OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Odsłon : 20
Rudna Gwizdanów
data: 2019-03-17;
Zdemontowano tory nr 4, 6 i 8, wiatę na peronie 1 oraz część jego nawierzchni. Widok w kierunku północnym (Głogów, Huta Miedzi Cedynia).
Tagi: budowy/remonty/rozbiórki; perony/rampy/place/zadaszenia

Stacja: Rudna Gwizdanów

Odsłon : 31
Rudna Gwizdanów
data: 2019-03-17;
Zdemontowano tory nr 4, 6 i 8, wiatę na peronie 1 oraz część jego nawierzchni. Widok w kierunku południowym (Ścinawa, Lubin, kiedyś Polkowice).
Tagi: budowy/remonty/rozbiórki; perony/rampy/place/zadaszenia

Stacja: Rudna Gwizdanów

Odsłon : 16
data: 2019-03-17;
Przęsła nurtowe mostów na Starą Odrą. Na pierwszym planie używana nitka niosąca tor nr 2, za nią nieczynna nitka w ciągu zamkniętego toru nr 1. Widok w kierunku wschodnim; w prawo stacja Głogów, w lewo Odrzycko.

Odsłon : 15
data: 2019-03-17;
Przęsła nurtowe mostów na Starą Odrą. Na pierwszym planie nieczynna nitka w ciągu zamkniętego toru nr 1. Za nią używana nitka niosąca tor nr 2. Widok w kierunku zachodnim; w lewo stacja Głogów, w prawo Odrzycko.

Odsłon : 21
data: 2019-03-17;
14 przy rozebranym już tradytorze. Na pierwszym planie przejazd kolejowy przez drogą biegnącą do tej budowli. Z prawej nieczynny i nieprzejezdny tor nr 1, na którym wysypano pryzmę tłucznia. Z lewej używany tor nr 2. Widok w kierunku północno-wschodnim (Odrzycko).
Tagi: przejazdy i przejścia naziemne (drogowe); szlak (trasa)/pojedyncze tory

Odsłon : 13
data: 2019-03-17;
Niewiele pozostało z głogowskiego tradytora. Na pierwszym planie nieczynny tor nr 1, za nim używany tor nr 2. Widok w kierunku północno-wschodnim (Odrzycko).
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne; szlak (trasa)/pojedyncze tory

Odsłon : 19
data: 2019-03-17;
14 przy rozebranym już tradytorze. W tle wjazd na mosty nad Starą Odrą. Tor nr 1 nieprzejezdny, ułożono na nim pryzmę tłucznia. Widok w kierunku południowo-zachodnim (mosty na Odrą, stacja Głogów).
Tagi: szlak (trasa)/pojedyncze tory

Odsłon : 22
data: 2019-03-17;
Pozostałości po stacji w Grodźcu Małym. Czynny jest jedynie środkowy tor (nr 2) należący do linii 14, po którym odbywa się niewielki ruch towarowy. Z lewej strony ostatni fragment rozebranego toru do Lipinki Głogowskiej (Sławy), z prawej strony nieczynny od ponad 25 lat tor nr 1 linii 14. Widok w kierunku północno-zachodnim (perony).
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne

Odsłon : 15
data: 2019-03-17;
Wiadukt drogowy w ciągu DW 321, niedawno wyremontowany. Z prawej strony przerwany, nieczynny od ponad 25 lat tor nr 1, na którym zgromadzono pryzmę tłucznia. Z lewej strony czynny tor nr 2, po którym odbywa się obecnie niewielki ruch towarowy. Widok w kierunku północno-zachodnim (perony).
Tagi: budowy/remonty/rozbiórki; mosty/wiadukty/estakady/przepusty; pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne; szlak (trasa)/pojedyncze tory

Odsłon : 23
data: 2019-03-17;
Wiadukt drogowy w ciągu DW 321, niedawno wyremontowany. Z lewej strony przerwany, nieczynny od ponad 25 lat tor nr 1, na którym zgromadzono pryzmę tłucznia. Z prawej strony czynny tor nr 2, po którym odbywa się obecnie niewielki ruch towarowy. Widok w kierunku południowo-wschodnim - Odrzycko (Głogów).

