OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Rozkład Warszawska Dyrekcja Kolejowa 1919

« Wróć do spisu rozkładów jazdy

Informacje:

Rozkład jazdy: Warszawska Dyrekcja Kolejowa 1919

Okres obowiązywania: po 1919-05-15

Uwagi:
Brak stron 15-18
Zdigitalizował i udostępnił ksiezyc_nad_gieesem

Spis tabel »

NrTytułStrona
2 Warszawa – Sosnowiec – Szczakowa Str. 2-3, Tab. 2, 3
3 Szczakowa – Sosnowiec – Warszawa Str. 2-3, Tab. 2, 3
4 Ząbkowice – Sosnowiec Str. 4-5, Tab. 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
5 Sosnowiec – Ząbkowice Str. 4-5, Tab. 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
6 Ząbkowice – Szczakowa Str. 4-5, Tab. 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
7 Szczakowa – Ząbkowice Str. 4-5, Tab. 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
8 Kazimierz – Szczakowa Str. 4-5, Tab. 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
9 Szczakowa – Kazimierz Str. 4-5, Tab. 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
10 Częstochowa – Poraj Str. 4-5, Tab. 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
11 Poraj – Częstochowa Str. 4-5, Tab. 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
12 Warszawa – Bednary – Ciechocinek Str. 4-5, Tab. 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
13 Warszawa – Skerniewice – Ciechocinek Str. 4-5, Tab. 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
14 Aleksandrów – Ciechocinek Str. 4-5, Tab. 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
15 Warszawa – Skalmierzyce Str. 6-7, Tab. 15, 16, 17, 18
16 Koluszki – Łodź Fabryczna Str. 6-7, Tab. 15, 16, 17, 18
17 Skalmierzyce – Warszawa Str. 6-7, Tab. 15, 16, 17, 18
18 Łodź Fabryczna – Koluszki Str. 6-7, Tab. 15, 16, 17, 18
19 Częstochowa – Herby Polskie Str 8-9, Tab. 19, 20, 21, 22, 23, 24
20 Herby Polskie – Częstochowa Str 8-9, Tab. 19, 20, 21, 22, 23, 24
21 Łowicz Aleksandrowski – Łowicz Kaliski Str 8-9, Tab. 19, 20, 21, 22, 23, 24
22 Łowicz Kaliski – Łowicz Aleksandrowski Str 8-9, Tab. 19, 20, 21, 22, 23, 24
23 Warszawa – Skierniewice Str 8-9, Tab. 19, 20, 21, 22, 23, 24
24 Skierniewice – Warszawa Str 8-9, Tab. 19, 20, 21, 22, 23, 24
25 Warszawa – Zegrze – Mława Str. 10-11, Tab. 25, 26, 27, 28
26 Mława – Zegrze – Warszawa Str. 10-11, Tab. 25, 26, 27, 28
27 Warszawa – Białystok Str. 10-11, Tab. 25, 26, 27, 28
28 Bialystok – Warszawa Str. 10-11, Tab. 25, 26, 27, 28
29 Warszawa – Tłuszcz – Łomża Str. 12-13, Tab. 29, 30, 31
30 Warszawa – Małkinia – Łomża Str. 12-13, Tab. 29, 30, 31
31 Warszawa – Brześć Str. 12-13, Tab. 29, 30, 31
32 Brześć – Warszawa Str. 14 i 19, Tab. 32, 43, 44, 45
33 Sedlce – Czeremcha Str. 15-16, Tab. 33, 34, 35, 36; (brak skanu)
34 Ostrołęka – Raszujka Str. 15-16, Tab. 33, 34, 35, 36; (brak skanu)
35 Ostrołęka – Łapy Str. 15-16, Tab. 33, 34, 35, 36; (brak skanu)
36 Warszawa – Dęblin Str. 15-16, Tab. 33, 34, 35, 36; (brak skanu)
37 Dęblin – Warszawa Str. 17-18, Tab. 37, 38, 39, 40, 41, 42; (brak skanu)
38 Warszawa Petersburska – Praga Warsztaty (służbowy) Str. 17-18, Tab. 37, 38, 39, 40, 41, 42; (brak skanu)
39 Praga Warsztaty – Warszawa Petersburska (służbowy) Str. 17-18, Tab. 37, 38, 39, 40, 41, 42; (brak skanu)
40 Warszawa Brzeska – Warszawa Wiedeńska (służbowy) Str. 17-18, Tab. 37, 38, 39, 40, 41, 42; (brak skanu)
41 Łapy – Białystok (służbowy) Str. 17-18, Tab. 37, 38, 39, 40, 41, 42; (brak skanu)
42 Ostrołęka – Grabowo (Służbowy) Str. 17-18, Tab. 37, 38, 39, 40, 41, 42; (brak skanu)
43 Warszawa Wiedeńska – Warsztaty na Pelcowiźnie (służbowy) Str. 14 i 19, Tab. 32, 43, 44, 45
44 Warsztaty na Pelcowiźnie – Warszawa Wiedeńska (służbowy) Str. 14 i 19, Tab. 32, 43, 44, 45
45 Warszawa Kowelska – Wiadukt – Warszawa Kowelska (służbowy) Str. 14 i 19, Tab. 32, 43, 44, 45

Spis stron »

Rozkład jazdy pociągów Warszawska Dyrekcja Kolejowa 1919

Do zapisu

Wyobraź sobie, że chcesz dowiedzieć się czegoś o linii kolejowej. Na przykład kiedy powstała, jaki miała prześwit, co i z jaką prędkością nią jeździło. Jakie są na niej obiekty inżynierskie, a jakie były. Jakie stacje, przystanki bocznice… No po prostu wszystko.
Myślisz sobie – niewykonalne. Takich danych nie ma, albo są nie do wygrzebania z archiwum. Też tak myślałem, aż wpadł mi w ręce opracowany przez niezastąpionego szperacza w archiwach Jarosława Szczuryka Vel Szczerbę "Historyczny opis linii Łuków – Lublin". Pozycja jest może niegruba (raptem 76 stron), ale niezwykle skondensowana. Nie ma tam opisów przyrody, wycinków z gazet, czy wspomnień. Tylko tabele z danymi, mapy i to wszystko przeplecione archiwalnymi zdjęciami.

Jeśli interesuje cię historia tej linii i chciałbyś się czegoś nowego dowiedzieć, to nie szukaj dalej. Lepszego źródła nie ma. Aby wejść w posiadane tego opracowania skontaktuj się z autorem: Napisz e-mail

Trwa zapis, proszę czekać...