalem, wręcz sk...syństwem, zważywszy na to, że na obszarze województwa dolnośląskiego działają wraz z PR, a UMWD ma udziały zarówno w jednym, jak i w drugim. Tak to niestety wygląda "integracja" po dolnośląsku. Najzabawniejszą jej formą jest Wspólny Bilet Samorządowy, z JEDNĄ stacja styczną z inną koleją samorządową - Krotoszyn, gdzie od początku są problemy ze skomunikowaniem przyjazdów/odjazdów składów KD/KW.
-
#22
Błażej Kopka
(2021-12-19 12:37:47)
Już są dwa punkty styczne KD/KW od grudnia, bo jeszcze Rawicz, ale nie wiem jak tam skomunikowanie wygląda. Krotoszyn-Milicz to nie tyle styk, co odcinek wspólny (rzecz raczej rzadka pomiędzy przewoźnikami samorządowymi).
-
#23
(odp. na #20)
Opolanin
(2021-12-20 10:00:25)
No dokładnie, KD nie raczy dołączyć do Wspólnego biletu (tego PKP IC), gdy nawet drudzy tacy jak KM biorą w nim udział.
A KŚ oprócz regiokarnetu i turystycznego także przestały uznawać regiokartę, oczywiście wszystko po cichutku, w mediach chyba w ogóle o tym nie wspomniano, na ich stronie informacja też się pojawiła dopiero któregoś tam grudnia i tylko w zakładce o wzajemnych honorowaniu biletów. Szkoda, bo RK to jest super oferta. -
#24
(odp. na #23)
Adolf Nowak de Piaskowski
(2021-12-20 16:48:26)
Polregio powinno w odpowiedzi na liniach przebiegających przez "wrogie" rejony a łączących różne regiony, uruchomić pociągi klasy Interregio które zatrzymują się tylko w miasteczkach a pomijają wioski. I tak, na tej linii tylko w Obornikach Śl. oraz w Żmigrodzie. Na razie za pociąg takiej kategorii można uznać "Kamieńczyka". Od nowego rozkładu, na odcinku Poznań - Wrocław ma obecnie tylko 12 postojów. Czas przejazdu na tym dystansie skrócił się do 2 godzin.
-
#25
(odp. na #24)
wasiukibic
(2021-12-20 19:09:11)
Polregio wespół z marszałkami obydwu zainteresowanych województw powinno się wreszcie ogarnąć, bo ostatni Regio z Poznania do Wrocławia o 18.46, w dodatku rozkomunikowany z prawie wszystkimi kierunkami dojazdowymi z okolicy, to jakiś kurna ponury żart. Ostatni osobowy z Leszna do Wrocławia - 19.49, później trzeba jechać z przesiadką przez... Głogów. A mówimy tu o jednej z najważniejszych linii kolejowych w skali kraju, z intensywnym, każdym rodzajem ruchu pasażerskiego. Ech...
-
#26
(odp. na #25)
Adolf Nowak de Piaskowski
(2021-12-20 19:38:44)
Liczą że kto dojedzie do Wrocka 21:12 idzie już spać...
W druga stronę, do Poznania, ostatni PR przyjeżdża 22:40.
Z kolei "Kamieńczyk" w tą stronę jedzie :normalnie: wolno i staje na każdym przystanku.
Źle, że nie ma praktycznie połączenia KW z KD w Rawiczu. -
#27
Błażej Kopka
(2021-12-21 08:34:43)
Nie rozumiem - to w końcu ten Kamieńczyk jeździ przyśpieszony, czy nie?
-
#28
ROPA Poznań
(2021-12-21 10:36:34)
Od nowego rozkładu przyśpieszony, nawet we Wrocławiu krótko stoi.
-
#29
Mszkl
(2021-12-21 10:50:31)
Ad #27.
Wg SRJP:
- w relacji Wrocław-Poznań są DWA Kamieńczyki - od poniedziałku do piątku, popołudniowy, z postojami na każdym przystanku/stacji oraz sobotnio-niedzielny, wieczorny, z postojami na wybranych stacjach.
- w relacji Poznań-Wrocław, cały tydzień, poranny, z postojami na wybranych stacjach. -
#30
(odp. na #29)
Adolf Nowak de Piaskowski
(2021-12-21 12:50:39)
Dzięki za info, nie robiłem analiz w tym celu.
Jest bardzo duża rozbieżność czasu przejazdu dzięki temu na odcinku JG - Poznań.
I tak, w tygodniu jest to 5H 37M a w weekend 4H 24M, czyli ponad 20% krócej.
Na odcinku JG - WRo też jest 20 minut uzysku gdyż zamiast 25 przystanków na tym odcinku są jest tylko 13.
[Dodaj nowy komentarz]
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj treści nie mogą być odbierane
jako oficjalne stanowsko administratorów strony w jakiejkolwiek kwestii.
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla
wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy
(moderację) bez podania przyczyny.
Linia kolejowa Wrocław Główny – Poznań Główny (271)