OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Lubsko (galeria)

Ostatnia zmiana: 2020-04-10

Aby zobaczyć wszystkie, lub dodać nowe zdjęcia, przejdź do galerii szczegółowej »

Obraz
fot. nieznany (pomiędzy 1905 a 1915)
opis ⇵
Obraz
fot. Nigel Hayman (1989-03-12)
opis ⇵
Obraz
fot. André Mundil (1990-06-01)
opis ⇵
Obraz
fot. D. Gulowaty/zbiory Werner & Hansjörg Brutzer (1991-01-12)
opis ⇵
Obraz
fot. K. Henning Kurt-Siegen (1994-01-06)
opis ⇵
Obraz
fot. K. Henning Kurt-Siegen (1994-01-06)
opis ⇵
Obraz
fot. Tomasz Paradowski (1998-06-27)
opis ⇵
Obraz
fot. Serge (1999-07-31)
opis ⇵
Obraz
fot. Maciej Olędzki (pomiędzy 2000 a 2004)
opis ⇵
Obraz
fot. Serge (2002-07)
opis ⇵
Obraz
fot. Serge (2005-01-09)
opis ⇵
Obraz
fot. Serge (2005-01-09)
opis ⇵
Obraz
fot. Bolesław Wojtyniak (2007-08-02)
opis ⇵
Obraz
fot. Bolesław Wojtyniak (2007-08-02)
opis ⇵
Obraz
fot. Przemek Bernat (2007-08-24)
opis ⇵
Obraz
fot. Robert Kotowski (2011-05-01)
opis ⇵
Obraz
fot. Jarosław Lizak (2015-06-13)
opis ⇵
Obraz
fot. wasiukibic (2015-11-07)
opis ⇵
Obraz
fot. Tomasz (2017-08-18)
opis ⇵

Aby zobaczyć wszystkie, lub dodać nowe zdjęcia, przejdź do galerii szczegółowej »

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

  • #1 Łukasz Kiąca (2017-08-25 09:24:58)
    W czasopiśmie "Koleje Małe i Duże" nr 2-3 (18) z roku 2004 jest obszerny reportaż na temat stacji wraz z dużą ilością zdjęć, m.in z lat 1987-1989 oraz szczegółowymi schematami całej stacji.
  • #2 wasiukibic (2019-04-09 14:23:27)
  • #3 Darek Nowak (2020-01-30 16:16:41)
    Na zachód i północ z Lubska już się nie wyjedzie koleją gdyż oba nasypy przecięła droga DW 289: https://goo.gl/maps/…
    Posuwając się w stronę ronda można po obu stronach zobaczyć resztki nasypów z obu stron.
  • #4 (odp. na #3) wasiukibic (2020-01-30 22:41:23)
    Na północ od Lubska tory są już tylko wspomnieniem. Na zawsze. Na zachód fragmenty się jeszcze gdzieniegdzie zachowały ale i tak byś już nigdzie nie dojechał. Istnieje techniczna możliwość budowy wiaduktu, gdyby zaszła potrzeba reaktywowania ruchu do Guben, np. dlatego: https://gazetalubusk…
  • #5 (odp. na #4) Darek Nowak (2020-01-31 00:03:43)
    Generalnie, to powinni jeśli już zostawić raczej ten szlak przez Sieniawę zamiast po prostej przez Bieniów.
    Byłaby większa użyteczność kierunków. Lub nawet przez Tuplice choć tutaj raczej była gorsza kategoria szlaku i parametry toru.

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Stacja kolejowa Lubsko

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...