Odsłon : 51
data: 2019-03-17;
Wjazd do Grodźca Małego od strony Odrzycka (Głogowa). Na nieprzejezdnym torze nr 1 zgromadzono pryzmę tłucznia, pewnikiem na remont wciąż czynnego toru nr 2, którym odbywa się niewielki ruch towarowy. Na drugim planie widoczny odcięty od sieci tor do Lipinki Głogowskiej (Sławy), który dalej jest już całkowicie rozebrany. Widok z wiaduktu drogowego w ciągu DW 321 w kierunku północno-zachodnim (perony).
Tagi: budowy/remonty/rozbiórki; pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne; szlak (trasa)/pojedyncze tory

Odsłon : 17
data: 2019-03-17;
Wyjazd z Grodźca Małego do Odrzycka (Głogowa). Tor nr 1 nieprzejezdny, przerwany; niewielki ruch towarowy odbywa się torem nr 2. Widok z wiaduktu drogowego w ciągu DW 321 w kierunku południowo-wschodnim.

Odsłon : 70
data: 2019-03-17;
Starotorze po bezmyślnie zniszczonej linii kolejowej przed stacją w Sławie, we wschodniej części miasteczka. Widok z wiaduktu w ciągu ul. Henryka Pobożnego w kierunku północno-zachodnim. Z lewej strony przebiega droga wojewódzka, zatłoczona wszelkimi pojazdami mimo dnia wolnego. Obecnie nie ma dla niej żadnej alternatywy "dzięki" jakże mądrej i światłej decyzji odcięcia miasteczka od sieci kolejowej - pogratulować wizjonerstwa. Gdyby Sława leżała jeszcze w województwie dolnośląskim lub wielkopolskim, być może jeszcze byłaby iskierka nadziei dla odbudowy linii. W lubuskim możemy liczyć jedynie na to, że kiedyś pojedziemy tędy rowerem…

Odsłon : 42
data: 2019-03-17;
Starotorze po bezmyślnie zniszczonej linii kolejowej przed stacją w Sławie, we wschodniej części miasteczka. Widok z wiaduktu w ciągu ul. Henryka Pobożnego w kierunku południowo-wschodnim (Lipinka Głogowska). W tle widoczny wiadukt drogowy w ciągu polnej drogi, na której przebiega ścieżka rowerowa.

Odsłon : 43
data: 2019-03-17;
Wiadukt drogowy w ciągu ul. Henryka Pobożnego przed stacją w Sławie, we wschodniej części miasteczka. Widok w kierunku południowo-wschodnim (Lipinka Głogowska). W tle widoczny wiadukt drogowy w ciągu polnej drogi, na której przebiega ścieżka rowerowa.
Tagi: mosty/wiadukty/estakady/przepusty; pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne

Odsłon : 42
data: 2019-03-17;
Wiadukt drogowy w ciągu ul. Henryka Pobożnego przed stacją w Sławie, we wschodniej części miasteczka. Widok w kierunku północno-zachodnim.

Odsłon : 44
data: 2019-03-17;
Wiadukt drogowy w ciągu ul. Henryka Pobożnego przed stacją w Sławie, we wschodniej części miasteczka. Widok w kierunku wschodnim; w lewo stacja w Sławie, w prawo Lipinka Głogowska.

Odsłon : 30
data: 2019-03-17;
Wiadukt drogowy w ciągu polnej drogi przed stacją w Sławie, we wschodniej części miasteczka. Przebiega tędy ścieżka rowerowa, którą można dojechać do okolicznych wiosek. Widok w kierunku wschodnim; w lewo stacja w Sławie, w prawo Lipinka Głogowska.

Odsłon : 27
data: 2019-03-17;
Wiadukt drogowy w ciągu polnej drogi przed stacją w Sławie, we wschodniej części miasteczka. W okolicach budowli pozostawione przez totalnych debili i syfiarzy sterty śmieci, stanowiące "wspaniałą" wizytówkę powitalną na wjeździe do tej turystycznej miejscowości - na wiadukcie przebiega uczęszczany szlak rowerowy… Widok w kierunku południowo-wschodnim (Lipinka Głogowska).

