Linia Tychy – Mysłowice Kosztowy (179)
Ostatnia zmiana: 2023-11-27 (przebieg)
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
brak danych | |
odcinek jeszcze nie powstał | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
Adolf Nowak de Piaskowski
(2020-10-25 21:38:40)
Linia pasażerska powinna zostać uruchomiona nie jak teraz z końcówką na Lodowisku ale pociągnięta dalej 3,2 km do ul. Serdecznej.
Peron powinien kończyć się przed nią (przed przejazdem) i być po jej prawej stronie długi na 120 metrów.
Ruch towarowy tu niewielki więc nawet nie potrzeba by rozjazdu i osobnego toru bocznego jak w przypadku Lodowiska.
Dodatkowy przystanek powinien być przed ul. Urbanowicką zamiast poprzedniej jego lokalizacji.
Cała strefa przemysłowa ma ok. 2,5 km długości a łącznie ok 4 km2 powierzchni i napewno gdyby pociągi tu kursowały byłoby większe zapełnienie.
Tak faktycznie, na odcinku 1,3 km od końca przystanku Gota - Roweckiego do końca "Lodowiska" linia jest jakby 3 torowa choć tor południowy to faktycznie
bocznica do ciepłowni "Tauron - u". -
#2
113
(2022-11-14 16:30:07)
Czy wie ktoś, czy są jakieś wstępne plany do reaktywacji połączeń pasażerskich do Lędzin? Z tego co wiem na listę zamierzeń inwestycyjnych wpisany jest odcinek Tychy Miasto - Baraniec. A o odcinku Baraniec - Mysłowice Kosztowy nie ma za bardzo słowa. Przydałoby przywrócić połączenia pasażerskie do Lędzin, zwłaszcza, że można byłoby tutaj robić tzw kółeczko do Katowic.
-
#3
R. Kotowski
(2025-07-11 12:28:41)
PKP PLK pozyskało pieniądze na przywrócenie do życia linii kolejowej między Tychami a Bieruniem Starym. Pochodzą one z Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 (FEnIKS). Przetarg jest planowany jeszcze w 2025 roku.https://www.slazag.p…
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Linia kolejowa Tychy – Mysłowice Kosztowy (179)