OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Galeria zdjęć użytkownika wasiukibic

Sortuj wg od:
data: 2018-12-01;
Przejazd kolejowy na szosie łączącej Tymową z Chełmkiem Wołowskim, a dokładniej kolonią tej drugiej wsi. W lewo odbija brukowana droga dojazdowa do dworca. Widok w kierunku południowym (w prawo Rudna Gwizdanów, w lewo perony).

data: 2018-12-01;
Przejazd kolejowy na szosie łączącej Tymową z Chełmkiem Wołowskim, a dokładniej kolonią tej drugiej wsi. Widok w kierunku północnym (w lewo Rudna Gwizdanów, w prawo perony).

data: 2018-12-01;
Dojazd do dworca od strony szosy łączącej Tymową z Kolonią Chełmek Wołowski. Widok w kierunku południowo-wschodnim (perony).
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne; inne

Odsłon : 1
data: 2018-12-01;
Widok na perony i budynek dworca od strony wjazdu z Rudnej Gwizdanowa w kierunku południowo-wschodnim (Ścinawa).
Tagi: infrastruktura torowa/rozjazdy/równie stacyjne; perony/rampy/place/zadaszenia

data: 2018-12-01;
Budynek dworca w Chełmku Wołowskim, mieszczący także nastawnię dysponującą. Widok w kierunku północno-wschodnim.
Tagi: budynki dworcowe; perony/rampy/place/zadaszenia

Odsłon : 1
data: 2018-12-01;
Budynek dworca oraz magazyn towarowy w Chełmku Wołowskim. Widok w kierunku północnym.
Tagi: budynki dworcowe; perony/rampy/place/zadaszenia

Odsłon : 18
data: 2018-12-01;
Wyjazd w kierunku północno-zachodnim (Rudna Gwizdanów).
Tagi: szlak (trasa)/pojedyncze tory

data: 2018-12-01;
Semafory wjazdowe od strony stacji Rudna Gwizdanów. Widok w kierunku południowo-wschodnim.
Tagi: sygnalizacja/słupki/znaki itp.; szlak (trasa)/pojedyncze tory

data: 2018-12-01;
Opuszczona rampa ładunkowa położona opodal budynku dworca (w tle), do której biegł rozebrany obecnie tor. Z lewej strony tory biegnące przy krawędziach peronowych. Widok w kierunku północno-zachodnim (Rudna Gwizdanów).

data: 2018-12-01;
Budynek dworca i magazyn. Widok od strony podjazdu w kierunku północno-zachodnim (Rudna Gwizdanów).
Tagi: budynki dworcowe; budynki towarzyszące (inne)

Odsłon : 23
data: 2018-12-01;
Opuszczona rampa ładunkowa położona opodal budynku dworca, do której biegł rozebrany obecnie tor. Z prawej strony tory biegnące przy krawędziach peronowych. Widok w kierunku południowo-wschodnim (Ścinawa).
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia; pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne; szlak (trasa)/pojedyncze tory

Odsłon : 9
data: 2018-12-01;
Starotorze po torze ładunkowym. Z lewej strony plac ładunkowy i tory Nadodrzanki. W tle stoi budynek dworca. Widok w kierunku północno-zachodnim (Rudna Gwizdanów).
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne

Odsłon : 27
data: 2018-12-01;
Wjazd na plac ładunkowy, po jego obydwu stronach biegły niegdyś tory. Z prawego końca kadru widać tory Nadodrzanki. Widok w kierunku południowo-wschodnim (Ścinawa).

Odsłon : 12
data: 2018-12-01;
Wyjazd w kierunku południowo-wschodnim (Ścinawa). Z prawej strony tory Nadodrzanki, w centrum kadru pozostałości po torze dodatkowym.
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne; szlak (trasa)/pojedyncze tory

Odsłon : 14
data: 2018-12-01;
Semafory wjazdowe od strony Ścinawy na torach Nadodrzanki. Z prawej strony pozostałości po torze dodatkowym. W tle stoi budynek dworca. Widok w kierunku północno-zachodnim (perony, Rudna Gwizdanów).
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne; sygnalizacja/słupki/znaki itp.; szlak (trasa)/pojedyncze tory

Odsłon : 16
data: 2018-12-01;
Pozostałości po torze ładunkowym biegnącym wzdłuż placu załadunkowego, który mieścił się we wschodniej części stacji. Z prawej strony tory Nadodrzanki. Widok w kierunku południowo-wschodnim (Ścinawa).

