OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Tuchola – Koronowo (241)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2020-06-04 (opisy)

<== | Galeria | ==>
Data: 2020-05-28
Autor: Rafał Wąsowicz
Napisz e-mail
Odcinek Tuchola – Koronowo
Zamieszczono: 2020-05-28

Galeria użytkownika

Materiał prasowy o możliwym uruchomieniu weekendowych połączeń z Koronowa do Ustki w przyszłym, 2021 roku.

Licencja: Można wykorzystać poza serwisem 'bazakolejowa.pl' tylko do celów niekomercyjnych z podaniem źródła i autora [?]

Tagi: materiały prasowe, pocztówki, kadry filmowe.

Zaproponuj tagi

Podobiekty:

Dodaj podobiekty
Odsłon : 272
: 12

Zaloguj się by móc zagłosować.

Obiekty:

Komentarze:

[pokaż/ukryj starsze ⇅]

  • #3 Myśliciel (2020-05-29 21:16:54)
    Bez urazy ale czy wpierw połączenie linią 241 na której albo obowiązuje 0 km/h lub jakaś bardzo niska prędkość, potem kazanoby przesiadać się w Tucholi do Chojnic, potem znów z Chojnic do Szczecinka, potem ze Szczecinka do Słupska i na końcu jeszcze z Słupska do Ustki?! Po liniach gdzie nie występuje za duża prędkość, przystanków osobowych jest pełno i w dodatku te pełno przesiadek? Nieco obawiam się, że nawet najwytrwalszy miłośnik kolei miałby problem z realizacją takiej trasy i czy przejazd Tam byłby wykonalny w trakcie jednego dnia. Poza tym mało co jest skomunikowane w Chojnicach z pociągiem do Szczecinka. A Arriva puszcza bezpośredni przyspieszony pociąg do Helu z Bydgoszczy w sezonie wakacyjnym.
  • #4 wasiukibic (2020-05-29 22:24:59)
    Dla mających wątpliwości, kierujemy się tym:
    https://poradnikprze…
    "Dozwolony użytek jest kompromisem pomiędzy interesami właściciela autorskich praw majątkowych a interesami społeczeństwa. Aby mówić o jakimkolwiek rozwoju (nie tylko kulturowym, ale też technologicznym czy gospodarczym lub społecznym), potrzebny jest dostęp do wiedzy. Ze względu więc na interes publiczny oraz osobisty, społeczeństwo dzięki dozwolonemu użytkowi ma zagwarantowany szybki i szeroki dostęp do nauki, edukacji, informacji oraz wszelkiego rodzaju dóbr kultury. Gdyby została przyjęta bezgraniczna ochrona utworów, zakres swobody twórczej zostałby w sposób istotny zawężony (np. nie byłyby dozwolone parodie czy wykorzystanie cytatu)."
  • #5 Rafał Wąsowicz (2020-05-30 01:26:52)
    Połączenie ma być bezpośrednie Koronowo - Ustka. Obecnie Polregio pracuje nad połączeniem. Co do relacji pociągów o których pisze Myśliciel to one są teraz i fakt nie ma skomunikowań, ale to jest teraz a artykuł i projekt jest na wakacje 2021r. Dodatkowo PLK ma rok aby dostosować szlak do prędkości większej jak 0 km/h. Kwestia Arrivy została już rozwiązana. Jesteśmy po rozmowach i z ich strony jest pełna współpraca co do wymiany kilometrów pomiędzy nimi, a Polregio albo połączenia ich pojazdu na odcinku Tl-Ch. Ostateczna kwestia będzie ustalona w późniejszym czasie.
  • #6 Myśliciel (2020-05-30 08:32:43)
    Ten artykuł to chyba sen jakiegoś miłośnika kolei a nie realia. Jak autor wyobraża sobie przejazd żółwim tempem po linii 241 i dalszy dojazd do Ustki na 10:30 a potem powrót z niej o 18:30? Jestem ciekawy szczegółów ale to przecież już wiadomo, że to nie realne.
  • #7 ... (2020-05-30 16:28:21)
    SA 138, autobus szynowy należący do samorządu województwa Pomorskiego. Połączenie obsługiwane codziennie połączenia łączące Gdynię i Gdańsk miałoby zostać wysłane do sąsiedniego województwa, na zdewastowaną, zaniedbaną linię. Nie wierze w to co czytam w tym artykule!
  • #8 ... (2020-05-30 23:53:37)
    Masz świadomość że od 13.12.2020 nie ma pewności, że Arriva będzie realizować dalej przewozy bo nowy przetarg jest na przewozy na liniach niezelektryfikowanych.
  • #9 Rafał Wąsowicz (2020-05-31 00:02:03)
    Proponuję wybrać się na linię 241, a potem pisać czy jest zaniedbana.
  • #10 ... (2020-05-31 00:09:53)
    Skoro jest 0 km/h to o czymś świadczy.
  • #11 Rafał Wąsowicz (2020-05-31 00:21:24)
    0 km/h jest prędkością obligatoryjną na każdej nieczynnej linii.
  • #12 (odp. na #7) Dariusz Wenta (2020-06-01 19:41:49)
    By obsłużyć bieżące okrojone połączenia i wykonać przeglądy na poziomie P3 w POLREGIO już brakuje taboru. Dorzucić należy dalej problem wyjących PES w POLREGIO, bo PKP SKM sobie z problemem poradziła. A gdzie tu jeszcze na wakacje wytrzasnąć SA138 ?? Ambitny plan. Prędzej wrócą połączenia na linii 256 niż 241.

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Zgłoś redakcji uwagi do pliku |Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Linia kolejowa Tuchola – Koronowo (241)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...