OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Gorzów Wielkopolski Zieleniec – Chyrzyno (414)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2020-06-16 (historia)

[Pokaż/ukryj poszczególne odcinki]
Punkt (województwo) km km taryfowy
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem]
0,000
 
 
  Łagodzin  (F)
2,600
 
 
  Ulim  (F)
5,318
 
 
  Krasowiec  (F)
7,700
 
  9,178
 
  12,970
 
 
  Rudnica  (F)
0,000
 
 
  Łąków  (F)
 
 
  Kołczyn  (F)
3,818
 
 
  Dębokierz  (F)
 
 
  Krasnołęg  (F)
8,549
 
 
  Krzeszyce  (F)
13,055
 
 
  Muszkowo  (F)
16,919
 
 
  Lemierzyce  (F)
20,531
 
 
  Lemierzyce Gaj  (F)
 
 
  Radawsko  (F)
 
 
  Słońsk  (F)
28,365
 
 
  Czarnów  (F)
31,665
 
 
  Twardoszek  (F)
34
 
 
  Żabczyn  (F)
38
 
 
  Chyrzyno  (F)
40,573
Stan linii « Pokaż/ukryj

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

  • #1 Kacper Kurowski (2018-10-07 14:07:03)
    Przejazd parowozu Ol-49-85 linią 414:
    https://www.youtube.…
  • #2 DB (2019-05-24 08:46:38)
    Film rewelacja z przejazdu dziś śladu nie ma po tym szlaku lub znikome punkty - SUPER
  • #3 Jacek (2019-05-24 12:35:12)
    Torowisko było w bardzo dobrym stanie na 60km/h , podkłady strunobetonowe z całymi pierścieniami sprężystymi,szyny też dobrej grubości jedynie podkłady drewniane do wymiany ze względu na czas.
  • #4 Darek Nowak (2020-02-21 15:24:19)
    60 kilometrów w 3,5 godziny?
    Prawdziwa droga przez mękę.
    (na podstawie: https://www.bazakole… )
  • #5 (odp. na #4) Przemysław Biały (2020-06-16 21:37:45)
    Najszybsze pociągi jechały 2h40min, więc te powolne to jakieś tow-osy musiały być.
  • #6 Jacek (2020-06-17 07:16:13)
    Piszesz to o latach osiemdziesiątych, przed remontem linii ze zmianą kierunku w Rudnicy, a nie o latach dziewięćdziesiątych, po remoncie linii, gdzie czas jazdy był krótszy, bez manewrów z wagonami towarowymi. Osobno jeździły osobówki i osobno zdawki.
  • #7 (odp. na #6) Przemysław Biały (2020-06-17 09:54:01)
    Dokładnie, po dobudowaniu po ponad 40 latach (od końca wojny i rozbiórki linii Rudnica-Kniazin) łącznicy w Rudnicy i braku bezsensownej zmiany czoła na dworcu głównym Rudnica, czas przejazdu był 1h36min na te 60km, więc całkiem nieźle.

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Gorzów Wielkopolski Zieleniec – Chyrzyno (414)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...