Odsłon : 15
data: 2018-12-01;
Pozostałości po torze ładunkowym biegnącym wzdłuż placu załadunkowego, który mieścił się we wschodniej części stacji. Widok w kierunku północno-zachodnim (perony).

Odsłon : 38
Wrocław Główny – Szczecin Główny (273/821/822)
data: 2018-12-01;
Przejazd kolejowy na drodze łączącej Orzeszków z Małowicami (zabudowa w tle). Przy torach widoczne semafory wjazdowe na stację Małowice Wołowskie. Widok w kierunku zachodnim (Rudna Gwizdanów).
Tagi: przejazdy i przejścia naziemne (drogowe)

Linia: Wrocław Główny – Szczecin Główny (273/821/822)

Odsłon : 74
Wrocław Główny – Szczecin Główny (273/821/822)
data: 2018-12-01;
Przejazd kolejowy na drodze łączącej Orzeszków (zabudowa w tle) z Małowicami. Widok w kierunku wschodnim (Wołów, Wrocław).
Tagi: przejazdy i przejścia naziemne (drogowe)

Linia: Wrocław Główny – Szczecin Główny (273/821/822)

Odsłon : 26
data: 2018-12-01;
Droga dojazdowa do peronów. Widok od strony wsi w kierunku południowym; w lewo Wołów i Wrocław, w prawo Rudna Gwizdanów.

data: 2018-12-01;
Parking dla aut. Podczas remontu przystanku i linii kolejowej był tu magazyn materiałów i plac postojowy dla maszyn budowlanych. Widok w kierunku wschodnim; peron z prawej strony (poza kadrem).
Tagi: inne

data: 2018-12-01;
Kryty parking dla rowerów. Na drugim planie wjazd na będący na parking dla aut. W tle zmodernizowane perony. Widok w kierunku południowym.
Tagi: inne

data: 2018-12-01;
Mała architektura na peronie 1. W tle parking dla samochodów. Widok w kierunku północno-wschodnim.
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia

Odsłon : 15
data: 2018-12-01;
Przejazd kolejowy na drodze prowadzącej do wsi. Widok w kierunku północnym; w lewo Rudna Gwizdanów, w prawo perony i Wołów.

Odsłon : 24
data: 2018-12-01;
Widok na perony zmodernizowanego przystanku w kierunku północno-zachodnim (Rudna Gwizdanów).
Tagi: perony/rampy/place/zadaszenia

Odsłon : 26
data: 2018-12-01;
Wyjazd w kierunku południowo-wschodnim (Wołów, Wrocław).
Tagi: szlak (trasa)/pojedyncze tory

data: 2018-12-01;
Wyjazd w kierunku północno-zachodnim (Rudna Gwizdanów). Na pierwszym planie przejazd kolejowy przez szosę, która prowadzi do wsi (w prawo). W tle palą się latarnie tarcz ostrzegawczych dla semaforów wjazdowych stacji Małowice Wołowskie.
Tagi: przejazdy i przejścia naziemne (drogowe); szlak (trasa)/pojedyncze tory

Odsłon : 19
data: 2018-12-01;
Widok na perony zmodernizowanego przystanku w kierunku południowo-wschodnim (Wołów). Na pierwszym planie przejazd kolejowy przez szosę, która prowadzi do wsi (w lewo).

Odsłon : 75
Ścinawa
data: 2018-12-01;
Przejazd kolejowy przez ruchliwą ul. Lubińską. Za chwilę przejedzie Regio z Zielonej Góry do Wrocławia. Widok w kierunku wschodnim (centrum miasta); w lewo Rudna Gwizdanów, w prawo perony.

Stacja: Ścinawa

Odsłon : 63
Kobylin – Legnica Północna (362/382)
data: 2018-12-01;
Starotorze linii widziane z kozła oporowego kończącego tor wyciągowy z Terminala Asfaltów Drogowych "Total". Widok w kierunku południowo-zachodnim (Legnica). A gdyby tak linia miast do Legnicy, prowadziła do Lubina, byłoby to najkrótsze połączenie z Wrocławiem, pewnie dwutorowe i zelektryfikowane. Niestety, kiedy linia powstawała, Lubin był tylko niewielkim miasteczkiem zamieszkałym przez kilka tysięcy ludzi…
Tagi: pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne

Linia: Kobylin – Legnica Północna (362/382)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...