OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Rozkład Pomorze, zima 1945

« Wróć do spisu rozkładów jazdy

Informacje:

Rozkład jazdy: Pomorze, zima 1945

Okres obowiązywania: 1945-10-25

Uwagi:
Tabele nie mają numerów.


Zdigitalizował i udostępnił ksiezyc_nad_gieesem

Spis tabel »

NrTytułStrona
2 Inowrocław – Bydgoszcz – Tczew – Gdańsk – Lębork Str. 2-3, Tab. 2
Str. 4-5, Tab. 2
6 Działdowo – Prabuty (Prabuty – Szlachta) – Malbork (Elbląg) Str. 6-7, Tab. 6
Str. 8-9, Tab. 6
11a Laskowice – Szlachta – Czersk – Bąk Str. 11, Tab. 11a, 11b
11b Somonino – Kartuzy Str. 11, Tab. 11a, 11b
14 Bydgoszcz – Maksymilianowo – Kościerzyna – Gdynia Str. 14, Tab. 14
15 Nakło n/Notecią – Kościerzyna Str. 15, Tab. 15
16 Piła – Nakło n|Notecią – Bydgoszcz – Toruń Gł. Str. 16, tab. 16
Str. 17, Tab. 16
18 Toruń – Iława Str. 18, Tab. 18
19 Tczew – Chojnice – Piła Str. 19, Tab. 19
20 Działdowo – Grudziądz – Laskowice Str. 20, Tab. 20
22 Toruń Mokre – Grudziądz Str. 22, Tab. 22
23 Toruń Mokre – Unisław – Chełmno – Kornatowo Str. 23, Tab. 23
24 Chełmża – Mełno Str. 24, Tab. 24, 24a
24a Toruń Mokre – Czarnowo k/Torunia Str. 24, Tab. 24, 24a
25 Brodnica – Unisław – Bydgoszcz Str. 25, Tab. 25
26 Brodnica – Nowe Miasto Lub. – Radomno/Lubawa Str. 26, Tab. 26
27 Wejherowo – Garcigórz – Lębork, odcinek Rybno Wielkie – Garcigórz Str. 27, Tab. 27
28 Świecie – Terespol Pom. – Złotowo Str. 28, Tab. 28, 28a
28a Tuchola – Koronowo Str. 28, Tab. 28, 28a
29 Skórcz – Starogard Str. 29, Tab. 29, 29a
29a Twarda Góra – Nowe Str. 29, Tab. 29, 29a
30 Gdańsk Gł. – Gdańsk Warzywód Str. 30, Tab. 30, 30a
30a Reda – Puck Str. 30, Tab. 30, 30a
31 Puck – Krokowa Str. 31, Tab. 31, 31a, 31b
31a Lipusz – Bytowo Str. 31, Tab. 31, 31a, 31b
31b Lębork – Łeba Str. 31, Tab. 31, 31a, 31b
32 Pruszcz Gdański – Kartuzy – Lębork Str. 32, Tab. 32

Spis stron »

Rozkład jazdy pociągów Pomorze, zima 1945

Do zapisu

Wyobraź sobie, że chcesz dowiedzieć się czegoś o linii kolejowej. Na przykład kiedy powstała, jaki miała prześwit, co i z jaką prędkością nią jeździło. Jakie są na niej obiekty inżynierskie, a jakie były. Jakie stacje, przystanki bocznice… No po prostu wszystko.
Myślisz sobie – niewykonalne. Takich danych nie ma, albo są nie do wygrzebania z archiwum. Też tak myślałem, aż wpadł mi w ręce opracowany przez niezastąpionego szperacza w archiwach Jarosława Szczuryka Vel Szczerbę "Historyczny opis linii Łuków – Lublin". Pozycja jest może niegruba (raptem 76 stron), ale niezwykle skondensowana. Nie ma tam opisów przyrody, wycinków z gazet, czy wspomnień. Tylko tabele z danymi, mapy i to wszystko przeplecione archiwalnymi zdjęciami.

Jeśli interesuje cię historia tej linii i chciałbyś się czegoś nowego dowiedzieć, to nie szukaj dalej. Lepszego źródła nie ma. Aby wejść w posiadane tego opracowania skontaktuj się z autorem: Napisz e-mail

Trwa zapis, proszę czekać...