Linia Nowa Wieś Wielka – Gdynia Port (201)
Ostatnia zmiana: 2025-08-30 (historia)
Legenda (Wygenerowano dnia: 2025-08-19) | Mapa prędkości (Wygenerowano dnia: 2025-04-15)
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
[pokaż/ukryj starsze ⇅]
-
#15
(odp. na #14)
Igor13
(2023-05-16 18:38:13)
Nie wszędzie tak będzie. Niektóre linie CPK mają być na 3 kV. Analizy to przede wszystkim uwzględnienie terenu na którym znajduje się linia (jakość obsługi i możliwości), a co za tym idzie ilością podstacji i mocą pobliskich linii wysokiego napięcia, które odpowiednio przysyłałyby prąd do sieci trakcyjnej.
-
#16
Łukasz Kiąca
(2023-05-19 10:31:42)
Materiał filmowy Mirosława Romańskiego (KOLEJ mrirmur2) poruszający temat różnic pomiędzy systemami 3 kV DC i 25 kV 50 Hz AC, oraz historyczne koncepcje wprowadzenia tego drugiego na sieci PKP z przełomu lat 50/60 tych.
https://youtu.be/gB-… -
#17
Igor13
(2024-09-15 15:11:07)
Wie ktoś może, kiedy rozpoczną się prace na odcinku Somonino - Gdańsk Osowa?
-
#18
(odp. na #17)
Igor13
(2024-09-20 21:14:36)
A jednak mam już odpowiedź: https://www.plk-sa.p…
Umowa na elektryfikację i przebudowę odcinka Somonino - Gdańsk Osowa oraz elektryfikację odcinka Glincz - Kartuzy linii kolejowej nr 229 została podpisana. -
#19
(odp. na #17)
X. Piast II Chrobry
(2024-09-21 16:25:51)
Wartość prac wyniesie 1 253 589 722,58 zł netto. Horrendalnie drogo. PKM kosztowała bodajże 900 mln.
-
#20
(odp. na #19)
Igor13
(2024-09-22 23:05:24)
Za budowę, elektryfikację, czy oba?
-
#21
(odp. na #20)
X. Piast II Chrobry
(2024-09-23 08:25:24)
Za wszystko.
-
#22
Igor13
(2025-01-02 22:55:13)
Czy jest ktoś, kto posiada schemat projektu przebudowy linii kolejowej nr 201, na odcinku Kościerzyna - Gdańsk Osowa? Szukam informacji w tym temacie, ale nie mogę nigdzie tego znaleźć, a o dokumentach przetargowych PKP PLK to już nawet nie chcę myśleć, gdyż zwariować można przy wyszukaniu takowych.
-
#23
Mikol74
(2025-01-06 16:42:42)
Zaraz za Maksymilianowem w kierunku na Kościerzynę są ruiny wiaduktu i nasyp, jakby budowano tam jakąś łącznicę. Czy ktos zna historie tego miejsca?
-
#24
Błażej Kopka
(2025-01-07 11:59:09)
Może zwyczajnie niedokończone bezkolizyjne połączenie 201/131? Na nic innego to nie wygląda. Ostatecznie chyba nigdy drugiego toru 131 w tym miejscu tak nie poprowadzono. Doskonale to widać na lidarze.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Linia kolejowa Nowa Wieś Wielka – Gdynia Port (201)