OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Legnica – Pobiedna (– Jindřichovice pod Smrkem) (284/317) - odwiedziny

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2020-04-16 (kilometraż)

Obiekt odwiedzili:

  • pomiędzy 1980-06-20 a 1993-02-28: [Legnica - Lwówek Śląski] Jacek Zaborowski. Sposób zaliczenia: Pociąg planowy. Napisz e-mail
  • 1995-08-10 (???): [Legnica - Złotoryja] Michał Segit. Sposób zaliczenia: Pociąg planowy. Napisz e-mail Zastępcza Komunikacja Autobusowa (klasyczny Autosan)
  • 2008-06-10: [Legnica - Jerzmanice-Zdrój] Bartłomiej Przybylski. Sposób zaliczenia: Pociąg planowy. Napisz e-mail
  • 2009-08-16: [Legnica - Jerzmanice-Zdrój] Jędrzej Nowak. Sposób zaliczenia: Pociąg planowy. Napisz e-mail
  • po 2012-01-30: [Legnica - Jerzmanice-Zdrój] Patryk Starzyński. Sposób zaliczenia: Pociąg planowy. Napisz e-mail
  • 2016-10-29: [Legnica - Jerzmanice-Zdrój] Łukasz Musiał. Sposób zaliczenia: Pociąg specjalny. Napisz e-mail
  • po 2016-10-29: [Legnica - Jerzmanice-Zdrój] Anna Gumułczyńska. Sposób zaliczenia: Pociąg specjalny. Napisz e-mail
  • przed 2017: [Legnica - Jerzmanice-Zdrój] Bartosz Białkowski. Sposób zaliczenia: Pociąg planowy. Napisz e-mail
  • 2017-04-22: [Legnica - Pawłowice Małe] Marcin Sabaj. Sposób zaliczenia: Pociąg specjalny. Napisz e-mail Dolnośląskie Zakamarki IV
  • 2017-05-03: [Legnica - Jerzmanice-Zdrój] E.S.. Sposób zaliczenia: Pociąg specjalny. Napisz e-mail TurKol "Nostalgia"
  • 2018-06-30: [Legnica - Pawłowice Małe] Dominik Kucharek. Sposób zaliczenia: Pociąg specjalny. Napisz e-mail
  • przed 2018-08-26: [Legnica - Jerzmanice-Zdrój] Albert Rzeczycki. Sposób zaliczenia: Pociąg specjalny. Napisz e-mail
  • 2021-04-01: [Gryfów Śląski - Mirsk] Emil Sawicki. Sposób zaliczenia: Inne. Napisz e-mail pieszo
  • przed 2021-04-01 (???): [Złotoryja - Lwówek Śląski] Emil Sawicki. Sposób zaliczenia: Inne. Napisz e-mail pieszo
  • 2021-09-20: [Pobiedna - Jindřichovice pod Smrkem] Paweł Rup. Sposób zaliczenia: Inne. Napisz e-mail Rowerem po starotorzu
  • 2021-09-21: [Mirsk - Pobiedna] Paweł Rup. Sposób zaliczenia: Inne. Napisz e-mail Rowerem po starotorzu a gdzie się nie dało to jak najbliżej obok.

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

  • #1 Łukasz Kiąca (2017-08-28 08:14:54)
    Film z dnia 19.07.2015 r. z przejazdu pociąg specjalny do Złotoryi i kopalni bazaltu w Wilkowie
    https://www.youtube.…
  • #2 Marek Potocki (2019-02-01 13:28:40)
    http://lwowecki.info…
    "Rewitalizacja linii kolejowej nr 283 z Jeleniej Góry do Lwówka Śląskiego i 284 z Jerzmanic Zdroju do Lwówka Śląskiego ma kosztować 65 mln zł."
    60 kilometrów linii pod ruch pasażerski z obiektami inżynieryjnymi, (z czego do prawie połowa trasy właściwie do zbudowania od nowa). Da się zrobić za te pieniądze?
  • #3 (odp. na #2) djSon (2019-02-01 13:35:31)
    Pewnie, że tak. Tyle też powinny kosztować mniejsze modernizacje linii kolejowych, jak kiedyś. Wiem, był poruszany temat tego, ale raczej ciężkich sprzętów torowych do moderny linii lokalnej lub drugorzędowej do ok. 70-80 km/h nie trzeba. Nawet była ostatnio modernizacja którejś linii, przeprowadzona przez MON. Też tania, 22 km za 42 mln złotych.
  • #4 (odp. na #3) Stanisław Pikul (2019-02-01 14:01:27)
    To z Jankowej Żagańskiej do Przewozu z tym że w standardzie bocznicy - żadnej infrastruktury umożliwiającej obsługę pasażerów i prędkość maksymalna nie większa niż 60 km/h. :(
  • #5 (odp. na #4) wasiukibic (2019-02-01 19:59:22)
    Ale co tu porównywać bocznicę wojskową do Potoku, która biegnie w nizinnym terenie bez większych obiektów inżynieryjnych gdzie na samej lwóweckiej są 3 tunele, 4 mosty (z czego jeden naprawdę konkretny), wiadukt, a dalej do Złotoryi kolejne 4 mosty, że o murach oporowych już nie wspomnę. Po drodze, koło Jerzmanic, torowisko wręcz wisi w powietrzu. Co oni zrobią za te 65 baniek, jak remont kolosa nad Jeziorem Pilchowickim wsiorbie minimum 5? PLK wyliczyło koszty remontu całego ciągu na około 120 melonów i ta kwota jest moim zdaniem bliższa prawdy. Chyba, że zrobimy jakąś biedę, ze stałymi ograniczeniami prędkości, to może się uda.
  • #6 Stawiski Z (2021-02-13 23:24:56)
    Jestem za rewitalizacją całego tego wycieczkowego, turystycznego, pięknego odcinka linii kolejowej Legnica - Jindřichovice pod Smrkem. (...)

[Dodaj nowy komentarz]

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj treści nie mogą być odbierane jako oficjalne stanowsko administratorów strony w jakiejkolwiek kwestii.
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Legnica – Pobiedna (– Jindřichovice pod Smrkem) (284/317)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...