OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Radom

Ostatnia zmiana: 2020-04-06

Dane tabelaryczne
Województwo: mazowieckie
dodatkowe tory: są, zdatne do eksploatacji
budynki: używany zgodnie z przeznaczeniem
lokomotywownia: Z lokomotywownia była budowana przez Niemców, nigdy nie oddana do eksploatacji, zburzona przez Rosjan, ruiny straszą do dzisiaj (info: Grzegorz Bijok 2007-09-25)
zadaszenie peronów: wiata nad peronem
semafory: świetlne
przejście nadziemne/podziemne, windy: Przejście podziemne: czynne
Przejście nadziemne: nie ma i nie było
kasa: czynna
nastawnie, strażnice, posterunki:
wieża wodna: 2014-08: Wieża wodna stoi przy ul. W.Domagalskiego na terenie Zakładów Naprawczych Taboru Kolejowego. (info: Bolesław Wojtyniak).
perony: Perony: 3
Krawędzie peronowe: 5
kody: EPA:5100101
HAFAS:5100052
IBNR:169
Obraz
Linie przechodzące przez stację
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem]
  102,944 Warszawa Zachodnia – Kraków Główny Osobowy (8)  
  88,237 Tomaszów Mazowiecki – Radom (22)  
  117,399 Łuków – Radom (26)  
  Radom – Bocznice i łącznice  
Stan linii « Pokaż/ukryj
Stacje w pobliżu
Dyrekcja Kolei w Radomiu (woj. mazowieckie) 0,88 km
Radom Wschodni (woj. mazowieckie) 2,21 km
Radom Zachodni (woj. mazowieckie) 3,49 km
Radom Gołębiów (woj. mazowieckie) 4,12 km
Radom Brzustówka (woj. mazowieckie) 4,48 km
Stara Wola (woj. mazowieckie) 5,82 km

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

  • #1 tom (2017-10-16 14:12:39)
    Nastawnia Rr nie istnieje, została wyburzona prawdopodobnie na przełomie 2016 i 2017 roku.
  • #2 (odp. na #1) Marcin Sobieniecki (2019-12-15 04:44:23)
    Została zburzona w deszczowy poranek 28 listopada 2015 r. co udało mi się uwiecznić, niestety z powodu pogody wrzucona fotka nie jest idealna..
  • #3 Wojciech Janicki (2020-09-18 14:15:45)
    Wiosną 2020 roku uruchomiono ostatecznie nowy SDIP: wyświetlacze i infokioski na wszystkich peronach stacji RADOM (poprzednie wyświetlacze z charakterystycznymi czerwonymi i pomarańczowymi diodami funkcjonowały w latach 1992-2015, po remoncie w roku 2015 przez prawie 5 lat PKP PLK przygotowywała przetarg na nowy system).

[Dodaj nowy komentarz]

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj treści nie mogą być odbierane jako oficjalne stanowsko administratorów strony w jakiejkolwiek kwestii.
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Stacja kolejowa Radom

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...