Przecław Szprotawski
Ostatnia zmiana: 2019-08-05
Opis ogólny |
---|
Opis ogólny: Sam kupowałem tam bilety, w tym właśnie nieistniejącym już budynku. (info: Dariusz Kisielewicz, 2007-05-07) Opis infrastruktury: Obecnie dawny przystanek kolejowy nie jest używany w związku z brakiem ruchu pasażerskiego na odcinku Niegosławice - Głogów. Zniknęła tablica z nazwą przystanku, a sam peron powoli zarasta trawą. Używany jest tylko 1 tor główny, po bocznym pozostały ślady na przejeździe kolejowym. (info: kysiek, 2007-11-18) --- Kiedyś były 2 perony zewnętrzne z racji tego, że linia Głogów - Żagań była dwutorowa. (info: shaggy, 2005-11-11) |
Dane tabelaryczne | ||
---|---|---|
Województwo: | lubuskie | |
dodatkowe tory: | rozebrano | |
budynki: | był, ale już nie istnieje | |
lokomotywownia: | nie ma i nie było | |
zadaszenie peronów: | nie ma i nie było | |
semafory: | świetlne i/lub kształtowe zlikwidowane | |
przejście nadziemne/podziemne, windy: | Przejście podziemne: nie ma i nie było Przejście nadziemne: nie ma i nie było |
|
kasa: | zlikwidowana lub nieczynna | |
wieża wodna: | nie ma i nie było | |
perony: | Perony: 2 Krawędzie peronowe: 2 |
|
kody: | IBNR:7403 |
Bibliografia i odnośniki zewnętrzne |
---|
Linie przechodzące przez stację | |||
---|---|---|---|
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem] | |||
306,415 | Łódź Kaliska – Zasieki – Forst (14/491) |
Stan linii « Pokaż/ukryj | |
---|---|
ruch pasażerski i towarowy | |
ruch towarowy i pasażerski sezonowy | |
ruch towarowy i pasażerski weekendowy | |
ruch towarowy i turystyczny | |
ruch pasażerski | |
ruch towarowy | |
ruch pasażerski sezonowy | |
ruch pasażerski weekendowy | |
ruch turystyczny | |
ruch drezynowy | |
nieczynna | |
nieprzejezdna | |
rozebrana, zmienione przeznaczenie | |
rozebrana | |
w budowie/nie ukończona | |
projektowana/nie zrealizowana | |
linia wielotorowa | |
| | linia zelektryfikowana |
Nazwa | punkt czynny |
Nazwa | punkt nieczynny |
Nazwa | punkt zlikwidowany |
węzeł lub odejście torów | |
galeria |
Stacje w pobliżu | |
---|---|
Mycielin (woj. lubuskie) | 7,85 km |
Przemków Odlewnia (woj. dolnośląskie) | 8,15 km |
Rudziny (woj. lubuskie) | 8,67 km |
Niegosławice (woj. lubuskie) | 8,68 km |
Popęszyce (woj. lubuskie) | 8,78 km |
Przemków Miasto (woj. dolnośląskie) | 8,96 km |
Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane
|
Napisz email do redakcji |
Jak dodać nowe zdjęcia?
Komentarze: ⇵
-
#1
wasiukibic
(2020-03-22 01:07:26)
Przykład kompletnie nietrafionej lokalizacji przystanku kolejowego, daleko od wsi, mimo że wystarczyło przesunąć peron 1,5 - 2 km na zachód, gdzie pociągi przejeżdżały obok zabudowań. Lepiej było jednak przez dziesiątki lat po wojnie konserwować ten patologiczny stan rzeczy, co w pewnym momencie spowodowało odpływ podróżnych. Kolejny przykład na to, że rządzenie koleją regionalną z poziomu Warszawy to kompletnie nietrafiony pomysł.
[Dodaj nowy komentarz]
Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.
Stacja kolejowa Przecław Szprotawski