OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Piła Główna – Ustka (405)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2021-05-07 (historia)

Historia linii » [Link bezpośredni]

data odcinek zdarzenie uwagi
1878-10-01 Szczecinek - Ustka Otwarcie linii
ruch towarowy; ruch pasażerski: regularny; torów: jeden; prześwit: 1435 mm;
1879-05-15 Zawada - Szczecinek Otwarcie linii
ruch towarowy; ruch pasażerski: regularny; torów: jeden; prześwit: 1435 mm;
1879-05-15 Piła PŁB - Piła Północ Otwarcie linii
ruch towarowy; ruch pasażerski: regularny; torów: jeden; prześwit: 1435 mm;
po 1879 Piła Główna - Piła PŁB Otwarcie dla ruchu
ruch pasażerski: regularny;
1953 Piła Północ - Zawada Otwarcie linii
ruch towarowy; ruch pasażerski: regularny; torów: jeden; prześwit: 1435 mm;
Korekta przebiegu
1989-12-30 Piła Główna - Szczecinek Elektryfikacja/zmiana systemu zasilania
system zasilania: 3000V DC;
1990-06-30 Słupsk - Ustka Elektryfikacja/zmiana systemu zasilania
system zasilania: 3000V DC;
przed 2015 Słupsk - Ustka Zamknięcie dla ruchu
ruch towarowy;
przed 2015 Słupsk - Ustka Otwarcie dla ruchu
ruch pasażerski: sezonowy;
2017-07-03 Miastko - Słupsk Linia nieprzejezdna/remont
Remont kapitalny odcinka, ruch ZKA.
2019-07-06 Miastko - Słupsk Przywrócenie przejezdności
2019-12-15 Ustka - Ustka Uroczysko Otwarcie linii
ruch pasażerski: regularny; torów: jeden; prześwit: 1435 mm; system zasilania: 3000V DC;
2019-12-15 Słupsk - Ustka Otwarcie dla ruchu
ruch pasażerski: regularny;

Historia numeracji » [Link bezpośredni]

data odcinek numer uwagi
1985 Piła Główna - Ustka 405

Rozkłady jazdy » [Link bezpośredni]

1903 – 1954 »
1954 – 1964 »
1965 – 1984 »
1985 – 2006 »
2007 – 2011 »