Rozkład Pomorze, zima 1945
« Wróć do spisu rozkładów jazdy
Informacje:
Rozkład jazdy: Pomorze, zima 1945
Okres obowiązywania: 1945-10-25
Uwagi:
Tabele nie mają numerów.
Zdigitalizował i udostępnił ksiezyc_nad_gieesem
Spis tabel »
Nr | Tytuł | Strona |
2 |
Inowrocław – Bydgoszcz – Tczew – Gdańsk – Lębork
|
Str. 2-3, Tab. 2
Str. 4-5, Tab. 2
|
6 |
Działdowo – Prabuty (Prabuty – Szlachta) – Malbork (Elbląg)
|
Str. 6-7, Tab. 6
Str. 8-9, Tab. 6
|
11a |
Laskowice – Szlachta – Czersk – Bąk
|
Str. 11, Tab. 11a, 11b
|
11b |
Somonino – Kartuzy
|
Str. 11, Tab. 11a, 11b
|
14 |
Bydgoszcz – Maksymilianowo – Kościerzyna – Gdynia
|
Str. 14, Tab. 14
|
15 |
Nakło n/Notecią – Kościerzyna
|
Str. 15, Tab. 15
|
16 |
Piła – Nakło n|Notecią – Bydgoszcz – Toruń Gł.
|
Str. 16, tab. 16
Str. 17, Tab. 16
|
18 |
Toruń – Iława
|
Str. 18, Tab. 18
|
19 |
Tczew – Chojnice – Piła
|
Str. 19, Tab. 19
|
20 |
Działdowo – Grudziądz – Laskowice
|
Str. 20, Tab. 20
|
22 |
Toruń Mokre – Grudziądz
|
Str. 22, Tab. 22
|
23 |
Toruń Mokre – Unisław – Chełmno – Kornatowo
|
Str. 23, Tab. 23
|
24 |
Chełmża – Mełno
|
Str. 24, Tab. 24, 24a
|
24a |
Toruń Mokre – Czarnowo k/Torunia
|
Str. 24, Tab. 24, 24a
|
25 |
Brodnica – Unisław – Bydgoszcz
|
Str. 25, Tab. 25
|
26 |
Brodnica – Nowe Miasto Lub. – Radomno/Lubawa
|
Str. 26, Tab. 26
|
27 |
Wejherowo – Garcigórz – Lębork, odcinek Rybno Wielkie – Garcigórz
|
Str. 27, Tab. 27
|
28 |
Świecie – Terespol Pom. – Złotowo
|
Str. 28, Tab. 28, 28a
|
28a |
Tuchola – Koronowo
|
Str. 28, Tab. 28, 28a
|
29 |
Skórcz – Starogard
|
Str. 29, Tab. 29, 29a
|
29a |
Twarda Góra – Nowe
|
Str. 29, Tab. 29, 29a
|
30 |
Gdańsk Gł. – Gdańsk Warzywód
|
Str. 30, Tab. 30, 30a
|
30a |
Reda – Puck
|
Str. 30, Tab. 30, 30a
|
31 |
Puck – Krokowa
|
Str. 31, Tab. 31, 31a, 31b
|
31a |
Lipusz – Bytowo
|
Str. 31, Tab. 31, 31a, 31b
|
31b |
Lębork – Łeba
|
Str. 31, Tab. 31, 31a, 31b
|
32 |
Pruszcz Gdański – Kartuzy – Lębork
|
Str. 32, Tab. 32
|
Spis stron »
-
Okładka
-
Reklama 1
-
Reklama 2
-
Str. 1, Ogołszenie
-
Str. 2-3, Tab. 2
-
Str. 4-5, Tab. 2
-
Str. 6-7, Tab. 6
-
Str. 8-9, Tab. 6
-
Str. 11, Tab. 11a, 11b
-
Str. 14, Tab. 14
-
Str. 15, Tab. 15
-
Str. 16, tab. 16
-
Str. 17, Tab. 16
-
Str. 18, Tab. 18
-
Str. 19, Tab. 19
-
Str. 20, Tab. 20
-
Str. 22, Tab. 22
-
Str. 23, Tab. 23
-
Str. 24, Tab. 24, 24a
-
Str. 25, Tab. 25
-
Str. 26, Tab. 26
-
Str. 27, Tab. 27
-
Str. 28, Tab. 28, 28a
-
Str. 29, Tab. 29, 29a
-
Str. 30, Tab. 30, 30a
-
Str. 31, Tab. 31, 31a, 31b
-
Str. 32, Tab. 32
Rozkład jazdy pociągów Pomorze, zima 1945
Wyobraź sobie, że chcesz dowiedzieć się czegoś o linii kolejowej. Na przykład kiedy powstała, jaki miała prześwit, co i z jaką prędkością nią
jeździło. Jakie są na niej obiekty inżynierskie, a jakie były. Jakie stacje, przystanki bocznice… No po prostu wszystko.
Myślisz sobie – niewykonalne. Takich danych nie ma, albo są nie do wygrzebania z archiwum. Też tak myślałem, aż wpadł mi w ręce opracowany
przez niezastąpionego szperacza w archiwach Jarosława Szczuryka Vel Szczerbę "Historyczny opis linii Łuków – Lublin". Pozycja jest może
niegruba (raptem 76 stron), ale niezwykle skondensowana. Nie ma tam opisów przyrody, wycinków z gazet, czy wspomnień. Tylko tabele z danymi, mapy i to wszystko przeplecione
archiwalnymi zdjęciami.
Jeśli interesuje cię historia tej linii i chciałbyś się czegoś nowego dowiedzieć, to nie szukaj dalej. Lepszego źródła nie ma.
Aby wejść w posiadane tego opracowania skontaktuj się z autorem:
Napisz e-mail