OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Wleń

Ostatnia zmiana: 2020-10-07

<== | Galeria | ==>
Data: 2020-08-25
Autor: Michal__TG
Napisz e-mail
Zamieszczono: 2020-09-11

Galeria użytkownika Michal__TG

Wleń, widok w stronę Żagania.

Licencja: Można wykorzystać poza serwisem 'bazakolejowa.pl' tylko do celów niekomercyjnych z podaniem źródła i autora [?]

Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia.

Zaproponuj tagi

Podobiekty:

Dodaj podobiekty
Odsłon : 366
: 4

Zaloguj się by móc zagłosować.

Obiekty:

Komentarze:

  • #1 ACdVL (Andrzej) (2020-09-11 10:48:06)
    Pytanie z pozoru poza tematem: kiedy zamontowano te supernowe latarnie? Bo dziwno mi, że lampy wymieniono przy permanentnym tutaj braku jakiegokolwiek większego pojazdu szynowego. Lampy świecą - podróżnych brak - gdzie tu sens, logika? Chyba że założono je z perspektywą powrotu tu kolei - wtedy pierwszą część zdania mogą Koledzy uważać za nieaktualną.
  • #2 (odp. na #1) wasiukibic (2020-09-11 19:10:15)
    Po zdjęciach widać, że na przełomie 2015 i 2016 roku, a więc gdy ograniczenia prędkości na linii sięgały 10 km/h, a groźba całkowitego zamknięcia z uwagi na stan techniczny, niemalże pewna. Ale to jest PLK; teraz nowoczesne latarnie stoją sobie nieużywane przy opustoszałych peronach. Brawo.
  • #3 (odp. na #2) ACdVL (Andrzej) (2020-09-11 20:33:57)
    No tak. A w niektórych miejscach - na przykład na trasie Jabłonowo - Toruń - wciąż jeszcze są stare latarnie, gdzie ruch jest praktycznie dość częsty. Mówiłem już wielokrotnie, że te nowoczesne latarenki bardzo moją osobę drażnią! A tu ludzi i kolei brak! Ale tak jak rzekłeś - to nasze realia. Aż sobie przypominam (to też pozornie poza tematem, ale jak się wgłębić, to pewne podobieństwo jest - traktowanie po macoszemu się zwie) traktowanie po 89' roku, a szczególnie po 99' roku polskiego lotnika - kosmonautę, szanownego pana generała, ale nie będę się wgłębiał, choć wiedzę mam. Chcę tylko powiedzieć - że traktowanie po macoszemu to u nas codzienność - chodzi i o ważnych dla kraju ludzi, i o przemysł, o transport.. A chętnych do dyskusji zachęcam do kontaktu na priv - bo wątku tu nie będę rozwijał. Pozdrawiam serdecznie. Jeszcze jedno - w podziękowaniu za odpowiedź sugeruję, aby nadal uważać pierwszą część mej wypowiedzi za aktualną :), niestety.
  • #4 (odp. na #3) wasiukibic (2020-09-11 21:18:12)
    283 była systematycznie dojeżdżana przez ćwierć wieku, aż w końcu musiało się stać to, co nieuniknione. Teraz oczywiście za błędy państwowych firm ma zapłacić UMWD i wydać kupę kasy na remont, mimo że to powinno zostać zrobione z kasy z kolejowego programu utrzymaniowego. Później jakaś łajza ma czelność pruć się do KD, że nie chciały niszczyć taboru na zdezelowanych torach. A te latarnie to tylko truskawka na torcie głupoty i olewatorstwa, wpierw PKP, później PLK. Na Berlince w okolicach Lubska też przed likwidacją ruchu zrobiono remont torowiska, i o: https://www.bazakole… skorzystali złomiarze.

[Dodaj nowy komentarz]

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj treści nie mogą być odbierane jako oficjalne stanowsko administratorów strony w jakiejkolwiek kwestii.
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Zgłoś redakcji uwagi do pliku | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Stacja kolejowa Wleń

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...