OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Szczecin Port Centralny – bocznice

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2022-12-19

Nazwa: Szczecin Port Centralny – bocznice

Punkty węzłowe:

  Bocznica Almex
  Bocznica Baltchem
  Bocznica Baltchem
  Bocznica Baltchem
  Bocznica Baltchem Nabrzeże Koksochemii
  Bocznica bazy paliw Orlen Paliwa
  Bocznica bazy paliw Orlen Paliwa
  Bocznica bazy paliw Orlen Paliwa
  Bocznica bazy paliw Orlen Paliwa
  Bocznica bazy paliw Orlen Paliwa [15174]
  Bocznica Bulk Cargo
  Bocznica Bulk Cargo Nabrzeże Bytomskie
  Bocznica Bulk Cargo Nabrzeże Chorzowskie
  Bocznica Bulk Cargo Nabrzeże Gliwickie
  Bocznica Bulk Cargo Nabrzeże Górnośląskie
  Bocznica Bulk Cargo Nabrzeże Katowickie
  Bocznica Bulk Cargo Nabrzeże Noteckie
  Bocznica Bulk Cargo Nabrzeże Noteckie
  Bocznica Bulk Cargo Nabrzeże Noteckie
  Bocznica Bulk Cargo Nabrzeże Noteckie
  Bocznica Bulk Cargo Nabrzeże Regalica
  Bocznica Bulk Cargo Nabrzeże Wałbrzyskie
  Bocznica Bulk Cargo wywrotnica
  Bocznica Chłodni Szczecińskiej
  Bocznica Cronimet
  Bocznica Cronimet
  Bocznica DB Port Szczecin
  Bocznica elektrowni nr 2
  Bocznica Glenport
  Bocznica KGHM Metraco S.A.
  Bocznica lokomotywowni PKP Cargo Szczecin Port Centralny
  Bocznica lokomotywowni PKP Cargo Szczecin Port Centralny
  Bocznica lokomotywowni PKP Cargo Szczecin Port Centralny
  Bocznica lokomotywowni PKP Cargo Szczecin Port Centralny
  Bocznica Oktan Energy & V/L Service
  Bocznica Petroleumhof
  Bocznica PKP Cargotabor
  Bocznica PKP Cargotabor
  Bocznica PKP Cargotabor
  Bocznica PKP Cargotabor
  Bocznica PKP Cargotabor
  Bocznica PKP Intercity
  Bocznica PKP PLK S.A.
  Bocznica PKP PLK S.A.
  Bocznica Portu Rybackiego Gryf
  Bocznica Portu Rybackiego Gryf
  Bocznica Portu Szczecin - Świnoujście nabrzeża Angielskie i Belgijskie
  Bocznica Portu Szczecin - Świnoujście nabrzeże Czeskie
  Bocznica Portu Szczecin - Świnoujście nabrzeże Luksemburskie
  Bocznica Portu Szczecin - Świnoujście nabrzeże Niemieckie
  Bocznica Portu Szczecin - Świnoujście nabrzeże Polskie
  Bocznica Portu Szczecin - Świnoujście nabrzeże Rumuńskie
  Bocznica Portu Szczecin - Świnoujście nabrzeże Słowackie
  Bocznica Portu Szczecin - Świnoujście nabrzeże Węgierskie
  Bocznica Portu Szczecin - Świnoujście nabrzeże Zbożowe
  Bocznica PRCiP
  Bocznica promów kolejowych
  Bocznica Przedsiębiorstwa Przemysłu Cukierniczego Gryf S.A.
  Bocznica Przedsiębiorstwa Przemysłu Cukierniczego Gryf S.A.
  Bocznica przesypowni cementu
  Bocznica PSK
  Bocznica PSK
  Bocznica Szczecińskich Zakładów Zbożowo-Młynarskich „PZZ” S.A. nabrzeże Bydgoskie
  Bocznica Szczecińskich Zakładów Zbożowo-Młynarskich „PZZ” S.A. nabrzeże Poznańskie
  Bocznica Terminalu Gazu Płynnego Orlen Paliwa
  Bocznica Terminalu Gazu Płynnego Orlen Paliwa (wsch.)
  Bocznica Zespołu Elektrowni Dolna Odra SA.
  Bocznica ZPS
  Linia kolejowa 995
  Nabrzeże Starówka
  PKP Wagonownia. Myjnia wagonów towarowych
  Szczeciński Wolny Obszar Celny
  Szczeciński Wolny Obszar Celny
  Szczeciński Wolny Obszar Celny
  Szczeciński Wolny Obszar Celny, Nabrzeże Greckie
  Szczeciński Wolny Obszar Celny, Nabrzeże Rosyjskie
  Tory zdawczo-odbiorcze
  Tory zdawczo-odbiorcze
Pokaż na mapie ⇵
Legenda (Wygenerowano dnia: 2025-08-19) | Mapa prędkości (Wygenerowano dnia: 2025-04-15)
Stan linii « Pokaż/ukryj
Obraz

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

[pokaż/ukryj starsze ⇅]

