Linia Inowrocław – Inowrocław Mątwy
Ostatnia zmiana: 2025-06-01 (przebieg)
| Stan linii « Pokaż/ukryj | |
|---|---|
| ruch pasażerski i towarowy | |
| ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
| ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
| ruch towarowy i turystyczny | |
| ruch pasażerski | |
| ruch towarowy | |
| ruch pasażerski sezonowy | |
| ruch pasażerski weekendowy | |
| ruch turystyczny | |
| ruch drezynowy | |
| nieczynna | |
| nieprzejezdna | |
| rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
| rozebrana | |
| w budowie/nie ukończona | |
| projektowana/nie zrealizowana | |
| brak danych | |
| odcinek jeszcze nie powstał | |
| linia wielotorowa | |
| | | linia zelektryfikowana |
| Nazwa | punkt czynny |
| Nazwa | punkt nieczynny |
| Nazwa | punkt zlikwidowany |
| węzeł lub odejście torów | |
| galeria | |
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.
-
#1
z ina
(2020-02-19 16:24:52)
Sama katastrofa górnicza już przerywa linię a nie tylko budowa węglówki
-
#2
(odp. na #1)
zenOBeK
(2020-02-19 21:55:02)
Katastrofa z 1922 r?
-
#3
(odp. na #1)
Marek Potocki
(2020-02-20 06:08:32)
Kiedy była ta katastrofa? Z rozkładów jazdy wynika, że ruch do 1933 roku szedł bezpośrednio, a potem go przełożono na dopiero co wybudowany Rąbinek.
-
#4
Z ina
(2020-02-20 12:15:39)
Tak. Sa zdjecia z zapadliska jak tory przerwane. Cały szyb i budynki wpadlo w zapadlisko. Dlatego jest nazwa zapadłe dla tego parku, co tam funkcjonuje
-
#5
(odp. na #4)
Marek Potocki
(2020-02-20 18:20:02)
No to szybko musieli się z tym uwinąć, bo w rozkładach śladu po tym nie ma.
-
#6
Marek Potocki
(2020-02-20 18:29:30)
Taka prośba – kadry z googla wrzucjmy tylko i wyłącznie wtedy, kiedy to co na nich jest widoczne dziś już nie istnieje.
-
#7
z ina
(2020-02-20 19:37:42)
Gdyby wszystko było w porządku, to nad Węglówką wybudowali by wiadukt jakiś i puścili linie nad, a tak wykorzystali okazję i pobudowali linie na Rąbinek. Było duże zagrożenie, że może dalej będą zapadliska, ale nie było już nic; to wiemy jednak dziś. W tym samym praktycznie czasie runęła ściana kościoła i kamienica przy Orłowskiej i to miało związek działalnością kopalni. Jakby nie patrzeć, budowa węglówki była "na rękę", aby likwidować tor.
-
#8
Ino_2
(2021-03-20 16:18:44)
Przebieg nieistniejących szlaków, także kolejowych często wciąż jest widoczny w podziale geodezyjnym danego obszaru - przebiegu pierwotnych granic działek.
W załączeniu przykład działki/działek (na Rąbinie w okolicach "Zapadłego") zajmowanych niegdyś przez linię z Inowrocławia do Mątew.
https://mapy.geoport…
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Linia kolejowa Inowrocław – Inowrocław Mątwy
Ogólnopolska Baza Kolejowa