OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia Grzmiąca – Kostrzyn (410/430)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2018-06-23 (historia)

[Pokaż/ukryj poszczególne odcinki]
Punkt (województwo) km km taryfowy
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem]
  Grzmiąca  (Z)
0,000 0
 
 
  Lubogoszcz  (Z)
3,417 3
 
 
  Wielawino  (Z)
5,534 6
 
 
  Stary Chwalim  (Z)
8,603 9
 
 
  Barwice  (Z)
13,575 14
 
  17,556 18
 
  20,416 20
 
 
  Kołacz  (Z)
27,831 28
 
  31,647 32
 
  37,572 38
 
  39,092 39
 
  41,402 42
 
 
  Toporzyk  (Z)
43,818 44
 
 
  Gawroniec  (Z)
46,564 47
 
 
  Chlebowo  (Z)
51,180 48
 
  55,554 56
 
 
  Budowo JW1013  (Z)
61,300
 
  61,581 62
 
 
  Złocieniec  (Z)
65,341 66
 
 
  Osiek Drawski  (Z)
72,481 73
 
  75,904 76
 
 
  Borujsko  (Z)
81,770 82
 
  82,370
 
 
  Mirosławiec  (Z)
88,573 89
 
  94,150 94
 
  98,920 99
 
  103,107 103
 
  105,823 106
 
  109,419 110
 
  114,280
 
 
  Drawno  (Z)
116,460 117
 
 
  Kiełpino  (Z)
125,444 126
 
  128,892 129
 
 
  Wardyń  (Z)
135,462 136
 
 
  Wardyń CPN  (Z)
135,760
 
 
  Smoleń  (Z)
138,856 141
 
 
  Smoleń PZZ  (Z)
140,338
 
 
  Choszczno  (Z)
143,676 144
 
 
  Zamęcin  (Z)
148,977 149
 
 
  Lubiana  (Z)
153,399 154
 
 
  Płotno  (Z)
155,808 156
 
 
  Pełczyce  (Z)
162,593 163
 
 
  Barlinek  (Z)
171,176 172
 
  178,208 179
 
 
  Mostkowo  (Z)
182,349 183
 
 
  Sulimierz  (Z)
186,358 187
 
 
  Dzierzgów  (Z)
188,100 188
 
 
  Głazów  (Z)
190,531 193
 
 
  Myślibórz  (Z)
198,438 199
 
  204,253 205
 
 
  Różańsko  (Z)
208,518 209
 
 
  Dyszno  (Z)
214,075 215
 
 
  Barnówko  (Z)
218,017 219
 
  218,067
 
  222,105 223
 
 
  Cychry  (Z)
228,126 229
 
  231,683 233
 
  238,919
 
 
  Kostrzyn  (F)
240,452 241
Stan linii « Pokaż/ukryj

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji |

Komentarze:

[pokaż/ukryj starsze ⇅]

  • #4 (odp. na #2) djSon (2017-12-27 14:03:57)
    No ale jak już wypowiada się biuro prasowe PLK, to musi być coś na rzeczy. Szkoda tylko, że Barlinek i Myślibórz są odcięte od kolei. Odpowiedz»
  • #5 (odp. na #4) irek (2017-12-27 19:35:42)
    @djSon to biuro prasowe, ustami tego rzecznika już nie takie rzeczy wypowiadało i obiecywało :P Odpowiedz»
  • #6 (odp. na #5) djSon (2017-12-27 22:17:12)
    Jasne, ale nadal mam nadzieję, że coś ruszy. Burmistrz Mirosławca już prosił. Może jednak... Odpowiedz»
  • #7 Yamess (2018-02-21 23:52:05)
  • #8 LEP wyborczy PO (2018-02-23 22:57:19)
    djSon o co prosił ?... i kogo ? BYŁ CZAS 8 lat kiedy Ministrem był Grabarczyk,Premier Kopacz a ministrem MON T.Siemioniak i co zrobili z owym panem burmistrzem ? .Rozruch Bałtyckiej Kolei Turystycznej. Dziewięć gmin, Kolej Bałtycka i marszałek podpisali dziś porozumienie o rewitalizacji części dawnej Berlinki. Podróż drezyną stanie się kolejną atrakcja regionu.

    Podpisany dziś 21.07.2011 list intencyjny "Rewitalizacja nieczynnej linii kolejowej nr 410 na odcinku ,wojsko na drezynach w OP 1 i po pustych nasypach miało się tażąć ŚŁUCHAĆ o staraniach wszystkich ważnych w temacie : dziś ,na zajeciach z taktyki torów i lasów w jednym skoku pokonamy 30 km ukryci w trawach
    Odpowiedz»
  • #9 SZ-REK (2018-02-24 18:30:46)
    To jest nie do pomyslenia zeby tak ładne miasta jak Barlinek czy Mysliborz były bez kolei!Wystarczyło nie rozbierac lini i uruchomic pociagi z dobrym skomunikowaniem badz ze Szczecina do Kostrzyna przez Choszczno,a co najmniej jakis ruch turystyczny albo łikendowy. Odpowiedz»
  • #10 djSon (2018-08-30 17:14:55)
    Otwarto przetarg na wojskowy remont części linii od Grotników Drawskich aż do Drawna. Vmax dla pociągów towarowych to 40 km/h, a dla pasażerskich 70. Niestety, nasz wspaniałomyślny marszałek nie wychodzi poza ramy Szczecina, dlatego nawet na tę linię nie patrzy i nie zleci wznowienia przewozów pasażerskich. Odpowiedz»
  • #11 (odp. na #10) warzywoświniak (2018-08-31 22:00:07)
    A owszem i jest...na remont 55km torów wykonawca będzie trwał 8 lat!!!!!7km rocznie...czyli jakieś 600m miesięcznie:)...2 ludzi wystarczy:) Odpowiedz»
  • #12 djSon (2018-09-05 01:01:47)
    Cóż... Wg zdjęcia z zapozowanym marszałkiem wraz z tabliczką o jego "dokonaniach" w sprawie dróżek rowerowych (oto link: http://egryfino.pl/u… ) wynika, że zostanie poprowadzona dróżka rowerowa najprawdopodobniej nasypem 410 od Choszczna do Myśliborza, zakręci na północ i dołączy się z trasą zielonego pogranicza w Trzcińsku-Zdrój. Niedługo będziemy mieć zagęszczenie dróg dla cyklistów większe, niż kolei w latach '80 ubiegłego wieku. Nasz wspaniałomyślny marszałek goni rowerami kolej - wszak w Zachodniopomorskim zostało około 1221.236 km dróg żelaznych, zaś 1147.392 km jest użytkowanych conajmniej w ruchu towarowym. Oby tak dalej, to się wszyscy zdziwią jaki krach przewozowy tutaj nastanie i ile bulić będzie trzeba za remont dróg, i proekologiczne akcje. Odpowiedz»
  • #13 (odp. na #12) Maciej (2018-09-05 07:58:40)
    Akcje przekształcania linii kolejowych w ścieżki rowerowe mają tyle wspólnego z ekologią co krzesło z krzesłem elektrycznym. Odpowiedz»

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa Grzmiąca – Kostrzyn (410/430)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...