OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Malbork – Braniewo ( – Mamonowo) (204/597) (galeria)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2025-08-29 (historia)

Aby zobaczyć wszystkie, lub dodać nowe zdjęcia, przejdź do galerii szczegółowej »

Obraz
fot. Werner & Hansjörg Brutzer (1984-08-15)
opis ⇵
Obraz
fot. Michał Gliniecki (1990-03-10)
opis ⇵
Obraz
fot. Marek Potocki (1997-04-25)
opis ⇵
Obraz
fot. Przemysław Więcek (2011-06-04)
opis ⇵
Obraz
fot. Przemysław Więcek (2011-06-04)
opis ⇵
Obraz
fot. Przemysław Więcek (2012-07-13)
opis ⇵
Obraz
fot. Przemysław Więcek (2012-07-14)
opis ⇵
Obraz
fot. Przemysław Więcek (2012-07-15)
opis ⇵
Obraz
fot. Przemysław Więcek (2012-07-15)
opis ⇵
Obraz
fot. Przemysław Więcek (2012-07-15)
opis ⇵
Obraz
fot. Przemysław Więcek (2012-07-16)
opis ⇵
Obraz
fot. Tomasz (2018-04-21)
opis ⇵

Aby zobaczyć wszystkie, lub dodać nowe zdjęcia, przejdź do galerii szczegółowej »

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

[pokaż/ukryj starsze ⇅]

  • #7 KR.RS. (2022-12-27 07:45:32)
    Zatem ciekawa rzecz. Mimo tych wszystkich medialnych rewelacji o całkowitej i ostrej izolacji gospodarczej, coś się dzieje. Ba, jest nawet zdjęcie w galerii stacji Braniewo z lipca tego roku, gdzie widać składy z cysternami, które raczej tylko do samego Braniewa nie przyjechały. O ile import węgla może rzeczywiście ustał (choć kto to wie), to sprowadzanie ropy i innych paliw ma się dobrze. I jak się to ma do wszystkich politycznych deklaracji, wg których wszystko co rosyjskie jest złe ;)
  • #8 Mszkl (2022-12-27 10:18:08)
    Unijne embargo na ropę weszło w życie dopiero 5 grudnia i do tego na razie w zakresie transportu morskiego (tankowce).
    Co do naszych szumnych deklaracji krajowych- zgoda niestety.
  • #9 (odp. na #8) KR.RS. (2022-12-27 11:07:58)
    No właśnie, 8 grudnia, a tymczasem już od godzin porannych 24 lutego zapowiadano, że precz ze wszystkim co rosyjskie... Żeby nie było, sam stanowczo potępiam działania Moskwy i zbrodnicze metody jej wojsk na terenach Ukrainy. Bardziej czepiam się znanej przez wszystkich niekonsekwencji naszych polityków. Tak czy inaczej dobrze że kolej w Braniewie dalej "żyje", bo bez tranzytu ruch byłby chyba żaden, zwłaszcza że tak naprawdę nic się nie dzieje w zakresie reaktywacji przewozów pasażerskich do Olsztyna, zaś pociągi osobowe do Kaliningradu to chyba póki co melodia przeszłości...
  • #10 (odp. na #9) wasiukibic (2022-12-27 13:43:27)
    Wolałbym, żeby to jednak konsumenci i przedsiębiorcy decydowali o tym, jakie towary będą kupować i czy ewentualnie dopuścić się bojkotu tych, sprowadzanych z Rosji.
  • #11 (odp. na #10) Igor13 (2022-12-27 14:07:02)
    Też tak samo uważam.
  • #12 Błażej Kopka (2022-12-27 14:51:54)
    #10 i #11 - orkowe trole na OBK? :)
  • #13 Stanisław Pikul (2022-12-27 17:13:17)
    NTG
  • #14 Karol Romaniuk (2022-12-27 17:44:28)
    Byłem wczoraj w Braniewie i....handel trwa. Na stacji stał rosyjski Gagar z gazówkami, poza tym na stacji kilka składów cystern z gazem. Gwoli przypomnienia, cała infrastruktura odbiorcza LPG dla Polski znajduje się na granicach z dawnym ZSRR, to nie węgiel którego import zatrzymano z dnia na dzień (a i tak spowodowało to falę kłopotów z dostępnością surowca).
  • #15 (odp. na #10) Michał Gliniecki (2023-03-15 21:35:09)
    Też uważam, że konsumenci i przedsiębiorcy powinni decydować o tym, jakie towary mają kupować i od kogo - niezależnie od woli decydentów z "WALL STREET" i ich podwładnych lokalnych administratorów (zarządców tzw. państw europejskich). Braniewo i okolice to tereny z dużym bezrobociem - kolejowy ruch towarowy w Braniewie trochę poprawia tutejszy rynek pracy. Pamiętam czasy, gdy w latach dziewięćdziesiątych kursował pociąg pospieszny Gdynia Główna - Kaliningrad (z wagonami bezpośrednimi z Berlina, doczepianymi na stacji Tczew), cieszący się sporą popularnością. Do białoruskiego Grodna również kursował bezpośredni pociąg Gdynia - Grodno i też został wycięty. Teraz na "świeczniku" tylko jeden kierunek "politycznie poprawny" na "ścianie wschodniej" - kolejowe przejścia graniczne z Ukrainą - pociąg najlepiej co godzinę w relacji Warszawa - Kijów. A tracą na takiej polityce zwykli mieszkańcy przygranicznych miast i miasteczek takich jak Braniewo, Bartoszyce, Korsze, gdzie ruch przygraniczny zawsze ożywiał lokalną gospodarkę. Pozdrawiam.
  • #16 X. Piast II Chrobry (2025-07-01 12:32:24)
    PKP PLK rozpoczęły remont linii kolejowej z Malborka do Elbląga.
    "1.07.2025, Gdańsk (PAP) - PKP Polskie Linie Kolejowe rozpoczęły prace remontowe na 28-kilometrowym odcinku linii kolejowej nr 204 między Malborkiem a Elblągiem.
    Po zakończeniu dwóch etapów prac pociągi pasażerskie będą mogły pojechać z prędkością do 160 km/h.
    Będą nowe, bezstykowe szyny i podkłady strunobetonowe, co przełoży się na ograniczenie hałasu i lepszy komfort jazdy.
    Oczyszczona i uzupełniona zostanie podsypka tłuczniowa, a sieć trakcyjna zostanie wyregulowana.
    Wartość robót wykonywanych przez Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno - Torowe w Gdańsku pierwszego etapu wynosi 112,5 mln zł netto (137,5 mln zł brutto) ze środków PLK SA."
    https://stooq.pl/n/?…

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Malbork – Braniewo ( – Mamonowo) (204/597)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...