Odsłon : 24
data: 2019-03-17;
Wiadukt drogowy w ciągu polnej drogi przed stacją w Sławie, we wschodniej części miasteczka. Widok w kierunku północno-zachodnim. W tle widoczny wiadukt drogowy w ciągu ul. Henryka Pobożnego.

Odsłon : 27
data: 2019-03-17;
Starotorze po bezmyślnie zniszczonej linii kolejowej przed stacją w Sławie, we wschodniej części miasteczka. Widok z wiaduktu w ciągu polnej drogi w kierunku południowo-wschodnim (Lipinka Głogowska).

Odsłon : 44
data: 2019-03-17;
Starotorze po bezmyślnie zniszczonej linii kolejowej przed stacją w Sławie, we wschodniej części miasteczka, pomiędzy wiaduktami drogowymi. Widok z wiaduktu w ciągu polnej drogi w kierunku północno-zachodnim. W tle widoczny wiadukt drogowy w ciągu ul. Henryka Pobożnego.

Odsłon : 132
data: 2017-09-16;
Semafor wjazdowy od strony Odrzycka na czynnej nitce linii 14. Z lewej strony zarośnięta, nieczynna od początku lat 90. nitka południowa. W tle mosty nad Odrą. Widok w kierunku południowo-zachodnim (perony).
Tagi: sygnalizacja/słupki/znaki itp.; szlak (trasa)/pojedyncze tory

Odsłon : 98
data: 2019-03-17;
Głogowskie kolosy - przęsła nurtowe mostu nad Odrą. Na przodzie młodsza, używana obecnie nitka; za nią starsza, nieczynna. Widok w kierunku południowo-wschodnim z ostrogi na Odrze. W lewo Odrzycko i most nad Starą Odrą; w prawo perony.

Odsłon : 91
data: 2019-03-17;
"Trzeba nam zawsze w górę iść, choć nieraz nęka życie. A jeśli w końcu przyjdzie paść - to zawsze paść na szczycie". Głogowskie kolosy - przęsła nurtowe mostu nad Odrą. Z prawej starsza, nieużywana nitka; z lewej młodsza, po której aktualnie prowadzony jest ruch pociągów na linii 14. Widok w kierunku północno-wschodnim (Odrzycko i most nad Starą Odrą). Serdeczne podziękowania dla miejscowego ziomeczka, który pomógł autorowi zdjęcia przyfilować, czy nie zbliża się niechciane towarzystwo.

Odsłon : 90
data: 2019-03-17;
Głogowskie kolosy - przęsła nurtowe mostu nad Odrą. Z lewej starsza, nieużywana nitka; z prawej młodsza, po której aktualnie prowadzony jest ruch pociągów na linii 14. Widok w kierunku południowo-zachodnim (perony).

Odsłon : 202
data: 2019-03-17;
Głogowskie mosty na Odrą. Z prawej starsza, nieużywana nitka; z lewej młodsza, po której aktualnie prowadzony jest ruch pociągów na linii 14. W tle wieża głogowskiej kolegiaty i semafor wjazdowy na stację. Widok w kierunku północno-wschodnim (Odrzycko i most nad Starą Odrą).

Odsłon : 98
data: 2019-03-17;
Głogowskie mosty na Odrą. Z lewej starsza, nieużywana nitka; z prawej młodsza, po której aktualnie prowadzony jest ruch pociągów na linii 14. Widok w kierunku południowo-zachodnim (perony).

Odsłon : 64
Rudna Miasto
data: 2019-02-23;
Opuszczony i zdewastowany budynek pokolejowy, położony przy placu ładunkowym na północ od budynku dworca. Widok w kierunku zachodnim.
Tagi: budynki towarzyszące (inne); pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne

Stacja: Rudna Miasto

Odsłon : 87
Rudna Miasto
data: 2019-02-23;
Wjazd na perony od strony Rudnej Gwizdanowa. Z prawej strony peron obsługujący pociągi do Lubina (Legnicy), z lewej (w tle) perony Nadodrzanki. Widok w kierunku południowo-zachodnim.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia

Stacja: Rudna Miasto

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...