OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Sieniawa Drawieńska

Ostatnia zmiana: 2015-09-09

Opis ogólny
Opis infrastruktury: Na peronie i przejeździe, z którego wykonano zdjęcie były lampy typu jak w parkach miejskich z okresu PRL, obecnie (jak widać) już ich nie ma, trudno powiedzieć co się z nimi stało czy zdemontowała je Energetyka PKP, czy je po prostu skradli nie znani sprawcy????? (info: ted, 2006-12-13)
Dane tabelaryczne
Województwo: zachodniopomorskie
dodatkowe tory: nie ma i nie było
budynki: nie ma i nie było
lokomotywownia: nie ma i nie było
zadaszenie peronów: mała wiata przystankowa
semafory: nie ma i nie było
przejście podziemne: nie ma i nie było
kasa: nie ma i nie było
przejście nadziemne: nie ma i nie było
wieża wodna: nie ma i nie było
perony: Perony: 1
Krawędzie peronowe: 1
kody: IBNR:8329
Obraz
Linie przechodzące przez stację
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem]
  114,280 Grzmiąca – Kostrzyn (410/430)  
Stan linii « Pokaż/ukryj
Stacje w pobliżu
Drawno (zachodniopomorskie) 3,02 km
Dębsko Pomorskie (zachodniopomorskie) 6,24 km
Cybowo (zachodniopomorskie) 7,37 km
Prostynia (zachodniopomorskie) 8,64 km
Kalisz Pomorski (zachodniopomorskie) 10,85 km
Żółwino (zachodniopomorskie) 13,47 km

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji |

Komentarze:

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Stacja kolejowa Sieniawa Drawieńska

Do zapisu

Wyobraź sobie, że chcesz dowiedzieć się czegoś o linii kolejowej. Na przykład kiedy powstała, jaki miała prześwit, co i z jaką prędkością nią jeździło. Jakie są na niej obiekty inżynierskie, a jakie były. Jakie stacje, przystanki bocznice… No po prostu wszystko.
Myślisz sobie – niewykonalne. Takich danych nie ma, albo są nie do wygrzebania z archiwum. Też tak myślałem, aż wpadł mi w ręce opracowany przez niezastąpionego szperacza w archiwach Jarosława Szczuryka Vel Szczerbę "Historyczny opis linii Łuków – Lublin". Pozycja jest może niegruba (raptem 76 stron), ale niezwykle skondensowana. Nie ma tam opisów przyrody, wycinków z gazet, czy wspomnień. Tylko tabele z danymi, mapy i to wszystko przeplecione archiwalnymi zdjęciami.

Jeśli interesuje cię historia tej linii i chciałbyś się czegoś nowego dowiedzieć, to nie szukaj dalej. Lepszego źródła nie ma. Aby wejść w posiadane tego opracowania skontaktuj się z autorem: Napisz e-mail

Trwa zapis, proszę czekać...