Linia Malbork – Braniewo – (Мамоново) (204/597)
Ostatnia zmiana: 2021-05-21 (przebieg)
Wyślij nowe pliki »
Zdjęcia publikowane w tym serwisie w większości otrzymujemy od internautów i zakładamy, że mają oni prawo do ich przesyłania. Jeżeli trafisz na materiały naruszające Twoim zdaniem czyjeś prawa autorskie, skontaktuj się z nami (adres w stopce).
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
- #1 wasiukibic (2019-04-23 10:21:25)
-
#2
Hymmm...
(2021-02-18 15:38:53)
Takie 2 uwagi:
1) tor leży na wysokości 4 m poniżej poziomu morza = Powinno być POWYŻEJ poziomu morza.
2) Nie jestem 100% pewien, ale na Półwyspie Helskim tory są chyba niżej. -
#3
(odp. na #2)
Paweł Skup
(2021-02-18 21:08:08)
Wątpliwości zasadne, ale doprecyzuję (GUGiK, Układ 1965):
Raczki Elbląskie leżą w depresji od ok. -0,1 do -1 m (słynne -1,8 m to rekord w jednym miejscu). Tor biegnie tam po nasypie 1-3 m. W przykładowym miejscu, gdzie dochodzi starotorze z Myślic: depresja -0,6, nasyp 1,4. Wychodzi ok. 1 m npm., a więc w tych kategoriach sporo niżej niż na Półwyspie Helskim (Hel, przy przejeździe: 1,8 m + nasyp 3,0; Jastarnia 2,5; Kuźnica: 2...) -
#4
(odp. na #3)
subsens
(2021-11-06 13:18:46)
Raczki Elbląskie leżą w depresji z powodu zapomnienia. Gdyby nie one, nie byłby możliwy zjazd na Miłomłyn.
-
#5
RK
(2022-05-04 11:26:41)
Czy na chwilę obecną, biorąc pod uwagę wydarzenia polityczne, sankcje gospodarcze i faktyczną lądową blokadę obwodu Kaliningradzkiego odbywa się jakikolwiek ruch towarowy (zarówno po torach normalnych jak i szerokich) na przejściach w Braniewie i w Skandawie? Jeśli nie, można byłoby zaktualizować status tych linii.
[Dodaj nowy komentarz]
Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj treści nie mogą być odbierane
jako oficjalne stanowsko administratorów strony w jakiejkolwiek kwestii.
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla
wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy
(moderację) bez podania przyczyny.
Linia kolejowa Malbork – Braniewo – (Мамоново) (204/597)