OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Miechucino

Ostatnia zmiana: 2016-09-11

<== | Galeria | ==>
Data: 2017-12-21
Autor: Dawid Jastrzębski
Napisz e-mail
Zamieszczono: 2017-12-24

Galeria użytkownika

Widok z peronu w kierunku Kartuz, Pruszcza Gdańskiego.

Licencja: Można wykorzystać poza serwisem 'bazakolejowa.pl' tylko do celów niekomercyjnych z podaniem źródła i autora [?]

Tagi: budynki dworcowe; perony/rampy/place/zadaszenia; tablice informacyjne/plakaty/ogłoszenia; pozostałości/starotorza/dawne równie stacyjne.

Zaproponuj tagi

Podobiekty: .

Dodaj podobiekty
Odsłon : 214
: 6

Zaloguj się by móc zagłosować.

Obiekty:

Komentarze:

  • #1 Michał Kłosowski (2018-06-12 20:40:16)
    Eh. :/

    http://rail.phototra…
    Odpowiedz»
  • #2 Maj (2018-06-12 22:58:24)
    Szkoda ze tyle pięknych zdjeć nie jest u nas na stornie ale dzięki za link Odpowiedz»
  • #3 Maciej (2018-06-13 15:05:52)
    Jak można było dopuścić do "zalesienia" tego torowiska? Z tego co widać, drzewka rosną sobie na torach w bezpośrednim sąsiedztwie zapewne użytkowanego budynku. Nikomu nie przeszkadzał fakt niszczenia szlaku? W początkowym okresie koszty ochrony linii kolejowej przed zarośnięciem były zapewne minimalne (np. 1 oprysk w ciągu roku)... Odpowiedz»
  • #4 (odp. na #2) wasiukibic (2018-06-13 17:47:08)
    Zawsze można napisać do autora z prośbą u podzielenie się fotką z Bazą. Odpowiedz»
  • #5 Dawid Jastrzębski (2018-06-13 18:03:36)
    Niestety obiekt w chwili robienia zdjęcia był nieużywany, niezamieszkały i zamknięty. Odpowiedz»
  • #6 Artur Labudda (2018-06-13 20:04:48)
    Na samym budynku jak dobrze pamiętam ( bylem tam w zeszłym roku) zainstalowane są dwie lub trzy kamery. Od czasu do czasu ktoś ten obiekt odwiedza. Świadczy o tym wykoszona trawa dookoła budynku. Ciekawostką jest to że cała stacja, czyli wszystkie budynki oraz cała infrastruktura jest wpisana do rejestru zabytków. kilka lat temu było realizowane studium opłacalności (nie pamiętam czy to się tak dokładnie nazywało)rewitalizacji tej linii z Pruszcza Gdańskiego do Lęborka. Odpowiedz»

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Zgłoś redakcji uwagi do pliku |Napisz email do redakcji |

Stacja kolejowa Miechucino

Do zapisu

Wyobraź sobie, że chcesz dowiedzieć się czegoś o linii kolejowej. Na przykład kiedy powstała, jaki miała prześwit, co i z jaką prędkością nią jeździło. Jakie są na niej obiekty inżynierskie, a jakie były. Jakie stacje, przystanki bocznice… No po prostu wszystko.
Myślisz sobie – niewykonalne. Takich danych nie ma, albo są nie do wygrzebania z archiwum. Też tak myślałem, aż wpadł mi w ręce opracowany przez niezastąpionego szperacza w archiwach Jarosława Szczuryka Vel Szczerbę "Historyczny opis linii Łuków – Lublin". Pozycja jest może niegruba (raptem 76 stron), ale niezwykle skondensowana. Nie ma tam opisów przyrody, wycinków z gazet, czy wspomnień. Tylko tabele z danymi, mapy i to wszystko przeplecione archiwalnymi zdjęciami.

Jeśli interesuje cię historia tej linii i chciałbyś się czegoś nowego dowiedzieć, to nie szukaj dalej. Lepszego źródła nie ma. Aby wejść w posiadane tego opracowania skontaktuj się z autorem: Napisz e-mail

Trwa zapis, proszę czekać...