  • #3 (odp. na #2) Paweł Skup (2022-04-19 08:56:07)
    Superasto. Tylko jedna uwaga: czy można tę swobodę ograniczyć oddolnie końcem tabeli bocznic? Bo na stronach, gdzie są komentarze, zasłania je. Wiem, można wyłączyć mapkę, ale wyłącznik też wtedy zjeżdża za nisko.
  • #4 (odp. na #3) Marek Potocki (2022-04-19 19:18:26)
    Poszukam recepty, na razie zrobiłem tak na szybko, żeby dało się obejrzeć.
  • #5 (odp. na #4) Gerson (2022-04-19 21:10:42)
    Faktycznie o wiele łatwiej idzie nawigacja z unieruchomioną mapką z prawej strony.
    Myślę, że sytuacja się zdecydowanie rozjaśni, jak rozbijemy ten obiekt na cztery osobne (o czym już dyskutowaliśmy w obiekcie Szczecin Port Centralny) czyli na:
    Szczecin Port Centralny SPA - bocznice,
    Szczecin Port Centralny SPB - bocznice,
    Szczecin Port Centralny SPC - bocznice i
    Szczecin Port Centralny SPD - bocznice.
    Panie Marku może warto na próbę utworzyć obiekt np. "Szczecin Port Centralny SPD - bocznice", a ja spróbuję poprzerzucać obiekty, które powinny się w nim znaleźć i zobaczymy jak to wyjdzie?
  • #6 (odp. na #5) wasiukibic (2022-04-19 21:31:42)
    Czy jest sens rozbijania np: bocznica bazy paliw Orlen Paliwa - 6 osobnych obiektów, bocznica do PKP Cargotor - 5 osobnych obiektów, lokomotywownia SPC - 4 osobne obiekty?
  • #7 subsens (2022-04-19 22:43:02)
    Panie Marku, bądź Pan menedżer :). Powstaje ambitny projekt, być może wzorcowy. Rzetelność, pracowitość i skrupulatność nie powinna być hamowana. Ambasador jakiegokolwiek obiektu nie może obawiać się barier, poza określonymi przez Ciebie obiektywnymi ograniczeniami technicznymi. Więcej: powinien w pewnych granicach móc samodzielnie ocenić potrzeby i dobrać rozwiązania. A za tymi, które są proponowane (i z powodzeniem wdrażane), optuje dwóch ludzi zorientowanych w temacie. Nie w każdym użytkowniku drzemie duch Barnimów, i nie każda szansa ma cechy komety. Szczecin ma farta, my poniekąd też - tak to trzeba widzieć.
    Argumentów jest wiele, różnych. Z zachowaniem oczywistych proporcji np. casus Torunia.
  • #8 (odp. na #6) Gerson (2022-04-20 08:34:46)
    Po czasie stwierdzam, że masz rację. Powinniśmy to poprawić, jedna lokalizacja = jeden obiekt. To też powinno poprawić czytelność tej mapki i poszczególnych jej obiektów.
  • #9 Pogodno (2022-04-20 10:28:17)
    Szanowni Państwo, brniecie w bardzo niebezpieczne klimaty! Czyli, chcecie coś znormalizować i coś tam wrzucić w jakieś ramy. Niestety ale w tematach/klimatach Szczecina, czegokolwiek dotyczy, jest to nie możliwe. Wywołacie jedynie problem i bezsensowne dysputy! Pozostawcie temat Szczecin Port Centralny jako całość, koniec i basta! Oczywiście to wy jesteście kierownikami tej szatni i nikt wam nic nie zrobi, ale ściągacie na swoje głowy..upsss serwery kłopoty i góralską muzykę :) Szczecin to cudowne miasto, tylko lwia część mieszkańców to stan umysłu! OK, możecie zrobić podziały na te czy inne tory bocznice czy inne nastawnie ale to początek ogromnego konfliktu i przeróżnych wywodów tych co " lepiej wiedzą" !
  • #10 (odp. na #7) wasiukibic (2022-04-20 20:37:28)
    Rozumiem, że zgłaszasz się na ochotnika, bo zdajesz sobie sprawę, aby to wszystko ogarnąć jest potrzebna osoba doskonale orientująca się w miejscowych realiach?
  • #11 (odp. na #8) subsens (2022-04-20 20:47:15)
    Szkoda. Niektóre z torów zapewne leżą w śladzie (tzn. przenoszą tradycje) bocznic, które pojedynczo i osobno docierały do konkretnych podmiotów gospodarujących w porcie przed 1945. Można by kiedyś pododawać chociaż wzmianki w opisach, co będzie trudniejsze po scaleniu zgodnie z obecnym porządkiem właścicielskim. Co oznacza w praktyce hasło 'jedna lokalizacja - jeden obiekt'?

    Secundo. Czy ten obiekt liniowy: https://www.bazakole… ma szansę przy okazji porządków zaistnieć na mapie? Czy jakaś jego część ma dziś status bocznicy PKP Cargo?
  • #12 (odp. na #10) subsens (2022-04-20 20:51:12)
    Trzeci ochotnik to nawet nieco gorzej, niż szósta kucharka. Osoby już są, OIDP, dwie. Wystarczy im nie przeszkadzać.

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...