Linia 208 – pierwotne wpięcie do północnej głowicy stacji Chojnice
Ostatnia zmiana: 2024-04-11 (opisy)
| Stan linii « Pokaż/ukryj | |
|---|---|
| ruch pasażerski i towarowy | |
| ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
| ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
| ruch towarowy i turystyczny | |
| ruch pasażerski | |
| ruch towarowy | |
| ruch pasażerski sezonowy | |
| ruch pasażerski weekendowy | |
| ruch turystyczny | |
| ruch drezynowy | |
| nieczynna | |
| nieprzejezdna | |
| rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
| rozebrana | |
| w budowie/nie ukończona | |
| projektowana/nie zrealizowana | |
| brak danych | |
| odcinek jeszcze nie powstał | |
| linia wielotorowa | |
| | | linia zelektryfikowana |
| Nazwa | punkt czynny |
| Nazwa | punkt nieczynny |
| Nazwa | punkt zlikwidowany |
| węzeł lub odejście torów | |
| galeria | |
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
Damian Otta
(2024-12-05 19:30:42)
Nie jest to pierwotny przebieg linii 208. Zmiana przebiegu planowana była w 1914 roku, w związku z planowanym wydłużeniem stacji i rozbudową odcinka Chojnice - Czersk do 4 torów. Wykonano jedynie prace ziemne i inżynieryjne, projekt został porzucony, a na nasypie nigdy nie ułożono nawet torów.
-
#2
Ottak
(2024-12-06 09:34:55)
Ot, tak tylko dodam, że prace prezesa CSMK są - poza białokrucznym albumem - legalnie dostępne w sieci.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Linia kolejowa 208 – pierwotne wpięcie do północnej głowicy stacji Chojnice
Ogólnopolska Baza Kolejowa